וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרד כמו ענק: אתלטיקו מדריד סיימה ב-2:2 עם אייבר, צמד לטורס

החלוץ הספרדי האגדי פתח בהרכב במשחקו האחרון במדי הקולצ'ונרוס וכבש פעמיים (49 ו-60), אבל קיקה (35) ופנה (70) הגיבו, לוקאס הורחק (63). אתלטיקו סיימה עונה מצוינת עם 79 נקודות

one

בוידאו: צפו בניצחון ולנסיה על דפורטיבו לה קורוניה

הליגה הספרדית הסתיימה הערב (ראשון) עם משחק הפרידה של אנדרס אינייסטה מברצלונה, אך עוד לפני כן הזוכה הטרייה בליגה האירופית אתלטיקו מדריד סיימה ב-2:2 עם אייבר במשחק שבו פרננדו טורס כבש צמד במשחק הפרידה שלו מאתלטיקו מדריד. ולנסיה ניצחה 1:2 את לה קורוניה, אספניול עקצה עם 0:1 בבילבאו.

פרננדו טורס אתלטיקו מדריד. רויטרס
נפרד כמו גדול. פרננדו טורס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אייבר 2:2

הקבוצה של דייגו סימאונה שזכתה בליגה האירופית אחרי ניצחון על מארסיי ערכה את המשחק האחרון שלה שעמד בסימן מופע הצדעה לפרננדו טורס שסיים קריירה ארוכה ומפוארת במועדון. טורס פתח בהרכב של סימאונה ונפרד כמו גדול עם צמד לקולצ'ונרוס כשהקהל במטרופוליטנו באקסטזה מוחלטת. דווקא האורחים עלו ליתרון ראשונים משער של קיקה בדקה ה-35, אבל טורס השווה שלוש דקות לפני ההפסקה כשגלגל מקרוב אחרי בישול של קוראה. אחרי שעה של משחק טורס השלים את המהפך כשקיבל כדור מקוסטה, עבר את השוער ומזווית קשה בעט לרשת דמיטרוביץ'. בדקה ה-63 לוקאס הרננדז הורחק בצהוב שני ורובן פנה קבע את תוצאת הסיום עם שער יפהפה בדקה ה-70. אתלטיקו סיימה את העונה עם 79 נקודות, שלוש נקודות יותר מריאל מדריד היריבה השנואה ועם 22 שערי חובה בלבד, שבעה שערים פחות מברצלונה השנייה שספגה הכי מעט שערים.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד עם ילדיו. רויטרס
גם הילדים הגיעו. פרננדו טורס/רויטרס

במשחקים נוספים

ולנסיה - דפורטיבו לה קורוניה 1:2
לוולנסיה: סימונה זאזה (28), גונסאלו גדש (77). ללה קורוניה: לוקאס פרס (80)

אתלטיק בילבאו - אספניול 1:0
לאספניול: דויד לופס (9)

צפו בתקציר הניצחון של ולנסיה על לה קורוניה

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully