וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה את בוסטון 86:116 וצימקה את גמר המזרח ל-2:1

הקאבס חזרו לסדרה בגדול עם הצגה של לברון ג'יימס (27 נקודות ו-12 אסיסטים), שהפעם קיבל הרבה יותר עזרה מהחברים, ועם תצוגת שלשות (17 מ-34). הסלטיקס ניראו רע, טייטום הוביל עם 18

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. רויטרס
מישהו הספיד אותו? לברון ג'יימס/רויטרס

המספר הנוסף: לברון ג'יימס מחזיק במאזן של 0:13 במשחקי פלייאוף בהם הקבוצה שלו הובילה ב-5 הפרש או יותר בסיום הרבע הראשון. הלילה קליבלנד סיימה את 12 הדקות הראשונות בפלוס 17.

בוסטון קיוותה להיות הקבוצה השלישית אי פעם שמוליכה 0:3 על לברון ג'יימס (גולדן סטייט בעונה שעברה וסן אנטוניו ב-2007), אבל ממש משריקת הפתיחה היה ברור שזה לא הערב שלה. לאורך הפלייאוף, ובעיקר בשני ההפסדים לבוסטון, הבעיה העיקרית של הקאבס הייתה היעדר תמיכה של שחקני המשנה (פחות או יותר כל מי שאינו לברון). ג'ורג' היל שמע, הפנים, והגיע לאוהיו שחקן אחר. הוא הריץ את המארחת ל-4:9 מהיר וכנראה הלחיץ מעט את החבורה של בראד סטיבנס, שבחמש הדקות הבאות לא הצליחה להכניס את הכדור לטבעת.

ג'יימס הבין שהשטח פנוי, ולצד היל שהמשיך להיראות נהדר החל לעבוד על הגדלת הפער, שמהר מאוד הפך לדו ספרתי. ההתקפה של הסלטיקס המשיכה להיראות רע ולא הצליחה לנצל גם שתי דקות מנוחה בסוף הרבע הראשון, שהסתיים ב-15:32 לקאבלירס עם 12 של ג'יימס ו-11 של היל (אחרי 8 בשני המשחקים הראשונים בסדרה). הרבע השני נפתח עם התעוררות של ג'ייסון טייטום, אחרי סל שדה בודד ב-12 הדקות הראשונות, אבל זה לא מנע מקליבלנד להמשיך ללחוץ מצוין בהגנה ולהגדיל את היתרון. שלשה של לברון קבעה 20 הפרש מוחץ ומשכנע 4:17 דקות להפסקה והמלך פשוט הוסיף לעשות ככל העולה על רוחו. הוא חסם, סיים אסיסט נפלא של קווין לאב בדאנק מפלצתי, חילק כמה אסיסטים מרהיבים לחברים וסיים את המחצית הראשונה עם 19 נקודות ב-3 מ-3 מחוץ לקשת. בדרך ל-41:61.

מי שקיווה למחצית שנייה מותחת, התבדה מהר מאוד. בוסטון חיפשה נואשות מישהו שיתחמם וינהיג קאמבק, אבל הפעם החבורה הלוחמנית בירוק נראתה חסרת אנרגיות ולא מצאה תשובות, ובאמצע הרבע השלישי היה גם הרימה ידיים. בפתיחת הרבע האחרון ההפרש כבר טיפס ל-30 ולמעשה המחשבות של שחקני של הקבוצות כבר נדדו לעבר המשחק הבא, בין שני לשלישי. קליבלנד הפציצה שלשות לאורך המשחק כולו (17 מ-34) ובפעם השנייה מתחילת הפלייאוף כל החמישייה שלה קלעה בספרות כפולות (הפעם הקודמת במשחק הרביעי מול טורונטו). לברון סיים עם 27 נקודות ו-12 אסיסטים, קייל קורבר עם 14 (4 מ-4 לשלוש), היל עם 13 וכך גם לאב, שגם הוריד 14 כדורים חוזרים. ג'יי אר סמית' קלע 11 וטריסטן תומפסון 10.

בצד השני השלשות נכנסו הרבה פחות (6 מ-22). טייטום הוביל עם 18 נקודות, טרי רוז'יר קלע 13 וג'יילן בראון 10, רובן בגארבג' טיים. אל הורפורד קלע רק 7 והיה חלש למרות 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וגם מרכוס מוריס (9) איכזב . לבוסטון יש הרבה עבודה לקראת המשחק הבא - היא תנה להבין מה השתבש כל כך ולהסיק את המסקנות כדי להימנע מ-2:2 ולחזור הביתה עם יתרון שיהיה לה קשה מאוד לשמוט. כפי שסטיבנס והשחקנים הוכיחו פעם אחר פעם העונה, הם עוד יחזרו בגדול. ג'יימס יהיה שם כדי להילחם עבור הקאבם ויהיה לו הרבה יותר סיכוי עם החברים שלו יהיו מעורבים כמו במשחק הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. רויטרס
לברון מודה לחברים על העזרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully