וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רונאלדו יחתום על חוזה חדש בריאל מדריד לפני המונדיאל

בספרד טוענים שכוכב הבלאנקוס ישדרג את חוזהו וצפוי להרוויח בסביבות 30 מיליון יורו לעונה (לא כולל בונוסים) בחוזה החדש שייחתם אחרי גמר האלופות. וגם: הסתבכות המס החדשה של CR7

one

רק לפני כמה חודשים עתידו של רונאלדו בריאל מדריד היה ממש לא ברור - אם בגלל היכולת הלא מרשימה ואם בגלל גילו המתקדם יחסית (33). אולם, היכולת המופלאה שמציג הכוכב הפורטוגלי בחצי העונה השנה לא רק שצפויה להשאיר אותו במועדון, אלא הוא צפוי לקבל שדרוג משמעותי בחוזה החדש, שעל פי דיווחים ב"אס" הספרדי, ייחתם עוד לפני המונדיאל שייפתח בעוד פחות מחודשיים ברוסיה.

על פי מקורות המקורבים לריאל מדריד, ההערכה היא ששכרו של CR7 ישודרג מ-21 מיליון יורו לעונה לסביבות 30 מיליון יורו פלוס 2 מיליון יורו על בונוסים שונים. החוזה החדש שצפוי רונאלדו יקבל יקרב אותו מאוד לניימאר, שמרוויח 35 מיליון יורו לעונה בפריס סן ז'רמן (שבעה מיליון יורו כבונוסים). אולם, רונאלדו עדיין יהיה רחוק ממסי שמרוויח לא פחות מ-45 מיליון יורו לעונה בברצלונה. לפי הדיווח כל פרטי החוזה כבר סוכמו והפורטוגלי יחתום על החוזה החדש אחרי גמר ליגת האלופות בקרדיף.

עוד בנושא:

ברצלונה נערכת לגמר הגביע, אינייסטה יודיע על עזיבה?

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עדיין רחוק ממסי. רונאלדו/רויטרס

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, רונאלדו נמצא אולי בשיא הכושר בקריירה שלו בשבועות האחרונים. הוא רחוק רק חמישה שערים ממסי בקרב על הפיצ'יצ'י של הליגה (24) ובליגת האלופות הוא הפציץ כבר 15 שערים העונה, כולל צמד בלתי נשכח ב-0:3 ההירואי על יובנטוס בתחילת החודש.

ובינתיים, ב"פוטבול ליקס" מפרסמים הדלפה חדשה שלפיה כוכב ריאל מדריד חשוד בכך שניהל רשת של בתי מלון ממקלטי מס בלוקסמבורג. המסמכים שפורסמו בגרמניה חושפים כי רונאלדו השתמש לכאורה בחברת קש כדי להסתיר את עסקי המלונאות שלו באי הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully