וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: ברק בכר האריך את חוזהו עד 2022

21.6.2018 / 12:24

אלונה ברקת הודיעה כי המאמן חתם על חוזה לשתי עונות נוספות מעבר לחוזה עליו היה חתום: "שמחים שהוא נותן בנו אמון. אני מאמינה גדולה ביציבות". הבעלים הוסיפה: "לוואקמה יש חוזה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית, לרגל פתיחת עונת 2018/19. בפתיחת המסע"ת הציגו שיר צדק, חנן ממן, לואי טהא ומאור מליקסון את המדים החדשים. מיד לאחר מכן הודיעה אלונה ברקת על הארכת חוזהו של ברק בכר בשנתיים נוספות, עד 2022.

"אנחנו מאושרים, מאוד מעריכים את ברק והצוות שלו", אמרה ברקת. "ההמשכיות היא דבר מאוד חשוב, וחשוב שגם ברק נותן בנו אמון. נקווה שנמשיך לחלום ולהגשים את החלומות. אנחנו מאוד רוצים להמשיך להצליח בליגה, כי זה דבר שמאוד חשוב לנו. בהחלט נרצה לקחת אליפות נוספת. גם הקמפיין האירופי חשוב לנו מאוד. נקווה שגם השנה נטביע את חותמנו גם שם". בכר עצמו אמר: "לא מובן מאליו להמשיך עוד שנתיים מעבר לשנתיים הנוספות, זה מראה על ההערכה הגדולה מצד כל האנשים במועדון".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודיעה על שחרורו של איסק קואנקה
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל ב"ש נגד טאלין בסיבוב הראשון, דינמו זאגרב ממתינה בשני
הגרלת לוח משחקי ליגת העל: מכבי ת"א נגד מכבי חיפה במחזור הראשון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
יישאר עד 2022. בכר/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לצד אלונה ברקת, אסי רחמים, שיר צדק. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
רוצים להצליח גם באירופה. בכר, ברקת, צדק ואסי רחמים/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

לאחר מכן, בכר וברקת דיברו על העונה הבאה. בכר אמר: "מצפה לנו אתגר לא פשוט, אבל מההתרשמות הראשונית שלי באימונים הראשונים ראיתי טירוף, רעב מאוד גדול, ראיתי את מליקסון מתאמן כאילו זה האימונים הראשונים בקריירה שלו".

על המטרות: "יש פה יציבות ושיתוף פעולה. מהרגע הראשון בבאר שבע הרגשתי תמיכה גדולה, ואחרי שלוש שנים ברור שזה רק מתעצם. לכן אני לא רואה את עצמי עובד בשנים הקרובות במקום אחר. במקום שמעריכים אותך צריך להישאר".

על הסגל בעונה הבאה אמרה ברקת: "לטוני וואקמה יש חוזה, ואני בטוחה שיצטרפו עוד שחקנים. אנחנו לא נמהר להחתים שחקנים, כי אנחנו בוחרים אותם בקפידה".

שיר צדק אמר: "הייתה לי שנה לא פשוטה, התגעגעתי לדשא ואני מקווה שתהיה לי שנה טובה. שמרתי על כושר ועמדתי באימונים ששחקנים במסגרת רגילה לא יכולים לעמוד. אני בטוח שזה כמו לרכוב על אופניים, אתאקלם מהר למגרשים".

ברקת על פרשת שיר צדק: "ברור שהפקנו לקחים, אבל כשיש טעות בייצור קשה לדעת על דבר כזה מראש ועדיין אנחנו בוחנים את עצמנו כל הזמן".

על איסק קואנקה אמר בכר: "הוא שחקן טוב וחשבנו שהוא יכול לעזור לנו. לפעמים דברים לא מסתדרים, לפעמים לא נוצר חיבור כמו שצריך בין הקבוצה לשחקן, והוא עזב. עכשיו מסתכלים קדימה".

שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, לואי טהא, חנן ממן, שיר צדק. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
המדים החדשים/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

לפני כשבוע וחצי ערכה האלופה את אימון הבכורה שלה, בהשתתפות שחקני הרכש החדשים חן עזרא ושמואל שיימן, אך היום היא תערוך את אימון הפתיחה הרשמי והפתוח, אליו אמורים להגיע גם האוהדים. בימים אלה ממשיכה הקבוצה מבירת הנגב בחיפושיה אחר חיזוק, בעיקר לאור שחרורו של איסק קואנקה שפינה מקום לזר נוסף בסגל.

הקבוצה של ברק בכר תפתח את העונה שלה ב-10/11 ביולי, עם מפגש מול פלורה טאלין האסטונית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. הגומלין ייערך בטרנר שבוע לאחר מכן. בסיבוב השני, אם תעבור את טאלין, אלופת ישראל תפגוש את אלופת קרואטיה, דינמו זאגרב החזקה, כשהמשחק הראשון ייערך בקרואטיה (24/25 ביולי) והגומלין בטרנר (31 ביולי/1 באוגוסט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully