וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.6: רוי פטריסיו בוולבס, די פרנצ'סקו האריך חוזה ברומא

שוער נבחרת פורטוגל, שהשתחרר מחוזהו בספורטינג ליסבון בעקבות אלימות האוהדים, חתם לארבע שנים בעולה החדשה לפרמיירליג. ספורטינג מינתה את מיכאילוביץ' למאמן, רומא שמרה על שלה

one

העברות

* רומא הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של המאמן אוסביו די פרנצ'סקו עד שנת 2020. די פרנצ'סקו מונה למאמן הקבוצה מבירת ארץ המגף בקיץ שעבר והוביל את המועדון לחצי גמר ליגת האלופות ולמקום השלישי בסריה A.

* שוער נבחרת פורטוגל וספורטינג ליסבון שהשתחרר מחוזהו בעקבות אלימות האוהדים, רוי פטריסיו (30), חתם בעולה החדשה לפרמיירליג, וולבס. הוא חתם על חוזה לארבע שנים בעזרת סוכנו שכזכור שולט במועדון, ז'ורז'ה מנדש.

* סינישה מיכאילוביץ', בלם העבר הסרבי ומי שאימן את טורינו עד ינואר האחרון, מונה למאמנה החדש של ספורטינג ליסבון עם חוזה לשלוש שנים וינסה לחלץ אותה מהמשבר הגדול שהוביל לנטישה מאסיבית של הכוכבים.

* דיז'ון הצרפתית הודיעה על החתמתו של השוער האיסלנדי רונאר אלכס רונארסון שנמצא כעת עם נבחרתו במונדיאל ברוסיה. השוער בן ה-23 יחליף את הקפטן בפטיסט רנה שהחליט לעזוב אחרי שש שנים (שתי קדנציות שונות).

* קייבו ורונה שילמה 2.5 מיליון יורו לפיורנטינה כדי לרכוש את הבלם הסרבי ננאד טומוביץ' בן ה-30, ששיחק אצלה כמושאל בעונה החולפת.

* ג'ו אלן חתם על חוזה ארוך טווח בסטוק סיטי עד 2022.

* דין הנדרסון, השוער הצעיר שהאריך בשבוע שעבר את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, הושאל לעונה אחת לשפילד יונייטד מליגת המשנה.

* שחטאר דונייצק מצאה מחליף לפרד שעבר למנצ'סטר יונייטד וגם הוא ברזילאי: מייקון בן ה-20 נרכש מקורינתיאנס תמורת 6.6 מיליון יורו וחתם לחמש שנים. אלופ, אוקראינה הודיעה גם על צירופו של השוער אלכסיי שבצ'נקו, שהגיע מקרפטי לבוב.

* שחקן הכנף ג'וני (26), הושאל ממלאגה לאלאבס. הוא יחזור לקבוצה האנדלוסית בתום העונה.

שמועות

* על פי תחנת טלוויזיה באיטליה, מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן עובדות מאחורי הקלעים בניסיון לרכוש את כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד. אלופת צרפת מוכנה להגיש לפורטוגלי חוזה רב-שנתי עם משכורת של 45 מיליון יורו לעונה, ולפצות את פלורנטינו פרס ב-300 מיליון יורו. יונייטד תתקשה לעמוד בסכומים הללו, ועשויה לרכז את מאמציה ברכישת גארת' בייל.

* באיטליה מדווחים על סיכום שהושג בין מנצ'סטר סיטי לנאפולי על מעבר של הקשר האחורי ז'ורז'יניו תמורת 53 מיליון יורו פלוס בונוסים. סוכנו של השחקן אמר: "העזקה קרובה, יש חוזה מוכן לחמש שנים".

* פרנק דה יונג ההולנדי, 21, קשר אייאקס אמסטרדם שהוזכר כמועמד בכיר לברצלונה, אמר: "אני חושב שבעונה הבאה אשחק באייאקס. קראתי שיש דיווחים עליי בספרד, אבל אייאקס אמרה שהיא לא משחררת אותי".

* על פי RMC שאלקה, שנחאי שינאווה וגואנגז'ו אברגרנדה הסיניות מוכנות לשלם את סעיף השחרור של דריס מרטנס בסך 28 מיליון יורו בלבד, אבל זה רוצה להישאר בנאפולי שצפויה להאריך ולשדרג את חוזהו אחרי המונדיאל.

* ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שפלורנטינו פרס מוכן לשלם ללאציו 150 מיליון יורו על הכוכב הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'.

* על פי "דון באלון", מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם לריאל מדריד 70 מיליון יורו על טוני קרוס, אותו אימן פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן.

* בתקשורת הפורטוגלית טוענים שליברפול מוכנה לשלם את סעיף השחרור (40 מיליון יורו) של מגן פורטו אלכס טלס.

* ב"דייריו גול" טוענים שריאל מדריד ממשיכה במירוץ אחר מוחמד סלאח, ומוכנה להעביר לליברפות 150 מיליון יורו ואת קיילור נבאס תמורת כוכב נבחרת מצרים.

* באיטליה מדווחים שליברפול עדיין לא ירדה מאופציית שוער רומא אליסון. ריאל מדריד מסרבת לשלם את הסכום שהאיטלקים דורשים - 80 מיליון יורו.

* בנוסף למספר קבוצות טורקיות, גם סביליה מעוניינת בניקולה קאליניץ' שצפוי לעזוב את מילאן.

* מנצ'סטר יונייטד מתכננת להציע לצ'לסי 60 מיליון ליש"ט עבור וויליאן, כך על פי דיווח ב"דיילי מייל".

* באיטליה מדווחים על שתי מטרות אותן סימנה רומא: קשר אייאקס ונבחרת מרוקו, חכים זייש וחלוץ ססואולו, דומניקו ברארדי. הג'אלורוסי ישתמשו בכסף שייכנס מהמכירה הקרבה והולכת של ראג'ה נאינגולן לאינטר.

* מונאקו בעקבות קשר שטרסבורג, ז'אן-אודה אהולו. שחקן נבחרת חוף השנהב, 24, רשם העונה 35 הופעות וכבש 5 שערים בליגה הבכירה בצרפת.

* יובנטוס מתעניינת בג'רום בואטנג. לפי התקשורת הגרמנית, באיירן מינכן תסכים למכור אותו תמורת סכום שינוע סביב 30 מיליון יורו.

* מה תהיה התחנה הבאה של חאמס רודריגס? באיירן מינכן עדיין לא החליטה אם לממש את אופציית הרכישה על חאמס רודריגס והוא עשוי לחזור לריאל מדריד. פריס סן ז'רמן ויובנטוס עוקבות בעניין ועשויות לפנות לבלאנקוס.

* גלאטסראיי מאוד מעוניינת באחמד מוסא. החלוץ הניגרי חזר ללסטר סיטי אחרי חצי עונת השאלה נהדרת בצסק"א מוסקבה.

* אינטר תציע לססואלו את אדר כחלק מעסקת רכישת מתאו פוליטאנו. ססואולו דורשת 30 מיליון יורו על שחקן הכנף הכישרוני ואינטר מקווה להוריד את הסכום באמצעות אדר.

* אדם מאזינה, המגן השמאלי בן ה-24 של בולוניה, עבר בדיקות רפואיות בווטפורד וצפוי לחתום רשמית ב-1 ביולי. סכום ההעברה המסוכם: 3.5 מיליון ליש"ט.

סרגיי-מילינקוביץ' סאביץ', שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
אחד השמות החמים בשוק. מילינקוביץ'-סאביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully