וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא ייפגש עם ראשי הפועל באר שבע בתוך שבוע כדי לחתום לשלוש שנים

27.5.2018 / 17:27

מרבית הפרטים בין הצדדים כבר נסגרו. גם המשך דרכו של אליניב ברדה צפוי להיסגר בקרוב. ברק בכר מעוניין כי הקפטן הפורש ימשיך לשמש כעוזרו גם במהלך העונה הבאה. ארנסט אסנטה בראש רשימת המועמדים

צילום מסך

חן עזרא צפוי להיפגש בסוף השבוע עם ראשי הפועל באר שבע במטרה לסגור סופית את עסקת רכישתו על ידי האלופה. השחקן נמצא כעת בארצות הברית וינחת בישראל ביום חמישי. הפגישה עם ראשי הפועל באר שבע צפויה בסוף השבוע או לכל המאוחר ביום ראשון הבא. מרבית פרטי החוזה כבר נסגרו והקשר צפוי לחתום לשלוש עונות בשורות הפועל באר שבע. במועדון מעריכים כי רק התפתחויות דרמטיות ימנעו את ביצוע המהלך. בנוסף לעזרא בבאר שבע ממשיכים לחפש אחר חיזוק זר כשטמו פוקי ורונלד וארגה עדיין מוצבים בראש רשימת הרכש.

בבאר שבע בוחנים גם את האפשרות לצרף את ארסנט אסנטה. בקבוצה רצו לצרף את הקיצוני המשחק בליגה הדנית כבר במהלך חודש ינואר אך המהלך לא יצא אז לפועל. כעת השחקן הוצע שוב לבאר שבע ומועמדותו נבחנת. אסנטה עצמו מאוד מעוניין להגיע אך בבאר שבע מתלבטים לגביו.

בנושא אחר: בהפועל באר שבע צפויים לסגור את נושא המשך דרכו של הקפטן הפורש אליניב ברדה במועדון. ברדה הבהיר כי הוא מעוניין בתפקיד מנהלתי ובקבוצה עשויים לבנות תפקיד שכזה עבורו. עם זאת, המאמן ברק בכר מעוניין לראות את ברדה ממשיך בתפקיד עוזר המאמן.

עוד בנושא
יואב כץ הגיש הצעה לראדו גנסארי. לפני החתימה: מאמן ונלו שוחח עם ניסו קפילוטו
בית"ר ירושלים: גיא לוזון מונה למאמן, חתם לעונה אחת
המטרה של מכבי חיפה: החתמת קשר אחורי לפני תחילת ההכנות

חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לבירת הנגב. עזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully