וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.5: כריסטיאנו רונאלדו רוצה את מוחמד סלאח או אדן הזאר

בספרד טוענים שכוכב ריאל מדריד סימן את כוכבי ליברפול וצ'לסי לעונה הבאה. לסטר צירפה את ריקרדו פריירה, ליברפול רוצה את פקיר, פלגריני צפוי לאמן את ווסטהאם. כל ההעברות והשמועות

רויטרס

העברות

* שוער אוגסבורג מרווין היץ חתם בבורוסיה דורטמונד עד 2021. מעברו של השוויצרי בן ה-30 יושלם ב-1 ביולי והוא אמור להתחרות על אפודת השוער הראשון עם רומן בורקי בעונה הבאה.

* החתמה מעניינת ללסטר סיטי: השועלים מצרפים את המגן הימני של פורטו, ריקרדו פריירה, שחתם לחמש עונות. הפורטוגלי שנמצא בסגל אלופת אירופה למונדיאל השלים את הבדיקות הרפואיות ומעברו יושלם כשיגיע השחרור הבינלאומי שלו ב-9 ביוני.

* ויאריאל הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן חאבי קאייחה גם לעונת 2018/19. המאמן בן ה-40 הוקפץ מקבוצת המילואים אחרי פיטוריו של פראן אסקריבה בספטמבר והוביל את הצוללת הצהובה מהמקום ה-14 אל המקום החמישי השווה כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בנושא

אוהדי יובנטוס כתבו "אינסינייה" על ארון קבורה. נאפולי: "חמור"
בנו של זידאן ערך בכורה בריאל מדריד: "על המגרש אני רק לוקא"
לרוסיה באהבה: אנטה רביץ' מחכה למונדיאל אחרי שפירק את באיירן

שמועות

* בספרד טוענים שעתידם של גארת' בייל וקארים בנזמה בריאל מדריד לא ברור, וכריסטיאנו רונאלדו כבר סימן את האנשים שירצה לראות לצידו בהתקפה בעונה הבאה. על פי "דון באלון", CR7 מעוניין במוחמד סלאח או אדן הזאר, וכבר העביר את המסר הזה לנשיא פלורנטינו פרס.

* אנטואן גריזמן הולך ומתקרב לברצלונה. על פי 'אס', חלוץ אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת קיבל שיחת טלפון מליאונל מסי, בה אמר לו הפרעוש שחדר ההלבשה ממתין לקבל אותו בזרועות פתוחות, ונראה כי הדבר שכנע את גריזמן לעשות את המעבר.

* אתלטיקו מדריד כבר מתכוננת ליום שאחרי גריזמן, וב'מירור' מדווח על מועמד מפתיע מאוד: ג'יימי ורדי.

* יורגן קלופ מתכוון להציע 68 מיליון יורו עבור חלוץ ליון ונבחרת צרפת, נביל פקיר.

* ווסטהאם מחפשת מאמן חדש לאחר עזיבתו של דייויד מויס, ובאנגליה טוענים שמנואל פלגריני קרוב לחתימה. אקס מנצ'סטר סיטי התיר את חוזהו בהביי הסינית ואמור להגיע מחר ללונדון ולהיפגש עם הבעלים דייויד סאליבן. גם שמו של רפא בניטס עלה כמועמד.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
ברצלונה מחכה לגריזמן/רויטרס

* ג'ק ווילשר מחפש קבוצה ונציגיו הציעו אותו לפריס סן ז'רמן, אך לא נראה שהסיכויים למעבר שכזה גבוהים.

* יובנטוס קרובה להשלים את החתמתו של אמרה ג'אן בהעברה חופשית. קשר ליברפול מסיים חוזה בקיץ ויושב ראש הגברת הזקנה ג'וזפה מארוטה אמר: "אני בטוח שנוכל להכריז על ההחתמה אחרי גמר ליגת האלופות".

* למרות דיווחים על כך שהציעה 60 מיליון יורו תמורת ליאון ביילי, בגרמניה טוענים שבאיירן מינכן לא מעוניינת כרגע בשחקן באייר לברקוזן. אחרי שחוזיהם של אריאן רובן ופרנק ריברי יפוגו בקיץ הבא, ייתכן שהאפשרות הזו תעלה שוב.

* נראה כי ימיו של מרואן פלאיני במנצ'סטר יונייטד ספורים, לאחר שעזב את ביתו בעיר. בשיקטאש, מארסיי ומונאקו מעוניינות בשירותיו.

* על פי ל'אקיפ הצרפתי, פטריק ויירה כבר חתם על חוזה בניס וצפוי להיות מוצג רשמית כמאמנה החדש בימים הקרובים. הוא יחליף את לוסיאן פאבר שעובר לאמן את דורטמונד.

* רומא נמצאת במגעים מתקדמים להחתמת ג'סטין קלויברט, שחקן הכנף הצעיר שיעזוב את אייאקס אחרי שיצא נגד המועדון בטענה כי ניסה למכור אותו לטוטנהאם בניגוד לרצונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully