וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: מיקל ארטטה המועמד המוביל לאמן את ארסנל

על פי "סקיי", קשר העבר ששיחק בתותחנים בין 2011 ו-2016, ומשמש כעוזרו של פפ גווארדיולה, הוא הפייבוריט של המנכ"ל איבן גאזידיס. סגן הנשיא לשעבר: "פ.ס.ז' תהיה מושלמת עבור ונגר"

עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי מיקל ארטטה. GettyImages
חוסר הניסיון לא מדאיג את התותחנים. ארטטה/GettyImages

לא מעט שמות הוזכרו כמועמדים לרשת את ארסן ונגר בארסנל. מי שיצטרך לקבל החלטה סופית הוא המנכ"ל איבן גאזידיס, ועל פי רשת "סקיי ספורטס", המועמד המוביל שלו כרגע הוא מיקל ארטטה - שחקן התותחנים בין 2011 ו-2016, שמשמש העונה כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי.

גאזידיס כבר אמר שארסנל צריכה להיות "אמיצה" בחיפושיה אחר מנג'ר חדש, ומאמין כי חוסר ניסיונו של קשר העבר הספרדי, שפרש ב-2016, לא יהיה משמעותי.

עוד נכתב כי סוון מיסלינטאט, הסקאוט הראשי שהגיע מבורוסיה דורטמונד, תומך דווקא במינוי מאמן צעיר מהבונדסליגה - יוליאן נגלסמן מהופנהיים, או דומניקו טדסקו משאלקה. ההעדפה העיקרית של ראול סאנייהי, המנהל הביצועי, היא למנות את לואיס אנריקה, אותו הוא מכיר היטב מימיהם המשותפים בברצלונה.

גם ברנדון רוג'רס ורפא בניטס הוזכרו כמועמדים לתפקיד, אולם על פי רשת סקיי הסיכוי שיקבלו את המינוי נראה נמוך מאוד כרגע.

בסוכנויות ההימורים, אגב, הפייבוריט הוא לואיס אנריקה, עם יחס של 5/2. אחריו קרלו אנצ'לוטי (6/1) ורק לאחר מכן מיקל ארטטה, עם 15/2.

עוד בנושא:

מוחמד אלנני ייעדר כשלושה שבועות בלבד, במצרים נרגעו: "השבח לאל"
צ'לסי תעבוד עם הקונגרס היהודי העולמי במטרה להיאבק באנטישמיות
פפ גווארדיולה: "כבר זכינו באליפות, עכשיו צריך לקבוע שיאים"

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר מתחבק עם מיקל ארטטה ב-2013. AP
היורש? ארטטה עם ונגר ב-2013/AP

דייויד דין, סגן נשיא התותחנים לשעבר, נפרד מוונגר ואמר: "אין ספק שהוא ייזכר כמאמן הגדול בתולדות ארסנל. המורשת שלו חשובה גם לכדורגל העולמי בכלל. לא יהיו חסרות לו הצעות כעת, אני יודע שהוא כבר קיבל שיחות טלפון. מספר קבוצות פנו אליו בשנים האחרונות - פריס סן ז'רמן, ריאל מדריד, גם נבחרת אנגליה רצתה אותו. הוא יהיה בן 69 באוקטובר, אבל הוא בכושר יוצא מהכלל. אני לא רואה אותו הופך למאמן נבחרת, הוא צריך את העבודה היום יומית. פריס סן ז'רמן תהיה מושלמת בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully