וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "כשמליקסון רוקד וטוני מעופף אין קבוצה שיכולה לעצור אותנו"

23.4.2018 / 7:28

בבאר שבע כבר מריחים את האליפות אחרי ה-1:5 בנתניה, שחקן: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה". וגם: ההצטיינות של שהר, הקאמבק של וואקמה והעצבים של מאור מליקסון. שלמה וייס מסכם

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. באר שבע חגגה את "המשחק הכי טוב העונה"

חגיגות גדולות נרשמו אתמול (ראשון) באיצטדיון בנתניה אחרי עוד ניצחון של הפועל באר שבע, הפעם עם 1:5 על הקבוצה של דראפיץ' וברדה. הבעלים אלונה ברקת נראתה מחוייכת מאוד באזור חדרי ההלבשה כאשר גם השחקנים חגגו דקות ארוכות על הדשא ובחדרי ההלבשה כשהמאמן ברק בכר הוא זה שמנסה לצנן את האווירה והבהיר אחרי המשחק שאסור שוב לחגוג כי בפעם הקודמת שזה קרה הם הגיעו למשחק מול הפועל חיפה ואיבדו נקודות שפתחו מחדש את מאבק האליפות .

"אם נגיע דרוכים כמו במשחק הזה ליתר המשחקים אי אפשר יהיה לעצור אותנו", קבע שחקן בקבוצה, "זה המשחק הכי טוב שלנו העונה". שחקן אחר המשיך באותו קו והתלוצץ: "רואים כבר את ההשפעה שלי שיר צדק (צוחק). אבל אם להיות רציניים הרגשנו כל השבוע שהפעם נבוא להתפוצץ וזה קרה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע מחצה את נתניה, הפער בפסגה צמח ל-7 נקודות
ברק בכר: "המוכנות עשתה את ההבדל", שהר חגג: "זו הצהרת כוונות"

שחקני הפועל באר שבע בן שהר, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, חנן ממן. קובי אליהו
ככה חוגגים חמישייה בנתניה. בן שהר והחברים באדום/קובי אליהו

2. בן שהר המניה הבטוחה של בכר

לפני כשבועיים ביקש ברק בכר מתומאש פקהארט להיכנס לחדרו ושוחח איתו על כך שירד לספסל. בכר הרגיש שהוא חייב לשמר בעניינים את הצ'כי כי מעכשיו הוא נותן את המפתחות בהרכב לבן שהר. החלוץ הישראלי שדשדש מעט באותם ימים, החזיר ביכולת מצוינת שהגיעה לשיא אתמול עם צמד וסחיטת פנדל. שהר זכה למחמאות אדירות אתמול, כאשר בקבוצה גם ציינו את ההחלטה שלו שלא לפתח דאגה סביב סוגיית הפנדל השני, למרות שהוא קיבל הוראה לבעוט את הפנדלים. עם השריקה לפנדל אנתוני וואקמה ניגש לכדור ושהר ניגש אליו, אך מהר מאוד הבין שהניגרי נחוש לבעוט ונתן לו את ברכת הדרך. "כשבן בכושר קשה לעצור אותו", מסביר אחד מחבריו לקבוצה, "בסופו של דבר הוא מוכיח כבר כמה שנים שהוא החלוץ הישראלי הבכיר בליגה"

"אני יוצא מרוצה כי כבשתי צמד וסחטתי פנדל, למרות שהייתה לי עוד הזדמנות לכבוש" הסביר החלוץ בעצמו ודיבר על המשחק והמאבק על התואר, "למרות הניצחון הגדול אנחנו ממשיכים הלאה זה עדיין לא נגמר. זה המשחק הכי עוצמתי שלנו העונה ועוד מול קבוצה לא פשוטה. הצוות עשה עבודה מדהימה כשהכין אותנו למה שיתרחש". על וואקמה אמר: "טוני מביא אספקטים שאין להרבה שחקנים. טוב שהוא מרגיש טוב. כל משחק סופר חשוב". על הפנדל השני אמר: "טוני לקח את הכדור, שאלתי אם הוא רוצה והוא מאוד רצה. הראינו הרבה אופי מול הפועל חיפה והיום באנו ונלחמו מהרגע הראשון. פחות חשבנו על הפרש שערים, רצינו להגדיל את התוצאה אבל לא צריך להיות חזירים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע אורן ביטון חוגג. קובי אליהו
נכנס בהצלחה לנעליים של דוידזאדה. אורן ביטון/קובי אליהו

3. השמאל פורח בנגב

עם כל המחמאות לשהר, את מירב המחמאות קצרו אתמול אנשי הקו השמאלי של הקבוצה אורן ביטון ו- וואקמה. המגן הצעיר ממשיך לקצור מחמאות, כשגם בכר ציין בסיום המשחק עד כמה הוא השתפר גם בצד ההגנתי. "יש עוד הרבה עבודה אבל הוא חומר גלם מצוין ומקצוען שרוצה ללמוד", ציין בכר, "הוא השתפר מאוד". ביטון זכה למחמאות מהחברים על הבישול לממן, "אין הרבה קשרים שיכולים למסור כדור כזה", ציין גורם בקבוצה, "אורן שחקן חכם במיוחד והוא מנצל את זה כדי לבשל".

לגבי וואקמה, הרי שבקבוצה חגגו את "חזרתו" לעניינים. הניגרי הציג אתמול את משחקו הטוב ביותר זה תקופה ארוכה, ובקבוצה ציינו שההשפעה ניכרה היטב על הנעשה במגרש. "דיברו העונה על כמה אנחנו פחות עוצמתיים", דיבר שחקן ותיק, "אבל כשמליקסון רוקד בצד אחד וטוני מעופף בשני אין קבוצה שיכולה לעצור את העוצמה שלנו".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר חוגג. קובי אליהו
תחייך חביבי, תחייך. ברק בכר/קובי אליהו

4. אליניב ברדה המרגיע הלאומי

למרות המחמאות, מאור מליקסון היה מאוכזב מאוד אתמול כשהוחלף ואף היה עצבני על הספסל בדקות הראשונות. מי שראה זאת היה עוזר המאמן אליניב ברדה שניגש אליו מיד להרגיע אותו. בקבוצה ציינו שברור שמליקסון לא רצה להתחלף וטבעי שיהיה מאוכזב אך לא מייחסים לזה חשיבות גדולה במיוחד, שכן המטרה הייתה לשמור אותו ואת חנן ממן שהוחלף זמן קצר לאחר מכן רעננים לקראת המשך בליגה. גם מרואן קבהא נראה בסיום המשחק מאוכזב מאוד. אגב, ברדה לא הרגיע רק את מליקסון אתמול והיה זה שהצליח להרגיע את ערן לוי שהתעמת עם שהר עם החלפתו של החלוץ והירידה שלו לספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully