וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "בשנה הבאה יהיה סיפור אחר, למכבי יהיה עתיד ורוד"

22.3.2018 / 23:28

למכבי תל אביב עוד נותר סיכוי להגיע לפלייאוף, אבל מאמנה כבר מסכם: "זה היה משחק בין הטובים שלנו העונה וזה עדיין לא הספיק, אין טענות לשחקנים". בפנים: כל התרחישים למחזורי הסיום

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה, טל בורשטיין, גיא גודס. ברני ארדוב
הצוות לא מנע עוד הפסד/ברני ארדוב

דיאנדרה קיין היה יוצא מהכלל ומכבי תל אביב הייתה קרובה, קרובה מאוד, לניצחון חשוב על פנאתינייקוס, אך נכנעה בצורה דרמטית 76:75 וסיכוייה להתברג בין השמונה הראשונות ביורוליג צנחו באופן משמעותי.

כעת, הצהובים צריכים לנצח את שני המשחקים שנותרו להם (מול באסקוניה ווולנסיה בחוץ). אם באסקונה תנצח מחר (שישי) את ברצלונה היא תגדיל את הפער מהקבוצה של נבן ספאחיה לשני משחקים והצהובים עדיין יצטרכו ולקוות שהבאסקים יפסידו לאנאדולו במשחק המסיים שלה. אם באסקוניה תפסיד לבארסה הפער בין הצהובים לבאסקים יעמוד על משחק אחד, אותו מכבי תל אביב תוכל למחוק אם תנצח במפגש הישיר עם באסקוניה. לאחר מכן, במחזור האחרון היא תצטרך לנצח את ולנסיה או לחלופין לקוות שאנאדולו תנצח את באסקוניה (מה שלא נראה סביר בשל העובדה שהקבוצה הטורקית היא אחת החלשות במפעל העונה).

עוד בנושא

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 76:75 לפנאתינייקוס בהיכל
גם מהפכת דני פדרמן נכשלה: מכבי תל אביב מתקשה לחזור לימיה הגדולים
יורוליג: פנרבחצ'ה הביסה 63:80 את הכוכב והבטיחה ביתיות בפלייאוף

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון, שחקן פנאתינייקוס מייק ג'יימס. ברני ארדוב
ג'קסון ספג ביקורת/ברני ארדוב

"היה משחק דומה לזה מול חימקי", אמר בסיום נבן ספאחיה, "נלחמנו עד הסוף, החטאנו בסיום והם קלעו. אין לי טענות לשחקנים. אני יודע איך התחלנו את העונה ואיזה תהליך עשינו. השחקנים נלחמים, כל פעם מישהו אחר מתעלה, אין לי טענות לגישה שלהם. ביקרתי אותם לאחרונה, אבל לאוהדים אין מה להתבייש בשחקנים. ככה זה בספורט, מהלך אחד לפה או לפה מכריע. היה חסר לנו ניסיון, במיוחד במשחק מהסוג הזה, ופייר ג'קסון היה מחוץ למשחק לגמרי. אני לא מתחרט על כלום במשחק שנגמר בפער של נקודה. אני מתנצל בפני האוהדים, הם עזרו לנו המון ורצינו לנצח בשבילם. כולם זוכרים את העונה שעברה, למכבי יהיה עתיד ורוד ובשנה הבאה יהיה סיפור אחר. נחכה למשחק של באסקוניה ולתוצאה שם. אנחנו לא מספיק טובים כדי לאבד כל כך הרבה. זה היה משחק בין הטובים שלנו העונה וזה עדיין לא הספיק בגלל האיבודים האלה. קשה להתאושש מהפסדים כאלה אבל נעשה את זה".

נוריס קול: "זה הפסד קשה. כל הפסד הוא קשה, אבל היה לנו סיכוי טוב והפסדנו בנקודה, זה לא קל. במשחק כזה צמוד, הדברים הקטנים קובעים והם עשו מהלך אחד טוב יותר. זה כואב. אפשר תמיד להסתכל אחורה ולראות מה יכולנו לעשות, אבל העובדה היא שיכולנו לנצח ולא הצלחנו לסגור את המשחק".

(סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully