וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "יש לנו קבוצת ווטסאפ של שחקני ברצלונה וריאל מדריד"

בלם הבלאוגרנה גילה שהוא פתח קבוצה מאוחדת לשחקנים הספרדים של שתי הקבוצות: "אנחנו רק יורדים שם אחד על השני. זאת קבוצת הווטסאפ האהובה עליי. אנחנו כמו ילדים קטנים שם"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ברצלונה על בילבאו

בראיון נרחב ל"טריבונת השחקנים", שחקן ברצלונה ונבחרת ספרד ג'רארד פיקה סיפר שהוא הקים קבוצת ווטסאפ של שחקני נבחרת ספרד שמשחקים בברצלונה וריאל מדריד. אז מה קורה שם? על פי הבלם, השחקנים בעיקר צוחקים אחד על השני ומתעסקים ב'טראש טוק'. מטרת העל של הקבוצה, אגב, היא להשאיר את חברי הנבחרת בקשר למרות שהם משחקים במועדונים יריבים.

"אנחנו צוחקים שם אחד על השני", אמר פיקה, שהוסיף: "אם אחת מהקבוצות משחקת רע או עושה תוצאה לא טובה, השחקנים יודעים ששחקני הקבוצה השנייה הולכים לרדת עליהם בגדול. פתחתי את הקבוצה בכוונה, כשהיינו כבר ביתרון של שמונה נקודות על ריאל מדריד. אמרתי להם שזה כדי לשמור על קשר, אבל כולם הבינו את הסיבה האמיתית".

עוד בנושא:

אינייסטה: "קשה לי עם הפציעות, אעזוב אם לא אוכל לתת 100% בברצלונה"
אנטואן גריזמן: "עתידי יוכרע עוד לפני המונדיאל, אני רוצה ראש שקט"
אחרי שזידאן אישר את המהלך: "ריאל הולכת בכל הכוח על לבנדובסקי"

ג'רארד פיקה ברצלונה מנסה מספרת מול סרחיו ראמוס ריאל מדריד. GettyImages
מסתלבטים אחד על השני ללא הפסקה? פיקה וסרחיו ראמוס/GettyImages

הבלם נתן עוד פרטים לגבי מה שקורה בקבוצת הווטסאפ: "זאת הקבוצה האהובה עליי. אנחנו כמו ילדים קטנים שם, ובשבילי זה אדיר עכשיו כי אנחנו בהפרש כל כך גדול על ריאל בטבלת הליגה הספרדית ואני נהנה מכל רגע. כשזה היה הפוך אגב, הם צחקו עלינו. עכשיו אנחנו צוחקים עליהם. בשנה שעברה הם העלו תמונות לאיסנטגרם וחגגו כאילו הם 'דה רוק', וזה משעשע שהם מאוכזבים עכשיו. אנחנו מאוד יצירתיים עם התגובות שלנו. מה שם הקבוצה? קראתי לה 'מזל טוב'".

פיקה נמצא בעונה נהדרת עם ברצלונה. הוא שיחק ב-38 משחקים בכל המסגרות וכבש שלושה שערים. הבלאוגרנה נמצאים במקום הראשון בטבלה עם 75 נקודות, 11 נקודות יותר מאתלטיקו מדריד השנייה ו-15 יותר מריאל מדריד השלישית. בשלב רבע גמר של ליגת האלופות הם יפגשו את רומא האיטלקית ובגמר הגביע הספרדי את סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully