וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "לא אשחק בבית"ר ירושלים, גם לא אשיר את ההמנון בנבחרת"

כוכב נתניה התארח עם כוכבים נוספים מליגת העל בלאו בק חיפה כחלק מאירוע שארגנה הקרן החדשה: "לא אהיה במקום שלא רוצים אותי". בנין: "זה קורה בכל העולם, גם זידאן לא שר את המנון צרפת"

צילום מסך

הנבחרת לאחריות חברתית ביוזמת תכנית "בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים" מבית הקרן החדשה לישראל, ההתאחדות לכדורגל וארגון שחקני הכדורגל, הגיעה במסגרת יוזמה משותפת עם שחקני ליגת העל למפגש שיח בנושא אלימות וגזענות בכדורגל הישראלי יחד עם 30 תלמידי כתה י' מבית ספר תיכון כפר בענה ו-300 תלמידי לאו-בק. בין המשתתפים בפאנל היו קפטן בני סכנין חאלד חלאיילה, גילי ורמוט, דיא סבע, אוהד לויטה, שי שדה קפטנית נבחרת ישראל והפועל רעננה ומאמן בני סכנין טל בנין.

דיא סבע נשאל האם הוא ישקול מעבר לבית"ר אם הוא יקבל הצעה וענה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: "לא! אני לא אהיה במקום שלא רוצים אותי". חאלד חלאיילה, קפטן בני סכנין אמר כי על אף שהוא מאמין שלכדורגל יש יכולת לחבר בין העמים, כפי שבא לידי ביטוי בקבוצת בני סכנין, הוא לא ישחק בבית"ר. חלאיילה המשיך ואמר כי התהליך שטביב התחיל לנקות את בית"ר מגזענות לא הצליח וכי הוא לא ירצה לשחק שם.

בהתייחס לזימונו לנבחרת, דיא סבע נשאל אם הוא מתכוון לשיר את ההמנון הלאומי. סבע ענה כי לא ישיר את ההמנון וכי זה מעולם לא היה נושא לדיון ובכל זימון לנבחרת היה ייצוג למגזר הערבי. גילי ורמוט, שחקן הפועל חיפה גיבה את סבע ואמר: "אם השחקנים מהמגזר הערבי מרגישים שההמנון לא מדבר אליהם אז מה אפשר לעשות? את הקונפליקט שיש בארץ אין באף מקום בעולם ולכן אנחנו לא שופטים אותם, אם הם מרגישים שזה לא מדבר אליהם אין מה לעשות".

עוד בנושא:
בתיה שהר: "אם הפועל באר שבע תביא עוד שני חלוצים, בן לא יישאר"
יובל שפונגין: "מאוכזב ועצוב, אבל בטוח שהעזיבה תעשה לי טוב"
לוזון נפגש עם אלישע לוי, המאמן סיכם עקרונית במכבי פתח תקוה

אוהד לויטה, דיא סבע, גילי ורמוט, חאלד חלאיילה, שי שדה, טל בנין בבית ספר ליאו בק. יחסי ציבור,
סבע, ורמוט וחלאיילה בפאנל/יחסי ציבור

טל בנין, מאמן בני סכנין הוסיף ואמר: " זה קורה בעולם יש שחקנים שלא מזדהים עם ההמנון של הנבחרת שלהם, זידאן בצרפת לא שר את ההמנון למשל, יש הרבה מאוד דוגמאות של שחקנים שגדלו במקומות מסוימים ולא שרים את ההמנון. אני חושב שאם מקבלים את המדינה אז כן צריך לשיר את ההמנון. אפשר להשמיט מילה, לא חייב להזדהות עם כל דבר, אבל כן צריך להראות טיפה אומץ, אנחנו גרים במדינת ישראל, יש דברים שצריך לכבד אותם".

בנין הוסיף ואמר: "ספורט זה הדבר היחידי שיכול לחבר בין אנשים, אנחנו ב 2018 ואף אחד לא צריך לדבר בכלל מאיפה כל אחד אגיע, כאדם לאדם אנחנו מסתדרים מצוין. הבעיה שלנו שאנחנו לוקחים אמירות של פוליטיקאים או אנשים בעלי אינטרס וזה הדבר שפוגע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully