וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי עשוי לחזור מול אטלנטה, קר: "מצפה שיוכיח את עצמו"

הישראלי ששב מפציעה עשוי לקבל דקות בשל מצבת פורוורדים הדלילה של הווריירס למשחק מול ההוקס (5:30). המאמן מעביר מסר וכבר מצפה לקאמבק של סטף קרי, שגם כבר קרוב להתאוששות

צילום ועריכה: נועם אשל

בזמן שיוסטון ממשיכה לנצח בכל דרך וכל יריבה, גולדן סטייט בעיקר מחכה שהפצועים יתאוששו. רשימת החיסורים מהסגל של האלופה הולכת ומתארכת, אבל החדשות הטובות הן שככל הנראה סטף קרי יחזור כבר למשחק הקרוב מול אטלנטה שייערך הלילה (בין שישי לשבת, 5:30). קרי נפצע כבר אחרי שתי דקות במהלך המשחק מול סן אנטוניו בשבוע שעבר ומאז הספיק להחמיץ שישה משחקים, אבל כעת מצב הקרסול שלו "קרוב ל-100 אחוז", לדברי סטיב קר, והוא אמור לחזור בהדרגה.

קווין דוראנט, דריימונד גרין וקליי תומפסון עדיין פצועים ומועד חזרתם עדיין לא ידוע, ולכן אולי מדובר בהזדמנות לעומרי כספי, שהוגדר "בספק" למשחק אחרי שהתאושש - לפחות באופן חלקי - מהפציעה שגרמה לו להיעדר משני המשחקים האחרונים. אם כספי ייכלל בסגל למשחק הוא אמור לקבל דקות מרובות יחסית, מכיוון שמצבת הפורוורדים של הווריירס דלילה במיוחד. "אני מצפה משחקני הספסל שלנו להוכיח את עצמם, עם או בלי קשר למה שהולך לקרות בעתיד", אמר הלילה קר, אולי כמסר לעומרי כספי.

עוד בנושא

עומרי כספי על השמועות שישוחרר: "לא מרגיש דברים כאלה מתוך המועדון"
הלילה: יוסטון גירדה ניצחון בהארכה, שארלוט הביסה את ממפיס ב-61 הפרש
טייריק אוונס אחרי ההשפלה של ממפיס: "אחד הרגעים הכי מביכים שהיו לי"

שחקן גולדן סטייט עומרי כספי. AP
מבחן גורלי. עומרי כספי/AP

כך או כך, מדובר בשעת מבחן עבורו שכן השמועות על כך שהאלופה תעדיף לרשום לפלייאוף את הרכז קווין קוק על חשבונו ממשיכות לצבור תאוצה. הלילה סטף קרי אמר כי הוא תומך בהשארתו של קווין קוק בסגל לפוסט סיזן, מבלי לציין כמובן את מי היה משאיר מחוץ ל-13, אבל אחרי שגם גרין וגם קרי, שלדעתם משקל גדול בתוך הארגון, הביעו ברכז תמיכה, בהחלט ייתכן שכספי יושפע לרעה.

כשכספי נשאל על כך במהלך האימון שלשום, אמר: "זה אתם שמדברים. אני לא מרגיש דברים כאלה מתוך המועדון. בסופו של דבר אני מנסה להתרכז בלהבריא ולשחק, רק בזה אני יכול לשלוט. אני מרגיש שהקבוצה צריכה אותי ואני יודע מה אני יכול להביא לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קליי תומפסון הפצוע בתחרות קליעות ביד שמאל עם פאצ'וליה: מי ניצח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully