וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לטריי תומפקינס, שעדיין מתלבט

הפורוורד/סנטר (28, 2.08) כבר סיכם על הארכת חוזה בריאל מדריד, אולם אז על פי הדיווח נכנסו לתמונה אנדולו אפס ומכבי תל אביב, וכעת הוא בדילמה. מילוש תאודוסיץ' בדרך לפנרבחצ'ה?

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה לגבש את הסגל לעונה הבאה. יומיים אחרי ההחתמה של הגארד קנדריק ריי, נראה שהצהובים מנסים לשים ידם גם על שחקנים בכירים יותר. היום (חמישי) פרסם העיתונאי הספרדי צ'מה דה לוקאס כי הקבוצה הגישה הצעה לפורוורד/סנטר טריי תומפקינס (2.08, 28), שעדיין מתלבט אם להיענות להצעת ריאל מדריד להאריך את חוזהו. על פי הדיווח תומפקינס כבר סיכם עם הבלאנקוס על חוזה חדש, אולם אז נכנסו לתמונה שתי קבוצות עם הצעות גבוהות יותר.

אנדולו אפס היא בוודאות אחת מהן, ועל פי דיווח ב"יורוהופס" היא גם המועמדת המרכזית להחתים אותו, אולם גם מכבי תל אביב הגישה לו הצעה כביכול. תומפקינס הגיע לריאל מדריד ב-2015 ותחילה התקשה להשתלב ולבוא לידי ביטוי, אולם בעונה החולפת הוא היה בורג חשוב בזכייה ביורוליג, עם ממוצעים של 9.5 נקודות ו-5.1 ריבאונדים ב-21 דקות בממוצע למשחק. בליגה הספרדית המספרים שלו ירדו מעט (9.1 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק).

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול, שחקן ריאל מדריד טריי תומפקינס. קובי אליהו
בעונה הבאה בהיכל? תומפקינס מול נוריס קול העונה/קובי אליהו

עוד חדשות יורוליג

* בטורקיה מדווחים שמטרת הרכש העיקרית של פנרבחצ'ה בקיץ הקרוב הוא לא אחר מאשר מילוש תאודוסיץ'. הרכז הסרבי המחונן לא צפוי להמשיך בקליפרס שחוששת ממצבו הרפואי ומהפציעות הרבות מהן סבל במהלך עונת הרוקי ב-NBA, וישנו סיכוי טוב שיחזור לאירופה. פנר תנסה לפתות אותו עם הצעה כספית גבוהה, ואם לא תצליח להחתימו היא תנסה לשים יד את מלקולם דילייני, שגם הוא צפוי לעזוב את ה-NBA.

* שחקן שיעזוב את פנרבחצ'ה הוא בראד וונאמייקר, שנראה בדרך הבטוחה לברצלונה. על פי דיווחים בקטלוניה הרכז נמצא על סף סיכום בקבוצה, למרות שקיבל הצעה טובה יותר ממכבי תל אביב.

* אקס גליל/גלבוע ג'מאר סמית' האריך את חוזהו בקאזאן בשתי עונות נוספות.

* ז'לגיריס קובנה החתימה את הגארד האמריקאי תומאס וולקופ, שכיכב בלודוויגסבורג הגרמנית שהייתה אחת מהפתעות השנה בעונה החולפת בבונדסליגה ובליגת האלופות של פיב"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מילוש תאודוסיץ', לוס אנג'לס קליפרס, חוגג. AP
יאחד כוחות עם אוברדוביץ'? תאודוסיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully