וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר בתגובה למה שאמר ב-2010: "אלה דברים שעושים כילדים"

חלוץ מכבי תל אביב, ששר "זיינו את הצהובים" כאשר זכה עם הפועל תל אביב בדאבל, אמר: "אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אבל אעשה הכול כדי לגרום גאווה על כך שאני חלק מהמועדון"

צילום מסך

איתי שכטר הפך היום (חמישי) לרכש הראשון של מכבי תל אביב לעונת 2018/19, כאשר חתם על חוזה לשנתיים במהלכו ירוויח כ-380 אלף דולר לעונה. החלוץ שעזב את בית"ר ירושלים אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "אחרי כל כך הרבה פעמים שהייתי קרוב, כנראה שבאמת הגיע הזמן ללבוש סופסוף את החולצה הצהובה-כחולה", אך החתימה שלו החזירה לא מעט מאוהדי הקבוצה דווקא לימים בהם לבש אדום.

אוהדי מכבי תל אביב נזכרו במה שקרה לפני שמונה שנים, בימים בהם שכטר היה מהשחקנים הבולטים בעונת הדאבל של הפועל תל אביב. במהלך החגיגות הרשמיות שנערכו אז, שכטר "כיכב" על הבמה כשהוא בין היתר שר שירים בגנות מכבי תל אביב, צועק "הצהובים אוכלים ת'לב, זיינו אותם, מכבי שלום, איך זה לראות דאבל אדום", ועוד ועוד.

שכטר הגיב לידיעה: "יש דברים שעושים כילדים במהלך חגיגות אבל כשמתבגרים מסתכלים על זה אחרת. בפועל אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ומילים שנזרקו לאויר לעולם לא יכולות לחזור. אבל מעשים חזקים לא פחות ממילים ואני אעשה הכל על המגרש על מנת לתת לכל מי שקשור למכבי תל אביב תחושה של גאווה שאני משתייך למועדון הזה".

עוד בנושא

רשמית: איתי שכטר חתם לשתי עונות במכבי תל אביב, ירוויח כ-380 אלף דולר לעונה
בית"ר ירושלים תפתח במשא ומתן עם גיא לוזון
אלישע לוי מתחיל לעבוד: שחקנים זומנו לפגישות, מועמדים סומנו

שכטר הוא ממש לא אקס הפועל תל אביב הראשון שמגיע לצד הצהוב של העיר בשנים האחרונות. גיבורים אחרים של אותו דאבל מ-2010 כבר עשו את המעבר (ערן זהבי, גילי ורמוט, וינסנט אניימה) וגם שחקנים שעברו בהפועל תל אביב לאחר מכן הספיקו מאז ללבוש את מדיה של מכבי תל אביב (נוסא אייגיבור, שגיב יחזקאל, ארון שוינפלד).

(עדכון ראשון: 11:37)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
היו ימים. איתי שכטר חוגג במדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully