וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מודאגת מהפציעה של סטפן קרי: איך זה ישפיע על עומרי כספי?

סטיב קר מנסה לשמור על אופטימיות ("יכול היה להיות גרוע יותר"), אבל בגולדן סטייט חוששים מתחילת הפלייאוף. וגם: הפציעה של סטף מקרבת את קווין קוק ומרחיקה את כספי? קר: "עוד פעם שאלת עומרי?"

צילום ועריכה: נועם אשל

מה יהיה עם הפציעות בגולדן סטייט, ומה המשמעות מבחינת עומרי כספי? בווריירס קיבלו אמש (שבת) באכזבה את הבשורה על הפציעה של סטפן קרי, כשעל פי הודעת המועדון, ה-MVP לשעבר ייבדק ויאובחן שוב בעוד שלושה שבועות בעקבות פציעה בברכו השמאלית.

גולדן סטייט הודיעה שמדובר בפציעה ברמה מספר 2, ולנוכח העובדה שהפליייאוף יתחיל עוד שלושה שבועות, בקבוצה מעריכים שהוא יחמיץ גם את הסיבוב הראשון, ומקווים שיחזור לסיבוב השני. כידוע, גם קליי תומפסון, דריימונד גרין וקווין דוראנט מושבתים לעת עתה, אבל צפויים לחזור בקרוב, בעונה גדושה בפציעות לאלופה.

סטפן קרי גולדן סטייט. AP
קשה בלעדיך. קרי/AP

קרי שיחק רק 51 משחקים העונה, וחזר ביום שישי בלילה אחרי שהחמיץ שישה משחקים רצופים בגלל פציעה בקרסול הימני, אבל שוב נפגע אחרי שג'אבל מגי נפל עליו במהלך הניצחון 94:106 על אטלנטה. רק במהלך עונה אחת לאורך הקריירה שלו הוא שיחק פחות משחקים.

המשמעות היא שאם עד עתה בגולדן סטייט התלבטו בנוגע לגארד קווין קוק, עכשיו כבר אין כמעט ספק שהוא יוחתם לפלייאוף. קוק הרשים במדי הקבוצה אבל תחת חוזהו הייחודי לא היה רשום לפלייאוף, וכעת הקבוצה זקוקה נואשות לגארד עושה משחק, וקוק לא סתם צפוי להצטרף לסגל לפלייאוף, אלא אולי אף לפתוח בחמישייה בפלייאוף. הוא צפוי לפתוח בחמישייה גם במשחק הבא של הווריירס מול יוטה.

כעת השאלה היא מי ישוחרר מהסגל של הווריירס כדי לפנות מקום לקוק. על פי העיתונאים שמסקרים את הקבוצה, המועמדים לשחרור הם דמיאן ג'ונס, ג'אבל מגי ועומרי כספי. לגבי ג'ונס, לשחקן יש חוזה חתום בווריירס לעונה הבאה, ובמצב הכספי העדין של הקבוצה מבחינת מיסוי, עם החוזים הגדולים שלה, ספק אם היא תיפטר משחקן עם חוזה כזה. מסתמן שההתלבטות היא בין מגי לכספי, ששניהם לאחרונה מציגים יכולת מקטרעת. עם זאת, נראה שהאופציה של כספי נראית ממשית מתמיד.

ואם זה לא מספיק, אמש לא שותף הישראלי באימון גולדן סטייט, זכר לפציעה בקרסול, והוא נמצא בספק למשחק האלופה מול יוטה הלילה (בין ראשון לשני, 3:30). אם ייעדר גם מול הג'אז, יהיה זה המשחק הרביעי ברציפות שהישראלי מחמיץ, לאחר שנפצע ברבע השני בהפסד הווריירס לסקרמנטו ביום שישי שעבר, כך שגם אם רצה - יהיה לו קשה להוכיח למאמן סטיב קר שמקומו בקבוצה ראוי.

עוד באותו נושא

קיירי אירווינג ייעדר 3-6 שבועות, סטפן קרי יחמיץ 3 שבועות לפחות

לכתבה המלאה
עומרי כספי גולדן סטייט. GettyImages
קר "מעריץ". כספי/GettyImages

"זה חלק מהמשחק, יש פציעות, ואנחנו צריכים להמשיך לשחק", אמר קר על הפציעה של קרי, "נראה מה יהיה עם סטף מבחינת לוח הזמנים, אבל אין סיבה שלא נחזור לרצף טוב, נגיע לפלייאוף בכושר, ננצח בסדרה, ונקבל את סטף בחזרה לסיבוב השני".

דריימונד גרין צפוי לחזור הלילה, דוראנט בשבוע הבא, קליי ישוב מעט אחריו, וקר יודע שגם בלי קרי יש לו סגל כישרוני: "אנחנו יכולים להתאים את עצמנו, במיוחד כשכל השאר נמצאים, אנחנו יכולים להסתדר. אנחנו יודעים שנצליח גם בלעדיו... הגישה שלנו כקבוצה לא קשורה לדברים כמו מזל או קארמה, אלא לשחק חזק, להתכונן היטב, לשחק עם ביטחון, וצריך גם לשמור על פרופורציה, זה יכול היה להיות גרוע יותר, הרבה שחקנים נפצעו קשה בליגה הזאת. התזמון לא אידיאלי, אבל נוכל להתגבר על זה. סטף יחזור. זה הכל חלק מהמסע".

קר נשאל על כספי והאפשרות שישוחרר, והגיב בחיוך: "עוד פעם שאלת עומרי? לצערו, הוא פצוע, כמו חצי מהקבוצה שלנו, אבל הוא היה נהדר העונה, הוא כנראה החותך הכי טוב בקבוצה שלנו, הוא מילא את השורות כשהיינו פצועים, זה נהדר שהוא איתנו בקבוצה, ואני מעריץ גדול של עומרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully