וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשת ניצחון ללברון, קאמבק ענק לווסטברוק ו-OKC, יוסטון עלתה

ג'יימס חתם הצגה עם שלשה על הבאזר שקבעה 95:98 והעלתה את הקאבס ל-2:3. הת'אנדר חזרו מפיגור 25 וצימקו ל-3:2 מול יוטה עם 99:107, הרוקטס ניצחו 104:122 את מינסוטה, טורונטו ב-2:3 על וושינגטון אחרי 98:108 ביתי

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
וואו. לברון ג'יימס/AP

לברון ג'יימס רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד פרס מפואר בקריירה, עם שלשת ניצחון על הבאזר שהעניקה לקליבלנד 2:3 בסדרה מול אינדיאנה. טורונטו גם היא רחוקה ניצחון מחצי גמר המזרח אחרי שגברה בביתה על וושינגטון. אוקלהומה סיטי ביצעה קאמבק מטורף והצליחה לצמק ל-3:2 את הסדרה מול יוטה, יוסטון עלתה לחצי גמר המערב עם ניצחון על מינסוטה.

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
ג'יימס מקבל אהבה בסיום/AP

קליבלנד - אינדיאנה 95:98 (הקאבלירס עלו ל-2:3 בסדרה)

המספר הנוסף: ללברון ג'יימס קלע את סל הניצחון הרביעי שלו אי פעם במשחק פלייאוף (וראשון מאז 2015). מאז הבכורה שלו ב-NBA רק שחקן אחד מלבדו עשה את זה יותר מפעם אחת - פול פירס ניצח שני משחקי פלייאוף על הבאזר.

שלוש שניות לסיום המשחק, לוח התוצאות הראה 95:95 והקאבס חזרו מפסק זמן אחרי שלא קלעו סל שדה כבר למעלה משבע דקות. הכדור הלך כמובן ללברון ג'יימס (עד אז 0 מ-3 מחוץ לקשת), שהסתובב, עשה כמה צעדים ועלה לשלשה שצללה עמוק בתוך הטבעת ושלחה אותו לחגוג בטירוף עם החברים והקהל. רק רגעים ספורים קודם לכן נראה היה שהופעה ענקית שלו (סיים עם 44 נקודות, 10 ריבאונדים ושמונה אסיסטים) עומדת להיהרס בשל איבוד כדור 26.3 לסיום, אבל לברון תיקן עם חסימה גדולה על ויקטור אולדיפו (אם כי יכול להיות שהסל היה צריך להיחשב) כשהשעון הראה 3.3 שניות ואז השלים תצוגה מופלאה עם סל ניצחון ממש על הבאזר.

ג'יימס קיבל מעט מאוד עזרה מהחברים שלו (בלט בחולשתו: ג'יי אר סמית' שסיים עם אפס נקודות ב-0 מ-8 מהשדה) וראה את הפייסרס פותחים טוב ועולים ליתרון 10 ברבע הראשון, לפני שנכנס לעניינים והחזיר לבדו את קליבלנד למינוס שתיים אחרי 12 דקות. האורחים הובילו גם במרבית הרבע השני וסיימו אותו בפלוס שבע, אבל לברון יצא למחצית השנייה נחוש מתמיד לא להיקלע למצב של מרחק הפסד מהדחה בסיבוב הראשון, והוביל את הקאבלירס לריצת 3:19 וליתרון שמונה לפני הרבע המכריע. אינדיאנה לא ויתרה כל כך מהר. אט-אט ובהתמדה היא קיזזה את הפיגור שלה עד ש-33.6 שניות לסיום דומנטאס סאבוניס הצליח להחזיר אותה לשוויון. המילה האחרונה, כאמור, הייתה כולה של לברון ג'יימס - אבל אינדיאנה הייתה יכולה למנוע ממנו את השלשה, כי הייתה לה עבירה לתת. היא תנסה לתקן במשחק הבא בביתה, ולגרור את הסדרה למשחק 7.

המלך רשם משחק פלייאוף 21 בקריירה של לפחות 40 נקודות ועקף את ג'רי ווסט בדרך למקום השני, כאשר לפניו נותר רק מייקל ג'ורדן (38). חוץ ממנו, קייל קורבר (19 נקודות) וקווין לאב (11 ועשרה כדורים חוזרים) עשו את שלהם. אינדיאנה שוב קיבלה משחק מאכזב מאולדיפו, שקלע 12 נקודות ב-2 מ-15 מהשדה ו-1 מ-7 לשלוש. סאבוניס הוביל אותה עם 22 נקודות, ת'אדיוס יאנג הוסיף 16.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. רויטרס
לא מוכן ללכת הביתה עדיין. ווסטברוק/רויטרס

אוקלהומה סיטי - יוטה 99:107 (הת'אנדר צימקו ל-3:2 את הסדרה)

המספר הנוסף: זו הייתה הפעם ה-2,556 ב-20 העונות האחרונות (סדירה ופלייאוף) שקבוצה מפגרת ב-25 נקודות או יותר במהלך הרבע השלישי. בפעם הראשונה אי פעם, הקבוצה הזו לא הייתה בפיגור בכניסה לרבע האחרון.

הת'אנדר סיפקו את אחד הקאמבקים הגדולים בשנים האחרונות, הצליחו לטפס מתוך בור מאוד עמוק כדי להשאיר את עצמם בחיים בסדרה, וכעת תהיה להם הזדמנות לכפות משחק מכריע בסדרה. במחצית הראשונה, והדקות הראשונות של השנייה, הג'אז המשיכו מאותה נקודה בה עצרו בשני הניצחונות המשכנעים בסולט לייק סיטי. יכולת נהדרת של ג'ו אינגלס ושל ג'יי קראודר סידרה להם יתרון 15 בהפסקה, וכאשר דונובן מיטשל התעורר בפתיחת הרבע השלישי והוביל ריצת 5:15, המשחק נראה גמור. אבל בפיגור 25 ווסטברוק החליט שמספיק ומאותו הרגע OKC קיזזה את כל הפער תוך 8:30 דקות מטורפות (במהלך הריצה - האורחים קלעו 11 מ-15 מהשדה מול 2 מ-14 של יוטה). המומנטום נמשך גם ברבע המכריע ולמרות שהג'אז יצאו מההלם ועוד הובילו 90:91, הם לא הצליחו להימנע מהפסד, וכעת יחזרו הביתה כדי לנסות לסגור עניין.

ווסטברוק הפגיז 45 נקודות (17 מ-39 מהשדה) ותרם גם 15 ריסאונדים ושבעה אסיסטים, פול ג'ורג' עזר לו מאוד עם 34 נקודות ושמונה כדורים חוזרים. כרמלו אנתוני קלע רק שבע נקודות וסיים עם מדד של מינוס שש. קראודר הוביל את הג'אז עם 27 מהספסל (6 מ-14 מחוץ לקשת), מיטשל סיים עם 23, אינגלס קלע 16 (5 מ-11 לשלוש).

שחקן יוסטון ג'יימס הארדן. רויטרס
הסיבוב הראשון מאחוריו. הארדן/רויטרס

יוסטון - מינסוטה 104:122 (הרוקטס ניצחו את הסידרה 1:4)

המספר הנוסף: יוסטון צלחה את הסיבוב הראשון של הפלייאוף בפעם השניה ברציפות. זה לא קרה לה מאז עונת 1996/97.

במחצית הראשונה מינסוטה עוד ניסתה לעשות קולות של מאבק, ואפילו עלתה ליתרון 10 במהלך הרבע השני עם ריצת 3:14, אבל הארדן וחבריו חזרו חדים יותר אחרי ההפסקה ובדיוק כמו במשחק הקודם הצליחו לייצר לעצמם יתרון מבטיח בזכות רבע שלישי מצוין, אותו ניצחו 15:30. כוכב הרוקטס קלע 15 ברבע הזה בלבד, ואחרי שנוצר יתרון דו ספרתי היה ברור שהטימברוולבס כבר לא יוכלו לחזור.

הארדן סיים עם 24 נקודות ו-12 אסיסטים, קלינט קאפלה היה נהדר וסיפק 26 נקודות ו-15 ריבאונדים וכריס פול תרם 12 נקודות, חמישה כדורים חוזרים ותשעה אסיסטים. מינסוטה נפרדה מהעונה הזו עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים של קארל אנתוני טאונס, 17 נקודות של ג'ף טיג ו-14 של אנדרו ויגינס.

שחקן טורונטו דמאר דרוזן. רויטרס
דרוזן מטביע/רויטרס

טורונטו - וושינגטון 98:108 (הראפטורס עלו ל-2:3 בסדרה)

המספר הנוסף: דמאר דרוזן חצה בפעם ה-14 בקריירה את רף 30 הנקודות במשחק פלייאוף. לכל שאר השחקנים בהיסטוריה של הראפטורס, ביחד, יש רק 12 משחקים כאלה.

ארבע דקות לסיום המשחק עוד עמד ריח חריף של דרמה באוויר, אחרי למעלה משלושה רבעים של משחק צמוד בו היתרון עבר מצד לצד ואף קבוצה לא הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי, אבל אז הראפטורס לקחו פיקוד בראשותו של דלון רייט. הוא החל את הבריחה עם שלשה, סיים מסירה של דמאר דרוזן עם אלי-הופ והוסיף עוד שתיים משבע הנקודות הרצופות שלו מהקו, בדרך לריצת 0:12 של המארחת, שנעלה את המשחק.

במרבית המשחק דווקא הוויזארדס נראו כמו הקבוצה שיותר רוצה את הניצחון, והאפשרות של גניבת הביתיות מאלופת המזרח נראתה מציאותית מאוד. הם התנפלו על הכדורים האבודים ושלטו מתחת לסלים (35:50 בכדורים חוזרים), אבל טורונטו הפסידה רק שבעה משחקי בית בכל העונה ומול 20 אלף אוהדים נלהבים לא התכוונה לתת לזה לברוח. הראפטורס התעוררו כאשר קלי אוברה העניק לווושינגטון יתרון של חמש נקודות, 6:49 לסיום. חטיפה של יונאס ואלנצ'יונאס אפשרה לדרוזן להטביע בצד השני, הקהל סיפק את האנרגיות הנחוצות ומשם, כאמור, היה זה רייט שדאג להשלים את המלאכה.

דרוזן הוביל את הקנדים עם 32 נקודות (כולל 113 ברבע הראשון) וחמישה אסיסטים, קייל לאורי תרם 17 וחילק חמישה אסיסטים משלו ורייט, אחרי שני משחקים בהם מיעט לתרום, קלע 18 מהספסל. גם יונאס ואלנצ'יונאס היה מצוין ותרם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-13 ריבאונדים. מן העבר השני ג'ון וול היה קרוב לטריפל דאבל (26, 9, 9) ובראדלי ביל תרם 20 נקודות.

שחקן וושינגטון ג'ון וול, שחקן טורונטו דלון רייט. רויטרס
רייט זרח במאני טיים, וול על סף הדחה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully