וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטה הביסה את אוקלהומה סיטי, גם יוסטון עלתה ל-1:3 מול מינסוטה

מיטשל (33) ואינגלס (20 ו-5 שלשות) הוליכו את הג'אז ל-96:113 ו-1:3 בסדרה מול OKC המאכזבת. הרוקטס התעללו בטימברוולבס עם 20:50 מדהים ברבע השלישי בדרך ל-100:119, 36 להארדן

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ריקי רוביו שחקן יוטה ג'אז. GettyImages
עוד מפח נפש בפלייאוף. ראסל ווסטברוק/GettyImages

שני משחקים נערכו הלילה בפלייאוף ה-NBA במערב. במשחק המוקדם יותר הביסה יוסטון את מינסוטה בחוץ ועלתה ל-1:3 בסדרה. בהמשך גם יוטה הביסה את אוקלהומה סיטי ועלתה ל-1:3 די מפתיע על הת'אנדר המאכזבים.

עוד בנושא:

בארה"ב טוענים: "אם יקבל הצעה, מייק בודנהולצר יאמן את ניו יורק"
משחק ההזדמנות האחרונה: המורשת של ראסל ווסטברוק בסכנה
לברון ג'יימס התמוגג מקייל קורבר, ג'ינובילי ופארקר עשו היסטוריה

דונובן מיטשל יוטה. GettyImages
עונת בכורה חלומית, גם בפלייאוף. דונובן מיטשל/GettyImages

יוטה (5) - אוקלהומה סיטי (4) 96:113 (1:3 לג'אז בסדרה)

המספר הנוסף: דונובן מיטשל עקף את קארל מלון כרוקי עם הכי הרבה נקודות למשחק פלייאוף ביוטה (33 לעומת 31 של הדוור).

אוקלהומה סיטי עבדה קשה כדי להשיג ביתיות, לפחות בסיבוב הראשון של הפלייאוף. זה לא ממש עוזר לה מול יוטה שגנבה משחק אחד בחוץ והלילה ניצחה בקלות את המשחק השני בביתה כדי לעלות ליתרון 1:3 בסדרה, יתרון ממנו יהיה ל-OKC קשה מאוד לחזור, והאמת? לא ממש מגיע לה. הקבוצה של בילי דונובן דווקא פתחה טוב את המשחק והוליכה לאורך כל המחצית הראשונה, אך נקודת המפנה הגיעה לקראת סוף הרבע השני. ג'ו אינגלס הלוהט צלף שלוש שלשות רצופות מתוך חמש בסך הכול שהיו לו במשחק הזה והעלה את יוטה ליתרון ואם לא די בכך אז ראסל ווסטברוק צבר עבירה רביעית ונח בפתיחת הרבע השלישי, שבו הג'אז כבר עלו ליתרון דו ספרתי ממנו האורחים לא היו יכולים לחזור.

אינגלס היה מצוין וסיים את המשחק הזה עם 20 נקודות, אבל ה-כוכב של הג'אז היה כרגיל הרוקי הנפלא דונובן מיטשל שלהט עם 33 נקודות (13 מ-28 מהשדה). רודי גובר הוסיף 16 ו-10 ריבאונדים וריקי רוביו הסתפק ב-13 ו-8 אסיסטים. פול ג'ורג' הוביל את המפסידה עם 32 אך גם עם שישה איבודים. גם ווסטברוק תרם 23 ו-14 ריבאונדים, אך 3 אסיסטים לעומת 5 איבודים. ומה עם כרמלו אנתוני? הפורוורד המושמץ הצדיק את המוניטין שלו עם 11 נקודות, 0 מ-6 מחוץ לקשת כולל איירבול אחד ו-0 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מה תגידו על האיש הזה?

ג'יימס הארדן יוסטון. רויטרס
בדרך למפגש בלתי נמנע עם גולדן סטייט. הארדן/רויטרס

מינסוטה (8) - יוסטון (1) 119:100 (1:3 ליוסטון בסדרה)

המספר הנוסף: מינסוטה היא הקבוצה הראשונה שמובסת ב-30 הפרש ברבע אחד בפלייאוף מאז שההוקס הובסו על ידי הסלטיקס 36:6 במשחק 5 בחצי גמר פלייאוף המזרח ב-1986.

ביוסטון מאוד לא אהבו את ההפסד התבוסה מול מינסוטה במשחק הקודם בסדרה והלילה חזינו במשחק שהתחיל ונגמר ברבע השלישי שבו הרוקטס פשוט התעללו בטימברוולבס עם 20:50 מדהים, רבע שבו רק ג'יימס הארדן לבדו קלע 22 נקודות. הקבוצה היחידה בהיסטוריה של הפלייאוף שקלעה יותר נקודות ברבע אחד היתה הלייקרס עם 51 נקודות בהפסד לדטרויט אי שם ב-1962.

האיש והזקן סיים כרגיל כקלע המוביל של הרוקטס עם 36 נקודות, קלינט קאפלה הוסיף 14 ו-17 ריבאונדים, כריס פול תרם 25 ואריק גורדון הוסיף 18 לקבוצה של מייק דאנת'וני שכנראה תסיים את הסדרה הזו במשחק הבא בביתה. קארל אנתוני טאונס קלע 22 והוריד 15 ריבאונדים למינסוטה, שפשוט התרסקה ברבע השלישי. ג'ימי באטלר הוסיף 19 ו-9 ריבאונדים. דרק רוז המשיך להראות ניצוצות עם 17 נקודות מהספסל, אך גם איבד 4 כדורים מתוך ה-16 בסך הכול של קבוצתו לעומת 6 בלבד של היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully