וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "אין אף שחקן בליברפול שהיה יכול לעזור לריאל מדריד"

מאמן הבלאנקוס בעבר הפתיע כשטען: "גם מוחמד סלאח לא יכול היה לשפר את ריאל". על גמר ליגת האלופות אמר: "ריאל תנצח 1:4, יש לה סגל נהדר והיא הקבוצה הכי טובה באירופה כרגע"

מאמן ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר ויסנטה דל בוסקה שחרר הערב (שלישי) אמירה מעניינת כשטען שאף שחקן מליברפול הנוכחית לא היה מוצא מקום בהרכב של ריאל מדריד. בשבת ייפגשו שתי הקבוצות בגמר ליגת האלופות בקייב כשזו של יורגן קלופ תנסה להפתיע אחרי שעברה את מנצ'סטר סיטי ורומא בדרך.

עוד בנושא:
זינדין זידאן: "ככל שמבקרים את רונאלדו, כך הוא נהיה טוב יותר"

"לריאל מדריד יש סגל נהדר והוא המועדון הטוב ביותר באירופה כרגע", אמר דל בוסקה, "הם צריכים להוכיח את זה ביום שבת. ריאל מדריד תביס 1:4 את ליברפול. אני לא יכול למצוא אפילו שחקן אחד של ליברפול שהיה יכול לשפר את ריאל מדריד, אפילו לא מוחמד סלאח". דל בוסקה נשאל לגבי גארת' בייל וקארים בנזמה ואמר: "הם שחקנים טובים מאוד. בנזמה הוא שחקן נהדר, לפעמים הוא מתקשה לכבוש, אבל הוא סיפק הופעות נהדרות וכמובן שכריסטיאנו רונאלדו הופך את כולם בקבוצה לטובים יותר".

כזכור, דל בוסקה בן ה-67 זכה עם ריאל מדריד בשתי אליפויות כמאמן (2000/1 ו-2002/3) ופעמיים בליגת האלופות (1999/2000 ו-2001/2). כמו כן, הוא זכה עם נבחרת ספרד בגביע העולם ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully