וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול טוען: "אין שום בעיה" שניימאר יעבור לריאל מדריד

על אף שהברזילאי כבר שיחק בברצלונה, פויול טוען ש"זה מציאותי" שניימאר יעבור לבלאנקוס. בספרד טוענים שניימאר לא פוסל מעבר אפשרי למנצ'סטר סיטי, בלם פ.ס.ז' טוען: אונאי אמרי יעזוב הקיץ

one

קפטן ברצלונה לשעבר קרלס פויול טוען שהוא לא רואה שום בעיה במעבר אפשרי של ניימאר לריאל מדריד, על אף שהוא לא סבור שפריס סן ז'רמן תשחרר אותו. השמועות על החיזורים של ריאל אחרי הכוכב הברזילאי מילאו את הכותרות ברחבי עולם הכדורגל בשועות האחרונים, ואם זה אכן יקרה ניימאר יצטרף לרשימה "מכובדת" של שחקנים ששיחקו גם בריאל וגם בברצלונה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ממשיך לסחוט כותרות. ניימאר/רויטרס

"כן, אני חושב שהוא יכול לעבור למדריד", אמר פויול, "אני לא רואה עם זה שום בעיה. הוא מקצוען, זה לא משהו מנותק מהמציאות. עם זאת, אני חושב שיהיה לו קשה לעזוב את פריס סן ז'רמן, כי הם השקיעו המון בכסף בהחתמה שלו". כזכור, הצרפתים שילמו עליו בקיץ שעבר 222 מיליון יורו, שיא כל הזמנים לכדורגלן.

ניימאר נמצא בימים אלה בברזיל, שם הוא מחלים מניתוח בכף הרגל. במהלך שהייתו בברזיל הוא זכה לביקור של נשיא פריס סן ז'רמן נסאר אל חלאיפי, ששוחח עמו ועם אביו על העונה הבאה. אביו של ניימאר הכריז שהוא יישאר בפ.ס.ז'. בין היתר שוחחו הצדדים על התוכניות המקצועיות של הקבוצה לעונה הבאה, ובצרפת טענו שראשי פריס סן ז'רמן הבטיחו לברזילאי חיזוק משמעותי לקבוצה והחלפת המאמן באיש מקצוע מנוסה ובכיר.

היום שחקן פריס סן ז'רמן תומאס מונייה כבר רמז שיהיו שינויים בקבוצה לעונה הבאה, וטען שפ.ס.ז' תחליף את המאמן אונאי אמרי. פ.ס.ז' אומנם מוליכה בבטחה את הליגה הצרפתית, עם פער של 23 נקודות מהשנייה מונאקו, אבל הודחה בצורה מאכזבת מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר מול ריאל מדריד אחרי שני הפסדים. "המון דברים ישתנו, כולל המאמן", אמר מונייה ל"ל'אקיפ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן פריס סן ז'רמן, אונאי אמרי. GettyImages
מאמן פריס סן ז'רמן, אונאי אמרי/GettyImages

כמו כן, היום ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שמנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה נכנסה לתמונה וייתכן שתנסה לרכוש את הכוכב הברזילאי אחרי המונדיאל.

על פי הדיווח נציגיו של השחקן שוקלים את כל האופציות עבורו, כשריאל עדיין מועמדת בכירה לקלוט אותו אבל גם סיטי בתמונה. כוכב ברצלונה לשעבר לא מסתיר את ההערכה שלו לפרמיירליג וההערצה שלו לגווארדיולה, כאשר גם היכולת הכלכלית הבלתי מוגבלת של סיטי נותנת לה יתרון בעסקה שצפויה לעלות הרבה מאוד כסף. השאלה היחידה בעסקה שכזו היא מי יפנה את מקומו לברזילאי בסגל שכולל כמה כוכבי על בהתקפה כמו סרחיו אגוארו, קווין דה בראונה, ראחים סטרלינג ודויד סילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully