וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה קבעו: מעוניינים בביטול החוק הרוסי

24.4.2018 / 18:32

בישיבת דירקטוריון הוחלט על עמדה לקראת הפגישה של היו"ר שמואל פרנקל עם נציגי ארגון השחקנים, שעמדתו הרשמית היא רישום שלושה זרים בסגלי הקבוצות. החשש: הארגון יכריז על סכסוך עבודה

one

דירקטוריון מנהלת ליגת העל התכנס היום (שלישי) בתל אביב לישיבת המשך ולקביעת עמדה למשא ומתן לאחר פגישה בין יו"ר המנהלת שמואל פרנקל לנציגות ארגון השחקנים בשבוע שעבר. במהלך הפגישה עלו עמדות שונות והצעות שונות אך בסופו של דבר המסקנה היא שמנהלת הליגה מעוניינת בסיום החוק הרוסי, ועם העמדה הזאת יגיעו לפגישה עם ארגון השחקנים שצפויה להתקיים בזמן הקרוב.

החשש הכבד במנהלת הליגה הוא כי ארגון השחקנים יכריז על סכסוך עבודה מיידי ברגע שתעלה העמדה הזאת בפגישה הבאה, אך במנהלת החליטו שאין מנוס מללכת למהלך הזה. אגב, ייתכן כי המנהלת תסכים למהלך של שנת מעבר בה יימשך החוק הרוסי, לקראת אפשרות של הגדלת הליגה בעונת 2019/20, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר.

עוד בנושא:

ישיבת הדירקטוריון: שמואל פרנקל הציע ללכת לקראת מכבי תל אביב
קבוצות הכדורגל והכדורסל של הפועל תל אביב זועמות על מנהלת הכדורגל
בלעדי: גלן רייס מתנצל בפני אוהדי הפועל חולון: "כואב לי שאכזבתי אתכם"

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
שמואל פרנקל/יוסי ציפקיס

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל יצר קשר עם יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון עם סיום הפגישה וביקש להפגש עמו. השניים צפויים לתאם את הפגישה בקרוב, כשרק לאחריה יחליטו בארגון השחקנים האם להכריז על סכסוך עבודה, ששבועיים מהכרזתו יוכלו לפתוח בשביתה. העמדה הרשמית של ארגון השחקנים למשא ומתן והרצון המרכזי שלהם הוא שהקבוצות יוכלו לרשום שלושה זרים בלבד בסגל, כפי שמכבי תל אביב הכריזה שהיא רוצה לשלב בסגל הליגה שלה.

על פי גורמים שונים במנהלת הליגה, מהלך של ביטול החוק הרוסי עשוי לבטל את החלטת מכבי תל אביב לבנות בעונה הבאה שני סגלים, סגל לליגת העל וסגל ליורוליג. עם זאת, מכבי תל אביב לא התחייבה שתעשה כך, אך ההערכות הן שצעד של מנהלת הליגה לקראת מכבי תל אביב עשוי להוביל לביטול ההכרעה הדרמטית של הצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully