וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.5: אינייסטה אישר שהוא חותם בוויסל קובה היפנית

כוכב ברצלונה כתב באינסטגרם: "בדרכי לבית החדש שלי" עם תמונה שלו לצד יו"ר ויסל קובה. באנגליה טוענים שנביל פקיר קרוב מתמיד לליברפול, אלברו מוראטה נפגש עם ראשי יובנטוס

עריכה: תומר לוי

בווידאו: הארי קיין, הקפטן החדש של נבחרת אנגליה, מדבר לקראת המונדיאל

העברות

* כצפוי, ארסנל הודיעה רשמית על מינויו של אונאי אמרי. המאמן, שמגיע מפריס סן ז'רמן, חתם לשלוש שנים וצפוי להרוויח כ-5 מיליון ליש"ט בעונה.

* קרלו אנצ'לוטי חזר לאיטליה אחרי תשע שנים וחתם בנאפולי, לאחר שזו נפרדה ממאוריסיו סארי. הידיעה המלאה.

* ליטו וידיגאל, אקס מכבי תל אביב, יוצג היום כמאמנה של ויטוריה סטובאל מהליגה הפורטוגלית. ליטו יחתום על חוזה לשנתיים.

* וולבס ניצלה את האופציה שלה על ווילי בולי ורכשה אותו מפורטו תמורת 13 מיליון יורו. הבלם הצרפתי בן ה-27 היה שותף לעלייה לפרמיירליג ואף כבש שלושה שערים בעונת ההשאלה, וכעת חתם על חוזה ארוך טווח.

* לוקאש ראדצקי חתם בבאייר לברקוזן עד 2023. השוער הפיני בן ה-28, שזכה עם איינטרכט פרנקפורט בגביע בשבת האחרונה, אמר: "זה צעד חשוב בקריירה שלי. באייר היא שחקנית רצינית בבונדסליגה. הקבוצה משחקת כדורגל התקפי יפה ותמיד משתתפת במפעלים אירופים".

* העולה החדשה לבונדסליגה נירנברג הודיעה על החתמתו של המגן קווין גודן מפ.צ. קלן.

* פרייבורג הודיעה על החתמתו של דומיניק היינץ מפ.צ. קלן.

שמועות

* אחרי שהודיע שהוא עוזב את ברצלונה, אנדרס אינייסטה אישר שהוא ישחק בעונה הבאה בוויסל קובה היפנית. הקשר האגדי העלה תמונה שלו לצידו של יו"ר הקבוצה היפנית וכתב: "בדרכי לבית החדש שלי".

* באנגליה טוענים שנביל פקיר קרוב מאוד לליברפול והכתב דייויד אמויאל הגדיל לעשות כאשר דיווח שהוא "יחתום על החוזה אחרי גמר ליגת האלופות".

* האם אלברו מוראטה בדרך חזרה ליובנטוס? חלוץ צ'לסי צולם בפגישה עם המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י, בה נכח גם סוכנו, והצית גל של שמועות באשר לקאמבק לגברת הזקנה.

* נשיא נאפולי אישר שמאוריסיו סארי עוזב, וברחבי אירופה משוכנעים שהיעד הבא שלו הוא צ'לסי.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשמוע הצעות על אנתוני מרסיאל, אבל לא תמכור אותו לקבוצות יריבות באנגליה.

* בל'אקיפ מדווחים שר.ב. לייפציג הגיע לסיכום עם מונפלייה על העברתו של המגן הימני בן ה-20 נורדי מוקיילה תמורת 16 מיליון יורו. אם אכן יעבור לקבוצה ממזרח גרמניה, הוא יהיה הצרפתי הרביעי שם.

* אנדרס אינייסטה אמור להיות מוצג מחר כשחקנה החדש של ויסל קובה היפנית.

* על פי "פראנס פוטבול", מנצ'סטר יונייטד החלה בשיחות עם ג'יבריל סידיבה, המגן הימני של מונאקו ונבחרת צרפת. גם אתלטיקו מדריד מעוניינת בשחקן בן ה-25.

* מי שעשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הוא הבלם אריק באי. על פי דיווח של "אינדפנדנט", ז'וזה מוריניו מתוסכל מהעובדה שהוא לא עומד לרשותו במספיק משחקים ולכן כבר לא מתנגד למכור אותו.

הפגישה של מוראטה

* גם עתידו של אנתוני מרסיאל אצל השדים האדומים לא ברור. שחקן הכנף הצרפתי, שלא נכלל בסגל של נבחרת צרפת למונדיאל ברוסיה, נמצא על הכוונת של טוטנהאם.

* בספרד טוענים כי ברצלונה החליטה לשלוח את הבלם הקולומביאני ג'רי מינה להשאלה וכבר הציעה אותו לג'ירונה, שבחרה לוותר.

* מועמד מפתיע לאימון צ'לסי: על פי "דיילי אקספרס", גם סלבישה יוקאנוביץ', שהגיע עם מכבי תל אביב לליגת האלופות ומאמן בהצלחה את פולהאם, נמצא ברשימה של הבלוז ועשוי לחזור למועדון בו שיחק בין השנים 2000 - 2003.

* על פי דיווחים בצרפת, באיירן מינכן עשויה לפנות לשטוטגרט במטרה לרכוש את המגן/בלם בנז'מן פבאר בן ה-22, שנכלל בסגל של דידייה דשאן למונדיאל.

* פרייבורג תרכוש את לוקה ולדשמידט, החלוץ בן ה-22 של המבורג, תמורת 5 מיליון יורו - הסכום המופיע בסעיף היציאה שלו.

* לסטר סיטי מעוניינת בבלם מרלון, שחקנה של ברצלונה ששיחק העונה כמושאל בניס.

* מרסל שמלצר הודיע שהוא מוותר על סרט הקפטן בדורטמונד אחרי שנתיים בהן החזיק בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully