וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיה שהר: "אם הפועל באר שבע תביא עוד שני חלוצים, בן לא יישאר"

אימו של חלוץ הפועל באר שבע התארחה באולפן וואלה! והפתיעה: "בן תמיד מוחלף, אם זה היה בוזגלו לא הייתם שותקים. בבאר שבע עושים הכל כדי לא לשחק עליו, בבית"ר הוא היה כובש 40 שערים. הייתה לנו הצעה מטורפת ממכבי תל אביב בנובמבר האחרון"

בתיה שהר, אימו של חלוץ הפועל באר שבע בן שהר התארחה היום באולפן וואלה! ספורט לשיחה גלויה עם חמי אוזן ואורן יוסיפוביץ, על העונה של הפועל באר שבע, הקריירה של בנה ועל הכדורגל הישראלי. שהר דיברה רבות על חוסר הפרגון לבנה ועל החלקים הפחות נוצצים בהימצאות בקבוצה אלופה.

בתיה שהר, אימו של הכדורגלן בן שהר. צילום מסך
יורה לכל כיוון. בתיה שהר/צילום מסך

"מה הפריע לי? אתחיל מהסוף. המשחק מול מכבי תל אביב לפני שבועיים. זה משקף את מה שקורה לבן בארץ. אחרי 20 שניות טל בן חיים מרים את בן בבעיטת קונג פו. אין התייחסות. עומרי אפק הפרשן לא אמר כלום. זו עבירה שטל בן חיים שילם עליה באדום בעבר ואנחנו רואים לא פעם ולא פעמיים ולא שורקים נגדו פנדלים. זה נובע מחוסר רספקט לשחקן. כל שחקן אחר, אם היו פוגעים בו במשך 20 שנה כמו שפגעו בבן, זו ועדת חקירה. אני אומרת לכם, ועדת חקירה. השופטים הם חלק מהמדינה. הם רואים את התקשורת לגבי בן.

"אני לא מדברת על שכטר, אני מדברת על פקהארט שקיבל פנדל שלא היה. לא היו שורקים את זה לבן. בן חזר מפציעה בכתף עם הוראה מרופאים לא ליפול כי זה נזק גדול מבחינתו. הוא מופל על ידי שחקן ומה קורה? מקבל צהוב על התחזות. איך הוא ייפול אם אסור לו? במיליון משחקים בן משחק טוב ומוחלף. אם זה היה בוזגלו לא הייתם שותקים. שכטר לא שיחק ועשו בלגן. בן לא פתח ואיש לא דיבר, אף אחד לא שואל למה בן לא משחק.

"בן שהר אחראי ל-11 נקודות לבאר שבע ואפילו לא מוזכר כשחקן מצטיין. גם בשנה שעברה היו לו 14 שערים, סגן מלך שערים. עושים דירוג של וואלה! ספורט ובן במקום ה-18. אני לא רוצה לפגוע באף אחד - ניקח שחקן כמו אצילי שאני מחזיקה ממנו - הוא סיים מקום שבע ולא שיחק בכלל בגרנדה. קיארטנסון מקום ראשון, וואקמה מקום שני. תגידו לי מה הכללים? זה בחירות לפי מה? בואו תהיו אמיתיים.

"רואים את זה בכל הכתבות. בן הוא ששחקן הכי אנדררייטד בארץ. הוא לא ידליף לכם ולא ישתף אתכם פועלה. בראיון אתכם הוא התייפייף ולא דיבר על מה שמציק לו, אז החלטתי לדבר. הוא חושב פי 10 יותר חמור. יום אחרי שהוא קיבל הארכת חוזה קיבלנו הודעות שמחזרים אחרי דמארי".

עוד בנושא
יובל שפונגין: "מאוכזב ועצוב, אבל בטוח שהעזיבה תעשה לי טוב"
לוזון נפגש עם אלישע לוי, המאמן סיכם עקרונית במכבי פתח תקוה
הפועל באר שבע: תומאש פקהארט לא יקבל הבטחה ליותר דקות משחק

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
ביקורת חריפה של בתיה שהר. בן שהר/ברני ארדוב

"בן מרגיש שהיה מקום מאנשי יחסי ציבור של באר שבע לבוא ולהגיד שהוא החלוץ המוביל. אין משחק שבן לא הוחלף. היו שם משחקים שכל הקבוצה נראתה רע מאוד, בן תמיד היה מוחלף ראשון בדקה 45. אין טענות לברק בכר, החילופים עבדו לו. אבל אני יודעת דבר אחד, בן צריך ביטחון. לא רק שכטר צריך ביטחון. הוא שם עם פיגורות אהובות בבאר שבע כמו מליקסון וברדה. הוא לא מקבל יחס של כוכב. אין לי מושג למה. אין לי מה להגיד.

"בואו נגיד את האמת את מי כיף היה לראות השנה? בית"ר ירושלים ומכבי נתניה. הפועל באר שבע היא קבוצת הגנה. קבוצות אחרות הן קבוצת התקפה. אנחנו לא אירופה. אין לכם את הסטטיסטיקות. בן כל משחק גומר כאחד שרץ הכי הרבה והוא חלוץ. בכל המשחקים שהוא גמר 90 דקות הוא רץ הכי הרבה. נאלצנו לשחק הגנה. בן שהר בבית"ר ירושלים היה מסיים עונה עם 40 גולים. חושבים שכיף להיות חלוץ בהפועל באר שבע? זה לא פיקניק. הוא הכי טוב בתנועה ללא כדור. מתגוננים מולנו ב-10 שחקנים. אם הוא מקבל כדור אחרי שההגנה נסגרה, אין בכך שום תועלת. בפלייאוף בן כבש כי באר שבע התבססה על התקפות מתפרצות.

"אנחנו בליגה שבה בן שווה הרבה יותר גולים. לא משחקים על בן. אתם מדברים על ערן זהבי? כל הקבוצה עובדת בשבילו. אצלנו עושים הכל כדי לא לשחק על בן. אני כועסת על התקשורת. בשיטה של באר שבע עושים גולים מקו שני, כמו חנן ממן. בשנה שעברה זה היה ראדי, הפעם זה היה ממן.

"הריאיון הזה לא מופנה לברק בכר. מי שצריך לדעת יודע. אני לא מצטערת על שום דבר בחיים שלי. גם לא על מה שהצטערתי בעבר. למשל על זה שבן עזב את אספניול. לפעמים אומרים על שחקן 'הוא שיחק שנה בגרנדה'. איזה שנה? שיחק שם 45 דקות. בגיל 19 בן שיחק 20 משחקים באספניול. עומר אצילי שיחק 45 דקות כל העונה.

"הייתה לבן הצעה מטורפת בחודש נובמבר לבוא למכבי תל אביב, לפני שחתמנו על חוזה ארוך טווח בבאר שבע. מנכ"ל מכבי תל אביב ביקש שלא נמשיך שם ובן אמר: 'מכל הלב, אם אני נשאר בארץ זה בבאר שבע'. בן מרגיש שהוא לא מיצה את אירופה, הוא חזר לארץ בגיל 25. יש לו שתי ליגות שהוא רוצה ללכת אליהן.

"אם מביאים לבן עוד שני חלוצים על הראש אני לא חושבת שהוא יישאר בבאר שבע. אני גם יודעת את מי מביאים. השנה הביאו לו את פקהארט ושנה לפני כן את לוסיו ולמרות זאת הוא היה החלוץ המוביל. לא יעזור כלום. אני לא מצפה שבאר שבע תסתפק בחלוץ אחד, אבל חייבת להיות היררכיה ובן הוא החלוץ המוביל. אני לא יודעת מה יהיה בעונה הבאה. יש לנו חוזה לחמש שנים בבאר שבע. אבל יש המון דברים שמציקים לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully