וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג ייעדר 3-6 שבועות, סטפן קרי יחמיץ 3 שבועות לפחות

רכז הסלטיקס נותח בברכו וסיים את העונה הסדירה, במקרה הטוב יחזור לסיבוב הראשון של הפלייאוף. כוכב האלופה סובל ממתיחה ברצועה בברכו, מצבו יוערך מחדש עם פתיחת הפלייאוף

שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג. AP
עוד חדשות רעות לסלטיקס. אירווינג/AP

העונה של בוסטון נפתחה עם פציעה קשה של גורדון הייוורד, שככל הנראה לא ישוב לפרקט ב-2017/18. היא המשיכה עם שלל פציעות של שחקנים משלימים והערב (שבת), הודיעו הסלטיקס כי קיירי אירווינג, שהחמיץ את השבועיים האחרונים, נותח בברכו וישוב למגרשים רק עוד 3-6 שבועות.

אירווינג סבל מכאבים בברכו לאחרונה, ובסופו של דבר לא נותרה אפשרות מלבד ניתוח. הפלייאוף ייצא לדרך עוד שלושה שבועות, כך שהרכז הנהדר ישוב לסיבוב הראשון במקרה הטוב, או לסיבוב השני (בהנחה שחבריו יצלחו את הראשון).

הסלטיקס, ששכל הנראה כבר לא ידביקו את טורונטו בקרב על פסגת המזרח, מובילים על קליבלנד ב-4.5 משחקים בקרב על המקום השני, כך שקשה לדמיין אותם מאבדים אותו. מי שאמור לחזור בקרוב הוא ג'יילן בראון, שהחמיץ מספר משחקים בשל זעזוע מוח. מרכוס סמארט אמור לשוב לקראת סוף אפריל, בעוד דניאל תייס גמר את העונה.

עוד בנושא:

הרבה יותר מסתם סוס שחור: אוקלהומה סיטי מתחברת בדיוק בזמן
קרי יעבור MRI ובספק לפתיחת הפלייאוף, קר: "מניח שכספי יהיה בסגל"
בוסטון הדהימה את פורטלנד, קליבלנד חגגה, קרי חזר ושוב נפצע

סטפן קרי גולדן סטייט. AP
נתראה בפלייאוף? קרי/AP

קבוצה נוספת שסבלה משלל פציעות לאחרונה היא גולדן סטייט. אתמול בלילה (בין שישי לשבת) חזר סטפן קרי למגרשים לאחר הפציעה בקרסול, אך ספג פציעה בברכו. הערב עבר כוכב האלופה בדיקת MRI שהראתה על מתיחה ברצועה. קרי יחמיץ את שלושת השבועות הקרובים, ורק לאחריהם יתברר האם יוכל לשוב לסיבוב הראשון, או שמא יצטרף לחבריו בהמשך הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully