וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מופתעת: "פתאום פייר ג'קסון מראה אקסטרה מוטיבציה"

27.4.2018 / 7:54

בקבוצה מעידים כי מאז ההחתמה של ג'רמי פארגו, הרכז שאכזב לאחרונה על ומחוץ למגרש מעלה הילוך. אחרי הניצחון על חולון, קיין וטיוס מצפים להצטרפות של הרכז החדש-ישן: "הוא יכול להזין את כולנו"

one

הניצחון 82:86 של מכבי תל אביב אמש (חמישי) על הפועל חולון שחרר הרבה לחץ. הצהובים הגיעו למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל דווקא פייר ג'קסון, שהפגין לאחרונה גישה שלא אהבו בקבוצה, הצטיין עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים. גורמים בקבוצה מספרים כי באימון לפני חולון ג'קסון "הראה אקסטרה מוטיבציה פתאום, למרות שהוא עשה לא מעט פרצופים לאחרונה", ומשוכנעים כי הדרייב המחודש נובע מהחתמתו של ג'רמי פארגו שעשוי לנגוס לו בדקות.

בזכות הניצחון, עלו הצהובים למקום הראשון בליגת העל והיא שוב נושמת אוויר פסגות. "זו הרגשה טובה להיות במקום הראשון", אמר דיאנדרה קיין. "חולון קבוצה תחרותית שמשחקת חזק, אבל לא סיימנו, יש לנו עוד דרך לעבור. עשינו הגנה טובה, זה חשוב כי שמנו דגש על זה".

על הגעתו של ג'רמי פארגו אמר קיין: "אני לא מכיר אותו אישית, אבל חושב שהוא יעזור לנו. הוא שחקן טוב ושיחק במכבי בעבר, אני מצפה לפגוש אותו".

אלכס טיוס הוסיף: "היו לנו כמה שבועות קשים, אבל שיחקנו טוב. ג'רמי פארגו שחקן מצוין, הוא יכול לעזור לנו הרבה ולהזין את כולנו".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 82:86 את הפועל חולון בחוץ ועלתה לפסגה
ספאחיה: "השחקנים מבינים שהם צריכים לשחק על הקריירה שלהם"

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
קם לתחייה. פייר ג'קסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully