וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה את באסקוניה 85:96, השלימה 1:3 וזכתה באליפות

אלופת אירופה ניצלה ערב נפלא של רודי פרננדס (27 נקודות, 6 שלשות) כדי לקטוף את התואר בפעם ה-34. דונצ'יץ', במשחק הפרידה לפני המעבר ל-NBA, סיים עם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
מעכשיו, כשתרצו לראותו אותו בלייב, תצטרכו להתעורר באמצע הלילה. דונצ'יץ'/רויטרס

ריאל מדריד זכתה הערב (שלישי) באליפות ספרד בפעם ה-34 בתולדותיה והשלימה דאבל מתוק, אחרי הזכייה הנהדרת ביורוליג. הבלאנקוס עשו זאת אחרי 85:96 על באסקוניה הלוחמנית, שסגר עבורם 1:3 בסדרת הגמר.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, ורק ברבע השלישי הצליחה אלופת אירופה להשיג מרווח ביטחון ולברוח ל-57:65, בעיקר בזכות רודי פרננדס, שקלע 22 נקודות ב-15 דקות עד אותו רגע. הגארד הוותיק צלף את השלשה השישית שלו במשחק כדי לקבוע 64:75, רודריג בובואה הוליך ריצה שהורידה ל-84:81 בלבד, אך לוקה דונצ'יץ' תפר שלשה משוגעת, ולמעשה סגר עניין.

ואם בדונצ'יץ' עסקינן, הרי שהמשחק הערב היה האחרון של ילד הפלא, לפני עזיבתו ל-NBA. הסלובני שסגר שנה בלתי נשכחת, עם זכייה ביורובאסקט, ביורוליג ובאליפות ספרד ושלל תארים אישיים, היה מאופק הפעם, וסיים עם 8 נקודות (2 מ-6 מהשדה) ו-8 ריבאונדים.

פרננדס הנהדר היה הקלע הבולט עם 27 נקודות (6 מ-9 ל-3). פקונדו קמפאצו הוסיף 17 ו-7 אסיסטים וגוסטבו איון תרם 14 ו-7 ריבאונדים. בובואה קלע 19 למפסידה, שקיבלה גם 16 מטוקו שנגליה.

עוד בנושא:

תעלומת לוקה דונצ'יץ' בדראפט: למה "קבוצות טובות מתות עליו, ורעות שונאות אותו"?
אנתוני פארקר בוחר: שמונת השחקנים הכי טובים איתם שיתף פעולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully