וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה אחרי שער הבכורה: זו כנראה העונה הכי רעה בקריירה שלי

מכבי תל אביב ניצחה בשיניים 0:2 את בני יהודה, דור מיכה מודה ש"העונה הזאת היא כישלון, אבל יכולה להפוך לאסון", ג'ורדי קרויף מסביר את ההרכב: "צריך שחקנים רעבים שיש להם על מה להילחם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הצליחה הערב (שבת) להעפיל למקום השלישי, אחרי שגברה 0:2 על בני יהודה ויצאה מהמשבר הגדול. אחרי רצף ההפסדים האומלל, כשברקע החשש שהקבוצה תסיים מחוץ לארבע הראשונות ותאבד את הכרטיס לאירופה, ג'ורדי קרויף ושחקניו הצליחו להוציא ניצחון לא קל על בני יהודה משערים של עומר אצילי ודור מיכה.

עוד בנושא
מכבי תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה ושיפרה עמדות בפלייאוף העליון

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
פתרונות פסיכולוגיים. קרויף/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה ג'ורדי קרויף נשם לרווחה אחרי המשחק, וציין: "גם במהלך ההפסדים האחרונים היו משחקים שבהם שיחקנו יותר טוב מאשר היום. זה מוזר להגיד את זה, כי לא לקחנו נקודות, אבל זה נכון. גם היום היה משחק קשה. במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות, אבל טעינו במסירה האחרונה, כתוצאה מחוסר ביטחון. הדבר היחיד שיכול היה לעזור זה לכבוש, ועשינו את זה. השער השני כבר נתן לנו הרבה ביטחון. יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו, ונצטרך להיות טובים יותר בהמשך כדי להילחם על המטרות שלנו".

על השינוי במטרות, ממאבק האליפות לקרב על אירופה: "זה הכדורגל. בתחילת הפלייאוף היינו מרחק נקודה או שתיים מהמקום הראשון, ועכשיו אנחנו 12. קשה לקבל את המצב החדש מבחינה פסיכולוגית, לכן ניסיתי להציב שחקנים רעבים שיש להם על מה להילחם, ונצטרך להבין את המציאות שלנו ולהיאבק על המשחקים שנותרו. יש מטרה, למרות שזאת לא המטרה המרכזית".

על אצילי: "אין ספק שהוא היה חסר. החמצנו כמה פנדלים, והוא כבש בשבוע שעבר, וגם בבעיטות חופשיות, שהיום הוא כבש שער מצוין. זה אחד אחד מהשחקנים שרעבים להתאושש, וזה מה שהקבוצה צריכה עכשיו".

דור מיכה, שכבש את שערו הראשון העונה (ושער ראשון אחרי שנה), אמר בסיום: "הרגשה טובה. היינו בתקופה רעה מאוד, לא זוכר רצף כזה בפלייאוף. את המטרות שרצינו להשיג כבר לא נשיג, אבל היה לנו חשוב לשפר עמדות במאבק על אירופה. זה משהו שדיברנו עליו כל השבוע. אין ספק שהעונה הזאת היא כישלון גדול, אבל היא יכולה להפוך לאסון אם לא נגיע לאירופה".

על הכושר האישי שלו: "כמו כל הקבוצה, לי הייתה עונה אולי הכי פחות טובה בקריירה, ואקווה לשפר את הקבוצה ולשפר את היכולת, ולחכות לעונה הבאה. חשש לעתיד? כשאתה משחק במועדון כזה גדול, עם ציפיות גדולות, ברור שיהיו שינויים כשאתה לא מספק את הסחורה, וכולנו רוצים להבטיח את העתיד שלנו, ואת ההצלחה של המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, עומר אצילי חוגגים. ברני ארדוב
קרויף על אצילי: "זה מה שהקבוצה צריכה עכשיו"/ברני ארדוב

המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס: "כולכם ראיתם, שעד המצב הנייח הפנטסטי של אצילי, שאני לא יודע אם יש שוער שיכול לעצור כזה כדור, הגענו ליותר מצבים ממכבי תל אביב, וגם בחצי השני הגענו לשני מצבים טובים, אבל אנחנו לא כובשים, וזו בעיה שמלווה אותנו הרבה זמן. הנענו כדור מצוין מול מכבי תל אביב, אבל האדום, שאני לא יודע אם זה נכון לתת אדום ישיר על זה, הכריע את המשחק. חוסר ניצול המצבים היה מכריע, אבל אנחנו לומדים מזה. אנחנו משחקים כדורגל יפה, אבל מחמיצים הזדמנויות של מאה אחוז.

"הגענו במוטיבציה, שיחקנו יפה כל המשחק, אבל גם אם אתה מחויב ונחוש ולא כובש, ומכבי עושה גול כזה יפה במצב נייח, זה מה שקורה. נקווה שנשתפר בחוסר הריכוז מול השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully