וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "יש שחקנים שהתרגלו להפסיד, גם פייר ג'קסון לא מראה שאכפת לו"

23.4.2018 / 7:43

אחרי עוד הפסד ליגה כואב מול ירושלים, במכבי ת"א חוששים מכדור שלג וגורם בחדר ההלבשה העיד: "יש שחקנים שרוצים לסיים את העונה. מכבי לא מעניינת כבר את בולדן, גם פייר ג'קסון מאחר לאימונים, זה לא מצב טוב לקבוצה". ההנהלה תקיים שיחה עם ספאחיה

one

אחרי ההדחה מהיורוליג, מכבי תל אביב ממשיכה להפסיד גם בליגה ואמש (ראשון) היא נחלה 82:81 כואב מול הפועל ירושלים האלופה ויריבתה הגדולה. בקבוצה מודים כי הם פוחדים מאפקט של כדור שלג, ומאיבוד התואר האפשרי האחרון של העונה. המאמן נבן ספאחיה הלין, שהשחקנים לא ביצעו את הוראותיו בשניות הסיום, אך נראה שפוף מתמיד בסיום המשחק, כשהדאגה ניכרה היטב גם על פני ההנהלה.

בקבוצה צפויים לקיים שיחה עם המאמן ולשמוע ממנו הסברים כיצד לצאת מהמצב. בחדר ההלבשה של מכבי יש לא מעט בעיות, וגורם בחדר ההלבשה מספר: "יש שחקנים שפשוט כבר רוצים לסיים את העונה, שחקנים "התרגלו" להפסיד, אולי לא מבינים מה היא מכבי, וזה לא מה שמכבי צריכה להיות. את ג'ונה בולדן מכבי כבר לא מעניינת והוא רק רוצה לשחק ב- NBA, גם פייר ג'קסון לא מראה שאכפת לו מדי, היו איתו שיחות, לא הרגישו ממנו רצינות באימונים והיו אימונים שאיחר אליהם. היו שיחות על הפציעות,על מתי ישוב לאימונים, זה לא מצב טוב לקבוצה".

עוד בנושא:

פרפרוגלו קלע שלשת ניצחון, ירושלים גברה על מכבי תל אביב
מכבי תל אביב שוב קרסה, ספאחיה מתרץ

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
חזר ושוב נפצע. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

פייר ג'קסון, ששב לשחק אמש לאחר פציעה בגב, יצא מחדר ההלבשה בין האחרונים, קרוב לחצות. ג'קסון סיכם: "אני מרגיש בסדר עם הפציעה בבוהן, אשחק כנראה בחמישי, כולם מצפים למשחק ביום חמישי לשחק טוב יותר. אין שבוע לנוח אבל אנחנו רגילים לכך, נהיה בסדר עם הלוח זמנים ועוד שמחק, מה לא עובד במכבי ? צריך להתרכז ברבע ה-3 , זה קשה לנו משום מה, אנחנו צריכים להתרכז , להוציא לפועל דברים, לשחק פשוט טוב יותר".

ג'קסון נשאל האם השינויים בסגל בין היורוליג לליגה הישראלית מפריעים לקבוצה, על כך השיב: "זה לא תירוץ, אולי הייתי עונה על כך בינואר, לא עכשיו. פשוט צריכים להיראות טוב יותר. וברור שכולם מבואסים מההפסד, מההנהלה המאמנים והשחקנים, כי סוג של נתנו את המשחק, וזה חשוב לכולם".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
מרגיש את הלחץ. נבן ספאחיה/ברני ארדוב

דשון תומאס הוסיף: "הפסד כואב. הובלנו כבר ב- 13 הפרש וזה קשה. ניסינו לשחק קשוח, שיחקנו טוב, יכולנו לבצע עבירה אבל הכדור שלהם נכנס".

על ההפסדים הצמודים בתקופה האחרונה: "משהו לא מתחבר, זה חלק מהמשחק. האם יש פחות מוטיבציה אצל חלק מהשחקנים? שחקנים רוצים לנצח, כולנו ללא יוצא מהכלל. אנחנו רוצים להתגבר על המהמורה. כולם רוצים לנצח - מצוות האימון עד השחקן האחרון. זו לא בעיה מנטלית, יש מספיק זמן באימונים.

ג'ון דיברתולמיאו סיכם: "זה משחק קשה והפסד קשה עבורנו, שיחקנו טוב למשך רוב המשחק, אבל לא הצלחנו להשלים את זה למשך 40 דקות. ירושלים עשו מהלכים טובים ויצאו עם ניצחון. הטקסים לפני המשחק לא השפיעו לרעה, זה בטח לא מהווה תירוץ להפסד, היינו צריכים להתרכז. זו לא היתה הסחת דעת. אנחנו צריכים לדעת בסיום המשחק להיות בפוקוס בכל מהלך, נאבקנו בזה לא מעט במהלך משחקים העונה, בדקות הסיום. יש לנו סגל עמוק, אז זה גם לא עניין של עייפות מה שקרה בסיום. הם ניצלו את זה ואנחנו לקחנו צעד אחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully