וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.6: ריאל החתימה שוער חדש, ג'סטין קלייברט ברומא

אלופת אירופה צירפה במפתיע את האוקראיני בן ה-19 אנדריי לונין, הבן של פטריק נרכש מאייאקס ב-17.25 מיליון יורו. וגם: חואנפראן נשאר באתלטיקו ודריו סרנה עזב את שחטאר אחרי 15 שנים

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* ריאל מדריד הודיעה על רכישתו של השוער האוקראיני בן ה-19 אנדריי לונין, שחתם על חוזה לשש שנים. המהלך המפתיע עלה לאלופת אירופה 8.5 מיליון יורו שהועברו לקבוצתו זוריה לוגנסק.

* ג'סטין קלייברט, 19, בנו של כוכב העבר פטריק, חתם רשמית ברומא על חוזה ארוך הטווח. אייאקס קיבלה 17.25 מיליון יורו (לא כולל בונוסים על סעיפים שונים).

* רומא גם הודיעה על החתמתו של השוער אנטוניו מיראנטה בן ה-34, שהגיע מבולוניה תמורת 4 מיליון יורו וחוזה לשלוש שנים. את הכיוון ההפוך עשה הפולני לוקאש סקורופסקי (27), שנרכש על ידי בולוניה מהג'אלורוסי ב-9 מיליון יורו וחתם עד 2023.

* חואנפראן חידש את חוזהו באתלטיקו מדריד עד יוני 2019. מדיניות המועדון היא ששחקנים מגיל מסוים חותמים בכל סיום עונה על חוזה לעונה נוספת ולא יותר, וחואנפראן הצטרף לגבי שכבר עשה זאת הקיץ. למגן הימני, שמשחק עבור הקולצ'ונרוס מ-2011, 325 הופעות בקבוצה והוא רחוק שני משחקים בלבד מכניסה לרשימת 20 השחקנים עם הכי הרבה הופעות במועדון.

* המגן הדני ריזה דורמיסי (24) חתם לחמש שנים בלאציו, שרכשה אותו מבטיס ב-6.5 מיליון יורו.

* דריו סרנה, 36, קפטן נבחרת קרואטיה לשעבר והסמל הגדול של שחטאר דונייצק, עזב את אלופת אוקראינה אחרי 15 שנה וחתם לשנה אחת בקליארי, עם אופציה לשנה נוספת.
* אטאלנטה קנתה מרומא את מרקו טומינלו תמורת 5 מיליון יורו. החלוץ בן ה-19 הושאל בעונה שעברה לקרוטונה וכבש 3 שערים בסרייה A.

* השוער האיטלקי אמיליאנו ויויאנו (32) עבר בדיקות רפואיות בספורטינג ליסבון וחתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית וסעיף שחרור של 45 מיליון יורו. סמפדוריה קיבלה עליו כ-2 מיליון יורו.

* פיליפ קוקו מונה למאמנה החדש של פנרבחצ'ה. ההולנדי בן ה-47 עזב את פ.ס.וו איינדהובן אחרי חמש וחצי שנים במהלכן זכה בשלוש אליפויות.

* בולוניה שילמה 6 מיליון יורו לקופנהאגן כדי לרכוש את פדריקו סנטאנדר, חלוץ נבחרת פרגוואי בן ה-27 שחתם לארבע שנים.

* ברייטון החתימה לשלוש שנים את השוער בן ה-27 ג'ייסון סטיל מסנדרלנד.

* דינמו קייב החזירה את השוער דניס בויקו מבשיקטאש. השוער בן ה-30 שיחק בחצי העונה האחרונה בדינמו כמושאל, סכום ההעברה לא פורסם.

* ראן רכשה את הקשר ההתקפי רומן דל קסטיו, שחקנה בן ה-22 של ליון שהושאל בעונה האחרונה לנים. סכום ההעברה: 3 מיליון יורו.

* סטיבן ג'רארד הביא לריינג'רס את המגן ג'ון פלאנגן (25) ששוחרר מליברפול וחתם לשנתיים בשורות הקבוצה הסקוטית.

* פאביו גרוסו, מגן נבחרת איטליה לשעבר, מונה למאמנה החדש של ורונה שירדה לסרייה B. אלוף העולם מ-2006 חתם על חוזה לשנתיים, אחרי שהגיע בעונה האחרונה עם בארי לפלייאוף העלייה.

* פבריציו רבאנלי, חלוץ יובנטוס ונבחרת איטליה לשעבר, מונה למאמנה החדש של ארסנל קייב האוקראינית.

שמועות

* האם ריאל מדריד תבצע מחטף ותקדים את ברצלונה במרוץ להחתמת טיאגו אלקנטרה? ב"דיילי מירור" טוענים כי מתאו קובאצ'יץ' מעוניין לעזוב את אלופת אירופה כדי לשחק יותר, ומי שסומן על ידי ג'ולן לופטגי הוא קשר באיירן מינכן, אותו מנסה בארסה להחזיר אליה.

* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת במגן ברצלונה, ג'ורדי אלבה. על פי הדיווחים, שחקן נבחרת ספרד מחזיק בסעיף שחרור על סך 52.5 מיליון יורו.

* נסגרה עסקת חאבייר פסטורה לרומא: הג'אלורוסי ישלמו 24 מיליון יורו (ועוד 4 מיליון על סעיפים שונים) לפריס סן ז'רמן, והקשר הארגנטינאי יגיע לבדיקות רפואיות בסוף השבוע. הוא חוזר לאיטליה אחרי שנמכר מפאלרמו ב-2011 בסכום של 42 מיליון יורו.

* מי שמפנה מקום לפסטורה ברומא הוא ראג'ה נאינגולן, שגם העסקה שלו לאינטר נסגרה. הנראזורי ישלמו 24 מיליון יורו וישלחו לרומא גם את המגן דוידה סאנטון והקשר הצעיר ניקולו זניולו.

* אייאקס קרובה להחתמת דושאן טאדיץ', הקשר הסרבי של סאות'המפטון, שיירכש בסכום של כ-15 מיליון יורו וצפוי לתפוס את מקומו של חכים זייש שיימכר.

* באיטליה מדווחים כי צ'לסי מוכנה לשלם 35 מיליון יורו פלוס בונוסים ליובנטוס כדי לרכוש את הבלם דניאלה רוגאני, חביבו של המאמן המיועד מאוריציו סארי.

* רומה ואינטר מעוניינות בשחקן הכנף יאסין ברהימי, אותו מוכנה פורטו למכור בסכום של 25-30 מיליון יורו.

* בספרד ובאיטליה טוענים כי יובנטוס תרכוש את המגן ז'ואאו קאנסלו מוולנסיה בשבוע הבא, בסכום של 38-40 מיליון יורו. הפורטוגלי שיחק בעונה האחרונה כמושאל באינטר.

* מי יהיה השוער החדש של נאפולי? על פי "ראי", עסקת אלפונס אראולה קרובה לסגירה, אבל "סקיי ספורט איטליה" טוען כי נאפולי תשלם לאודינזה 25 מיליון יורו על אלכס מרט הצעיר והוא יהיה השוער הראשון.

טיאגו אלקנטרה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
מאבק על שירותיו. טיאגו אלקנטרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully