וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נציגי הניקס יטוסו לאירופה כדי לראיין את דיוויד בלאט

המאמן הישראלי עומד לחזור ל-NBA? אדריאן ווז'ניאובסקי טוען שסקוט פרי ה-GM של הניקס יראיין את הישראלי ושסטיב מילס הנשיא תומך במועמדותו. גם ג'יימס בורגו ומייק בודנהולצר מועמדים

one

דיוויד בלאט הולך ומתקרב לקראת חזרה לאימון ב-NBA. אחרי הדיווחים שהמאמן הישראלי מועמד לפיניקס ולניקס, אדריאן ווז'ניאובסקי הכתב הבכיר של ESPN מדווח הלילה שנציגים של ניו יורק ניקס מתכננים להגיע במיוחד לאירופה כדי לראיין את דיוויד בלאט בתחילת השבוע הבא. על פי הדיווח לאחר שייפגשו עם בלאט, נציגי הניקס יראיינו לתפקיד גם את ג'יימס בורגו, עוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, כאשר הספרס כבר אישרו את הפגישה הזו. מועמד שלישי לתפקיד הוא מאמנה של אטלנטה מייק בודנהולצר שייפגש עם ראשי הניקס ביום ראשון.

עוד בנושא:

בסכנת הדחה: קליבלנד הפסידה לאינדיאנה 92:90, וושינגטון ניצחה
דיוויד בלאט: "יש לי חשבון לא פתור עם ה-NBA"

דיוויד בלאט אחרי הזכייה באליפות המזרח ב-2015. GettyImages
החזרה ל-NBA הולכת ונראית יותר ויותר ממשית. דיוויד בלאט/GettyImages

ווז'ניאובסקי טוען שה-GM של הניקס סקוט פרי ימריא לאירופה במיוחד כדי להיפגש עם בלאט, שלו יש יחסים טובים מאוד עם נשיא הניקס סטיב מילס, שתומך במועמדותו של בלאט לתפקיד הנחשק כך שלמאמן הישראלי שעשה עונה נהדרת עם דרושאפקה והוליך אותה לזכייה מפתיעה ביורוקאפ, יש סיכויים טובים לקבל את התפקיד הזה. יש לציין שבלאט הוא אחד מבין חמישה מועמדים מאחר שנציגי הניקס כבר ראיינו את דייויד פיזדייל וג'רי סטקהאוז לתפקיד. בכדי להשיג יתרון על האחרים בלאט יצטרך לשכנע את פרי, לו אין יחסים הישראלי, שמקבל קרדיט על כך שהוליך את קליבלנד לגמר ה-NBA ב-2015 בעונתו הראשונה בתפקיד, אך פוטר ממנה עונה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully