וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-14:30: אנדרס אינייסטה צפוי להודיע על עזיבתו את ברצלונה

אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון יכנס מסיבת עיתונאים בה ככל הנראה יבשר על הצעד הבא בקריירה. ברתומאו: "לא פנינו לג'ורדי קרויף, כרגע זה לא על הפרק. מאוד מרוצים מוואלוורדה"

one

בברצלונה נערכים ליום גורלי שבו אנדרס אינייסטה צפוי אולי להודיע כי הוא עוזב את המועדון ועובר לשחק בליגה הסינית. אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון יכנס ב-14:30 מסיבת עיתונאים, בה צפוי להודיע באופן רשמי על עזיבתו.

בינתיים, נשיא הקבוצה ג'וזפ מריה ברתומאו ערך ראיון נרחב ל"קאדנה סר" ובו הוא התייחס לכל הסוגיות הבוערות, כולל לשמועות על הגעה של ג'ורדי קרויף לקבוצה בעונה הבאה לתפקיד של מנהל טכני.

"לרוברט פרננדס (המנהל הטכני) יש חוזה עד ה-30 ביוני. כשהעונה תיגמר אנחנו נעשה את השיקולים וניקח החלטות. יש לנו יחסים טובים עם ג'ורדי קרויף, אבל כרגע אין שום דבר קונקרטי ולא הצענו לו להגיע", אמר ברתומאו.

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ברצלונה לא פנתה אליו, עדיין. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

במחזור הקרוב בארסה צפויה להבטיח את האליפות במשחק מול לה קורוניה כשלאחר מכן היא תארח את ריאל מדריד לקלאסיקו השני של העונה. על פי הנהוג בספרד הבלאנקוס אמורים לעשות מסדר כבוד לברצלונה לכבוד האליפות, אך הם כבר הודיעו של יעשו את זה. ברתומאו התייחס לכך ואמר: "בפעמים אחרות, עשינו לריאל מדריד מסדר כבוד בבית שלה, אז למה שהם לא יעשו לנו? מה הבעיה לעשות לנו מסדר כבוד בקאמפ נואו?"

על אנדרס אינייסטה אמר ברתומאו: "ברור שאני רוצה שהוא יישאר, מגיע לו הכבוד שלנו והוא יגיד מה שהוא צריך להגיד כשהוא יבחר. הוא מסמל את ברצלונה המנצחת והמוצלחת, אבל הוא ידבר כשהוא ירצה.

הנשיא התייחס גם למכירה של ניימאר ואמר: "הייתי מחתים אותו שוב אם הייתי יכול, הוא שחקן מצוין. היה קשה להחתים שחקנים אחרי שהוא נמכר, כולם ידעו שיש לנו 222 מיליון יורו. אני לא אפגע אם ניימאר יחתום בריאל מדריד, אני אוהב שיש שחקנים טובים בליגה. הוא יחליט אבל יש לו חוזה לעוד ארבע שנים בפריס".

ברתומאו הכחיש את הדיווחים על כך שהמאמן ארנסטו ואלוורדה עשוי לעזוב בקיץ ואמר: "זה לא נכון, אנחנו מאוד מרוצים ממנו, ואנחנו לא מדברים על זה. אף אחד בהנהלה לא מפקפק בוואלוורדה, גם לא אחרי ההפסד לרומא. זכייה בדאבל זה הישג מצוין עבורו ועבור הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדרס אינייסטה אחרי הזכייה של ברצלונה גביע המלך. AP
יום גורלי עבורו. אנדרס אינייסטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully