וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד בהכרזה חגיגית: גריזמן האריך חוזה עד 2023, למאר חתם

הקולצ'ונרוס בהצהרה צרפתית: הכוכב הגדול חתם על חוזה חדש ועל פי הדיווחים הכפיל את שכרו, הרכש ממונאקו חתם וצריך רק לעבור בדיקות רפואיות וגם לוקאס הרננדז האריך חוזה עד 2024

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

אתלטיקו מדריד סיפקה הערב (שני) הצהרה משמעותית לקראת עונת 2018/19, שכל כולה נבחרת צרפת. זוכת הליגה האירופית הודיעה על הארכת חוזהו של הכוכב הגדול אנטואן גריזמן עד 2023, לאחר שהוא החליט בשבוע שעבר להישאר במועדון ועשה את זה בשידור חי כחלק מתוכנית טלוויזיה. חברו לנבחרת לוקאס הרננדז האריך את חוזהו עד 2024, והרכש ממונאקו תומא למאר חתם רשמית על החוזה, אם כי הוא עדיין צריך לעבור בדיקות רפואיות.

המנכ"ל מיגל אנחל חיל מארין טס לרוסיה יחד עם המנהל הספורטיבי אנדראה ברטה, ובאישור דידייה דשאן ואנשי ההתאחדות הצרפתית ביצעו את ההחתמה כדי לפרסם את ההודעה הרשמית.

עוד בנושא:
באירוע ביזארי, בשידור חי בטלוויזיה: אנטואן גריזמן הודיע כי הוא ממשיך באתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד אישרה: הושג סיכום עם מונאקו לרכישת תומא למאר

הבאת למאר הייתה חלק מההבטחה לגריזמן, שהתנה את הישארותו באתלטיקו בכך שהקבוצה תתחזק משמעותית כדי להיאבק עם ברצלונה וריאל מדריד על כל התארים. קשר נבחרת צרפת בן ה-22 נרכש ממונאקו תמורת 65 מיליון יורו וכאמור רק בדיקות רפואיות שיעבור אחרי המונדיאל, מונעות ממנו להפוך באופן רשמי לשחקן הקולצ'ונרוס. גם חברו לקבוצה ג'יבריל סידיבה כבר סיכם את תנאיו ואמור להצטרף לאתלטיקו, כהמשך למגמה הצרפתית.

לגריזמן, שכבש בעונה האחרונה 25 שערים ב-53 משחקים בכל המסגרות, היה חוזה עד 2022. כעת הוא האריך אותו בשנה, כשעל פי הדיווחים שכרו במועדון יוכפל והוא צפוי להיות המרוויח הגדול בתולדות אתלטיקו עם 20 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully