וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: טירוף בנתניה, וואקמה ומליקסון חוזרים

המארחת תשמח להרוס לקבוצה שהורידה אותה ללאומית, כ-200 אוהדים הגיעו לאימון ופתחו רימוני עשן. קבהא, זריהן וקואנקה צפויים לרדת לספסל אצל האלופה, גם בן ביטון חוזר (א', 20:30, ספ'1)

מחזור 31הסתיים22/04/2018
מכבי נתניה
  • קוגבניה (60)
5:1
  • (21, פנדל) שהר
  • (52) ממן
  • (62, פנדל) נוואקמה
  • (66) נוואקמה
  • (75) שהר
הפועל באר שבע
קובי אליהו

מכבי נתניה:

תכונה רבה במכבי נתניה לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט1) מול הפועל באר שבע. באופן הממחיש עד כמה חשוב לאוהדים לנצח את באר שבע, הגיעו לא פחות מ-200 מהם לאימון לפני הצהריים, עודדו ופתחו רימוני עשן. בנתניה זוכרים להפועל באר שבע שהיא הורידה אותם לליגה הלאומית ובמועדון ישמחו לצרף את מטרת הכרטיס לליגה האירופית אל היכולת להרוס קצת לבאר שבע במאבק שלה לזכות באליפות.

בכל הקשור לפן המקצועי, צפוי ניקו אולסק לחזור להרכב - גם בשל פציעה קלה של אביב אברהם אבל בעיקר כי אולסק נכנס היטב כמחליף בשבת האחרונה מול בני יהודה וכבש שער מרהיב. על עמדת המגן השמאלי נאבקים חגי גולדנברג שרשם מחצית ראשונה לא טובה בשבוע שעבר וקובי מור. דידייה קוגבניה יפתח בקישור לצד דן גלזר שנמצא בתנופה גדולה. קוגבניה היה זה שכבש את שער הניצחון על הפועל באר שבע במפגש הקודם.

הפועל באר שבע:

אחרי התיקו הדרמטי נגד הפועל חיפה והפער שקטן לארבע נקודות מבית"ר ירושלים, בהפועל באר שבע מבינים שכל תוצאה מלבד ניצחון על מכבי נתניה תכניס את המערכת ללחץ במאבק על האליפות. "כל משחק עד הסוף יהיה קריטי אבל ברור שכדי לא להיכנס למומנטום שלילי אנחנו צריכים לנצח את נתניה", קבע שחקן בקבוצה, "נתניה קבוצה מצוינת בעיקר בהתקפה ונצטרך להתמודד עם זה".

לגבי ההרכב, איסק קואנקה שפתח במשחק הקודם, חש כאבים בגב ונטש את האימון אמש והוא בספק לסגל של בכר. בכל מקרה הספרדי לא צפוי לפתוח, כשאנתוני וואקמה צפוי לחזור להרכב במקומו. גם ניב זריהן צפוי לרדת לספסל כשמאור מליקסון יחזור להרכב. בהגנה, בן ביטון יחזור להרכב כשחאתם עבד אלחמיד יחזור לעמדת הבלם ומרואן קבהא יירד לספסל.

עוד בנושא:
שיר צדק חזר להתאמן עם הפועל באר שבע: "המנהיגות שלו הייתה חסרה"
ג'ון אוגו: "שינוי המערך מאפשר לי לתקוף יותר, רוצה לכבוש עוד"

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יחזור להרכב. אנתוני וואקמה/קובי אליהו

טריוויה

* מכבי נתניה היא הקבוצה היחידה פרט להפועל חיפה שלא הפסידה להפועל באר שבע העונה. היא סיימה ב-1:1 בטרנר במחזור הפתיחה וניצחה את האלופה 0:1 בתחילת הסיבוב השני.

* נתניה לא הפסידה בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה והיא היחידה פרט לבית"ר ירושלים שכבשה בכל משחקיה כמארחת העונה.

* המאזן בין הקבוצות ב-11 המפגשים האחרונים שנערכו בנתניה במסגרת ליגת העל: 2:8 למכבי נתניה ועוד תיקו אחד.

* כל ששת משחקי החוץ האחרונים של הפועל באר שבע הסתיימו בתוצאה זהה של 0:1. בארבעה מקרים היא ניצחה ובשניים הפסידה - שניהם היו באצטדיון בנתניה (למכבי נתניה ולמכבי תל אביב, עליה כבר הספיקה לגבור במשחק חוץ נוסף).

* מלך השערים דיא סבע שיחק בהפועל באר שבע ואף כבש במדיה שלושה שערים ב-2012, אך בשבעה משחקים מולה עדיין לא מצא את הרשת.

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: נתניה
קהל: 11500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully