וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "חברות הכנסת הפכו את וארן לעבריין מין, הן נהגו בצורה עלובה"

22.3.2018 / 16:52

במועדון הירושלמי תקפו בחריפות את הדרישה של 13 חברות כנסת להשעות את חלוץ הקבוצה על רקע פרשת הסרטון המיני: "כל אדם רשאי לעשות ככל העולה על רוחו במסגרת החוק. זה היה מקרה חד פעמי"

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים פרסמה היום (חמישי) הודעת גינוי רשמית חריפה נגד קבוצת חברות הכנסת שדרשה להשעות מידית את החלוץ אנתוני וארן מכל פעילות במועדון. זאת על רקע פרשת הסרטון המיני שהופץ ברשת.

בהודעה ארוכה שפורסמה מטעם המועדון נאמר בין היתר: "אין אף אדם במועדון אשר תמך או תומך בהסרטה ופרסום ו/או הפצה של מעשה אינטימי כפי שיוחס לאנתוני וארן - למרות שכל אדם רשאי לעשות ככל העולה על רוחו במסגרת החוק, בדלת אמותיו. בשיחה ישירה אשר קיים אלי אוחנה עם אנתוני וארן, הובהר לשחקן כי הדבר לא מקובל ואינו עולה בקנה אחד עם ערכי ורוח המועדון. אנתוני וארן בחור צעיר קיבל ללא סייג את הדברים והודה כי מדובר במקרה חד פעמי מצידו וגם הוא חש בושה לנוכח המעשה ובוודאי בנוגע להפצתו, דבר שאין לו חלק בכך ולו המזערי ביותר.

בהמשך ההודעה נאמר: "להבדיל ממקומות אחרים, בית"ר ירושלים הוא לא רק מועדון כדורגל אלא בית חם, אשר מאמץ ומחנך את שחקניו לפי קודים התנהגותיים ברורים מאוד והעיקריים שבהם- ערך הכבוד החברות, לא בכדי עמדו ראשי המועדון כל השבוע כחומה בצורה בין אין ספור הכפשות וניסיונות פגיעה באנתוני. לנו, לאור הבירור שנעשה במועדון לא היה ספק כי לאחר שיובהרו הדברים מצד משטרת ישראל יישארו הדברים מאחור וכל העליהום וההכפשות אשר הופנו כלפי אלי טביב ואלי אוחנה יתבררו כדברי הבל ובלע. לצערנו על העגלה קפצו אינטרסנטים וגרוע מכך, אופורטוניסטים לרגע, בכדי לנגח, לעלוב ובעיקר לפגוע באנתוני וארן האדם אבל הרבה יותר באנתוני וארן שחקנה של בית"ר ירושלים.

"ההתעסקות במהלך השבוע שחלף באנתוני וההתייחסות אליו כעבריין מין חלחלה והפכה לטרמינולוגיה של לא מעט מיושבי בית הנבחרים בישראל- הגשת התלונה מצידה של חברת הכנסת מרב מיכאלי באשמת אונס (!!!) ומכתבן של 13 חברות כנסת נוספות בדרישה הנגועה בעזות מצח להשעות את וארן ולהרחיקו מה קבוצה היא עלובה ואף חוטאת למטרה של נבחר ציבור אשר אמור לשמש כדוגמא אזרחית להתנהלות תקינה, אך רק במדינת ישראל האדם הוא פושע עד שיוכח אחרת- אפילו אם הוא לא חשוד".

עוד בנושא
אנתוני וארן: "סוף סוף, רציתי שישמעו אותי. הרגו אותי מאז יום חמישי"
אנתוני וארן שוחרר והחליט לתבוע, הצעירה העידה: יחסי מין היו בהסכמה
האנשים שמסכנים את החברה שלנו יותר מאנתוני וארן

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים מגיע לחקירה. ברני ארדוב
נהג לא על פי רוח המועדון. וארן/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים המשיכו ותקפו: "השבוע האחרון מהווה שיעור חשוב וטוב לחברה שלנו ולעולם הכדורגל- אל לנו למהר לקפוץ למסקנות ולחרוץ דינו של אף אדם. למרות שאפשר להרגיש כי דבר לא היה תמים באופן ההתייחסות לנושא זה- בזמן שידוע לכל כי במקרה נכחו לפחות חמישה בני אדם טרחו כולם להזכיר רק את שמו של אנתוני וארן ואת קבוצתו בית"ר ירושלים, למרות שבזמן האירוע כל החבורה שיחקה בקבוצה אחרת- תמוה יותר מכל ומעלה שאלות נוקבות, מדוע הופץ הסירטון בכל דרך אפשרית דווקא כעת? לתזמון בעינינו היה משקל רב, להתעסקות באנתוני וארן ובבית"ר ירושלים הייתה מטרה של גורם חיצוני ולא תמים כלל. זהו זמן טוב לכל המבקרים אשר עטו על עצמם את תפקיד השופטים והתליינים בשבוע זה לחזור בהם ובאותה הנחישות וקלות הראש עשו הכל כדי לפגוע באנתוני וארן ובמועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לרבות באלי טביב ובאלי אוחנה- להתנצל ולחדול מלהתנהל כך בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully