וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך שישאיר את לברון? דיווח: קליבלנד מעוניינת בקוואי לאונרד

בארה"ב מדווחים שהקאבס גיששו אצל הספרס לגבי הכוכב שלהם שמיעט לשחק אשתקד. לא ברור האם המהלך הזה נועד להשאיר את לברון או למצוא לו מחליף, קווין לאב יעשה את הדרך ההפוכה?

עריכת וידאו: מתן חדד

בימים האחרונים התפרסמו בארה"ב דיווחים שקוואי לאונרד מעוניין לעזוב את סן אנטוניו בעקבות העונה העגומה שעברה עליו. לאונרד, לשעבר ה-MVP של גמר ה-NBA, מעוניין לעבור ללייקרס, אך יש לשחקן הזה קופצות נוספות וב"יאהו ספורט" מדווחים היום שקליבלנד מעוניינת מאוד בשחקן ואף שוחחה עם הספרס על האפשרות להנחית אצלה את הכוכב.

השאלה הגדולה שנשאלת כרגע היא אם המהלך הזה נועד כדי לנסות לשכנע את לברון ג'יימס להישאר אצל הקאבס או שמדובר בתחליף ללברון אם יחליט לעזוב הקיץ אחרי הכישלון בגמר מול גולדן סטייט. הבעיה של הקאבס היא שאין להם הרבה מקום בתקרת השכר והשחקן הכי טוב שהם יכולים להציע להם בתמורה הוא קווין לאב, אם כי מניותיו ירדו בעונה החולפת והוא גם משחק על העמדה של למרכוס אולדרידג'.

לקליבלנד יש את בחירה מספר 8 בדראפט הקרוב, אך זה לא מספיק כדי להנחית כוכב כמו קוואי וייתכן שהיא תנסה לבצע טרייד משולש עם קבוצה נוספת שצריכה שחקן כמו קווין לאב. בכל מקרה, אם קוואי יחזור להציג את היכולת שלו מלפני הפציעה וישחק יחד עם לברון ג'יימס, קליבלנד תמשיך להיות פקטור רציני מאוד וקבוצה שתאיים על גולדן סטייט גם בעונה הבאה. האם זה יקרה? הקיץ רק בתחילתו.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
ישתפו פעולה בעונה הבאה? קוואי ולברון/AP

הכוכב הגדול החמיץ את 27 המשחקים הראשונים של העונה החולפת בשל פציעה בשריר הירך הארבע ראשי, חזר, נפצע פעם נוספת, הפעם בכתף, מה שהוביל לחילוקי דעות רבים בינו ובין הצוות המקצועי וההנהלה בנוגע למשך וצורת ההחלמה שלו. כמו כן, לאונרד לא הופיע למשחקי הפלייאוף של הספרס, מה שרק הגביר את השמועות על עזיבה אפשרית בקיץ הקרוב. יש לציין כי אם היה נשאר בספרס עד תום חוזהו בקיץ הבא, יכול היה לאונרד לקבל חוזה מקסימום של 219 מיליון דולר לחמש שנים - סכום גבוה בהרבה מזה שכל קבוצה אחרת תוכל להציע לו. "קוואי לא מודאג מכך", צייץ כרייס היינס מ-ESPN, "יש תחושת בגידה בנקודת הזמן הזו שאי אפשר לתקן".

לאונרד (26, 2.01 מ'), שנבחר במקום ה-15 של דראפט על ידי אינדיאנה, הועבר בטרייד לסן אנטוניו ולאחר ששימש כשחקן משלים לצד טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר, הפך לאחד השחקנים הטובים בליגה. ב-2014 הוליך את הספרס לזכייה באליפות ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר, ובאמתחתו גם שני בחירות לשחקן ההגנה של השנה, שתי הופעות באולסטאר, ושתי הופעות בחמישיית העונה. אשתקד שותף בתשעה משחקים בלבד, בהם רשם ממוצעים של 16.2 נקודות ו-4.7 ריבאונדים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully