וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונובן מיטשל עקף את קרל מאלון, יוסטון מפחידה את גולדן סטייט

כוכב יוטה שבר שיא לנקודות לרוקי במשחק פלייאוף (33), ריקי רוביו פרגן: "הוא מדהים, בכלל לא משחק כמו רוקי". הרוקטס קלעו 50 נקודות ברבע השלישי, כריס פול: "צריכים לדבר דווקא על ההגנה". וגם: השדר של גולדן סטייט שנתפס גונב מהקבוצה והושעה

דונובן מיטשל, שחקן יוטה. רויטרס
זה רוקי זה? דונובן מיטשל בטירוף/רויטרס

שני משחקים נערכו הלילה בפלייאוף ה-NBA במערב ושניהם הסתיימו בצורה דומה. יוסטון חגגה עם 20:50 מדהים ברבע השלישי בדרך לניצחון מוחץ ו-1:3 על מינסוטה. גם יוטה עלתה ל-1:3 על אוקלהומה סיטי המאכזבת עם תצוגת תכלית של הרוקי דונובן מיטשל וגם ג'ו אינגלס שתפר חמש שלשות על הראש של ווסטברוק וחבריו.

עוד בנושא:

יוטה הביסה את אוקלהומה סיטי, יוסטון התפוצצה על מינסוטה
לא עומד בלחץ? המורשת של ראסל ווסטברוק בסכנה

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ריקי רוביו שחקן יוטה ג'אז. GettyImages
שוב ניצח את ווסטברוק. ריקי רוביו/GettyImages

מה תגידו על האיש הזה?

יוטה (5) - אוקלהומה סיטי (4) 96:113 (1:3 לג'אז בסדרה)

המספרים:

* לדונובן מיטשל יש כבר 110 נקודות בפלייאוף - הנתון הגבוה ביותר לרוקי בארבעת משחקי הפלייאוף הראשונים בקריירה שלו מאז שמייקל ג'ורדן קלע 117 ב-1985.

* דונובן מיטשל עקף את קרל מאלון כרוקי עם הכי הרבה נקודות במשחק פלייאוף אחד במדי יוטה (33 לעומת 31 של הדוור).

* לג'ו אינגלס יש מדד של פלוס 61 בשלושת המשחקים האחרונים.

דונובן מיטשל יוטה. GettyImages
MVP. מיטשל/GettyImages

מה תגידו על יוטה ג'אז? לא מעט אנשים הספידו את הקבוצה אחרי הטרייד ששלח בקיץ את גורדון הייוורד לבוסטון. אולם, אותם אנשים לא לקחו בחשבון את דונובן מיטשל שנותן עונת רוקי פשוט חלומית ונותן פייט צמוד לבן סימונס במאבק על התואר הרוקי המצטיין של העונה.

מיטשל הוליך את הג'אז לניצחון שלישי על הת'אנדר והקבוצה קרובה מאוד לעוד הפתעה בפלייאוף אחרי שבעונה שעברה היא הדיחה את הקליפרס של כריס פול ובלייק גריפין בסיבוב הראשון.

"כל העונה, אחד הדברים שאנחנו מנסים לעשות מבחינה קבוצתית הוא לייצר לעצמנו זריקות פנויות", אמר בסיום המשחק מאמן הג'אז קווין סניידר, "לא תמיד נקלע את הזריקות, אבל אתה רוצה להמשיך לקחת זריקות כאלו. במחצית השנייה קלענו טוב".

ריקי רוביו אמר חגג בסיום המשחק: "שיחקנו כקבוצה, עשינו עבודה טובה מאוד. לנצח, זה מה שהכי חשוב ואנחנו פה בשביל זה. דונובן מיטשל לא משחק כמו רוקי בכלל. כיף לראות אותו, זה מדהים. אני פה כדי לשחק בפלייאוף, זה כיף".

ג'יימס הארדן יוסטון. רויטרס
22 נקודות ברבע אחד. ג'יימס הארדן/רויטרס

מינסוטה (8) - יוסטון (1) 119:100 (1:3 ליוסטון בסדרה)

המספרים:

* מינסוטה היא הקבוצה הראשונה שמובסת ב-30 הפרש ברבע אחד בפלייאוף מאז שההוקס הובסו על ידי הסלטיקס 36:6 במשחק 5 בחצי גמר פלייאוף המזרח ב-1986.

* יוסטון קלעה 50 נקודות ברבע השלישי. הסקור השני הכי גבוה בהיסטוריה של הפלייאוף

* כריס פול וג'יימס הארדן קלעו ביחד 37 נקודות ברבע השלישי. הכי הרבה שלהם ביחד העונה ברבע.

* ג'יימס הארדן קלע ברבע השלישי (22) יותר מכל מינסוטה (20).

כריס פול, שחקן יוסטון. GettyImages
החולייה החסרה לאליפות? כריס פול/GettyImages

"יש לי ולכריס (פול) את המנטליות הנכונה, גם אם קולעים וגם הם מחטיאים זריקות. זה מה שאנחנו עושים. אנחנו לוקחים זריקות, ובסופו של דבר הכדורים נכנסים", אמר בפשטות בסיום כוכב הניצחון ג'יימס הארדן.

יוסטון, שהובילה בנקודה בלבד במחצית, פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 0:11 כשהארדן ופול חוברים ביחד לכל הנקודות. "באופן טבעי כולם יסתכלו על ה-50 נקודות שקלענו ברבע, אבל זו היתה ההגנה שעזרה לנו ברבע השלישי", הוסיף כריס פול, "הצלחנו לגרום להם לקחת זריקות קשות, לקחנו ריבאונדים והיינו קטלניים בהתקפות המעבר".

seperator

נתפס על חם

סיפור מוזר למדי מסן פרנסיסקו: מייק שומן, שדר הערוץ המקומי של רשת ABC המשדר את משחקי גולדן סטייט, נתפס במצלמות כשהוא גונב ללא סיבה את מעילו של ראלף ווקר, ראש מערך האבטחה של הווריירס. הסרטון, שצולם בסן אנטוניו בשבוע שעבר עורר כעס בקרב שחקני הקבוצה, ולמרות שהרשת השעתה את שומן מהמשך שידורי הפלייאוף, דווח שהשחקנים סירבו להתראיין לאנשי הרשת בשל התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully