וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נתלונן נגד באר שבע על שפנתה לוורד, שכטר, עזרא וסאבו"

הקבוצה הירושלמית בהודעה חריפה נגד האלופה (שהגיבה: "אנו מתנהלים כדין"). עניינו של סאבו מסובך משל האחרים בשל החוזה בפאוק. בבירה טוענים שבאר שבע פנתה ליוונים ופגעה להם במו"מ

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים פרסמה היום (שלישי) הודעה חריפה נגד הפועל באר שבע, עימה מתחרה הקבוצה של בני בן זקן על תואר האליפות. לטענת בית"ר ירושלים הפועל באר שבע יוזמת פניות לשחקניה ומציעה להם חוזים לעונה הבאה. זאת כדי להשפיע על המירוץ לאליפות בעונת המשחקים הנוכחית.

בהודעה נאמר כי: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים רואה בחומרה רבה את התנהלות מועדון הפועל באר שבע וזאת לאור פניותיהם לשחקני בית"ר ירושלים שחלקם אף תחת חוזה, וזאת תוך כדי ובשיא מאבק ספורטיבי בין שני המועדונים המתחרים נכון לנקודת זמן זו על תואר האליפות".

בהמשך ההודעה נאמר כי "פרט לעובדה כי מדובר בעבירה תקנונית במסגרת ההתאחדות לכדורגל, מתקיימות כאן בעיה אתית ומוסרית מהחמורות ופגיעה קשה ברוח הספורט. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לא ישתוק ובכוונתו להגיש תלונה נגד מועדון הפועל ב"ש במוסדות ההתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגות לכדורגל".

עוד בנושא

שכטר? הפתרון הוא בן שהר: חמי אוזן על המסקנה של באר שבע
שכטר: "אני מקווה מאוד ללבוש את הצהוב של בית"ר בעונה הבאה"
הפועל באר שבע תבדוק אפשרות לצרף את אריק סאבו

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
פתחו חזית. אלי טביב עם אלי אוחנה/ברני ארדוב

הכעס של בית"ר ירושלים נובע מההתנהלות ביחס לעידן ורד, אריק סאבו, איתי שכטר וחן עזרא. בבית"ר ירושלים טוענים כי הפועל באר שבע פנתה לשחקנים אלו בניגוד לחוקים ולתקנות ההתאחדות. עידן ורד מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ולכן לא ניתן לפנות אליו. אריק סאבו מחזיק בחוזה בפאוק סלוניקי ולכן אסור לפנות אליו. בחוזה של חן עזרא יש לבית"ר ירושלים אופציה להארכת החוזה עד ה-10 במאי ולכן לא ניתן לפנות אליו עד תאריך זה. בנוגע לאיתי שכטר טוענים בבית"ר ירושלים כי באר שבע לא עדכנה אותם על הכוונה לפנות לשחקן. בבאר שבע מכחישים טענות אלו מכל וכל וטוענים כי סוכנים שונים פונים אליהם ומציעים שחקנים מקבוצות שונות. גורם במועדון אמר שכאשר התבצעה פנייה לשחקנים מקבוצות אחרות, מועדונים אלו קיבלו הודעה מסודרת על כך, כמו במקרים של חנן ממן, דור אלו ושמואל שיימן.

עניינו של סאבו הוא המסובך ביותר, בשל העובדה שיש לו חוזה בפאוק. בית"ר טוענת כי באר שבע פנתה לקבוצה היוונית, ביררה לגבי המצב החוזי של הסלובקי בסיום העונה והביעה את רצונה לצרפו. על פי הקבוצה מהבירה, באר שבע פגעה במשא ומתן שניהלה בניסיון להוריד את סכום הרכישה של סאבו ויצרה בלגן גדול עבורה - הן מול פאוק והן מול נציגיו האירופיים של השחקן, שהעלו את דרישות השכר שלו. בית"ר תתלונן בעניין זה בפני ההתאחדות ונציגיו (גם אלה מישראל וגם מחו"ל) יוזמנו להעיד בנושא.

מהפועל באר שבע נמסר בתגובה רשמית לדברים: "הפועל באר שבע מנהלת משא ומתן עם שחקנים רק בהתאם לתקנון ולדין. כל ניסיון לטעון אחרת חוטא לאמת. ככל שבית"ר חושבת אחרת, היא מוזמנת לפנות לערכאה המתאימה לבירור טענותיה".

כשנותרו חמישה מחזורים עד לסיום הפלייאוף העליון מובילה הפועל באר שבע את הטבלה בהפרש של ארבע נקודות על פני בית"ר ירושלים שבמקום השני. לשתי הקבוצות עוד מצפה עימות ישיר ביניהן באצטדיון טדי ב-5 במאי.

עדכון ראשון: 14:45

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, אריק סאבו. קובי אליהו
בעין הסערה. אריק סאבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully