וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: באבין, דוידזאדה, בלקמן וקאניוק עוזבים

22.5.2018 / 22:03

אחרי הפרידה מיובל שפונגין, הודיעו הצהובים גם כי ארבעת השחקנים המושאלים יחזרו לקבוצות האם שלהם. מנספורד: "כל הארבעה תרמו רבות בעונה תובענית תוך הפגנת מקצוענות לאורך כל הדרך"

צילום מסך

אחרי שהודיעה מוקדם יותר על שחרורו של יובל שפונגין, מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) על פרידה מארבעה שחקנים נוספים: אופיר דוידזאדה, ניק בלקמן, גידי קאניוק וז'אן סילבן באבין. הארבעה למעשה סיימו את ההשאלות שלהם למועדון, כל אחד מקבוצתו הוא, ושוחררו כשלצהובים אין רצון להמשיך את ההתקשרות עמם.

עוד בנושא:

המחושל: ולאדן איביץ' מגיע למכבי ת"א אחרי קדנציה סוערת בפאוק
וסלינוביץ' אישר: "מגיע למכבי תל אביב כעוזרו של איביץ'". שפונגין עזב

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "היה לנו העונג שאופיר דוידזאדה, ניק בלקמן, ז'אן סילבן באבין וגידי קאניוק השתייכו למשפחת מכבי תל אביב העונה. כל הארבעה תרמו רבות לעונה שהיתה תובענית וארוכה תוך הפגנת מקצוענות לאורך כל הדרך. אנו מודים להם על הזכות שהייתה לנו לעבוד איתם".

שפונגין, שעל הפרידה ממנו הודיעו מוקדם יותר, סיים חוזה במועדון ויחפש קבוצה חדשה. "לסכם תקופה במכבי תל אביב זה מרגש לכל הדעות בעיקר כי מדובר במועדון בו גדלתי והיה לי לבית מגיל שבע", אמר שפונגין, "למרות ששיחקתי בקבוצה הבוגרת 10 עונות עם הפסקה של ארבע שנים באמצע, ארבע השנים האחרונות היו עמוסות בחוויות חזקות ומרגשות כמו גם הישגים לא מעטים. ברצוני להודות לכל מי ששיחקתי לצידו, התאמנתי תחתיו, או עבדתי איתו וכמובן לאוהדים שליוו אותי ותמכו בי לאורך כל הדרך. תמיד לבשתי את החולצה הצהובה בגאווה ולמכבי תישמר אצלי יותר מפינה חמה בלב".

מנספורד אמר לגביו: "יובל הוא מקצוען אמיתי שתרם רבות למכבי תל אביב במהלך העונות בהן היה במועדון. בסוף עונה, כל מועדון מתמודד עם ההחלטות קשות כאלה וזו היתה אחת הקשות שבהן. כולם במכבי מאחלים ליובל את מלוא ההצלחה בהמשך הקריירה ובפרק הבא בחייו. הדלת במכבי תמיד תהיה פתוחה בפני יובל".

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף, שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. ברני ארדוב
דוידזאדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully