וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך מעדיף קשר אחורי זר. פליאה על הצהרתו לגבי הסגל

22.3.2018 / 15:15

המנהל הטכני הורה לקדם את המגעים בעמדה זו. אם לא יימצא מגן שמאלי זר, תיתכן פניה לדוידזאדה. במועדון יש מי שטוען כי ההצהרה להתחזק בעד חמישה שחקנים "לא תעמוד במבחן המציאות"

קובי אליהו

מוחמד אלאך נותן עדיפות להחתמת קשר אחורי זר בעונה הבאה, כך סיפרו אתמול (רביעי) במכבי חיפה. המנהל הטכני, שישהה בחו"ל בחלק מהפגרה, הנחה את מחלקת הסקאוטינג שלו לנסות ולמצוא שחקן בעמדה הזאת ובימים האחרונים עושים במועדון מאמצים לחפש שחקן בכיר שיענה על הדרישות של הצוות המקצועי מבחינת סגנון המשחק. "זאת אולי העמדה הכי חשובה בקבוצה", אמרו במועדון. "כבר שנים שלא היה כאן קשר אחורי קלאסי שהיה דומיננטי בקבוצה".

עוד בנושא:

אחרי ההחלטה לגבי רוטן, אלאך ישהה בחו"ל כדי לקדם את נושא הרכש
מכבי תל אביב תערוך משחק אימון כדי להריץ את עומר אצילי

מו אלאך המנהל הטכני של מכבי חיפה. שלומי גבאי
רוצה קשר אחורי. מו אלאך/שלומי גבאי

כפי שפרסמנו בחודש שעבר, הקשר האחורי הישראלי המרכזי שנמצא על הפרק הוא אלמוג כהן, אך זה כפוף לבחירת הקשר האחורי הזר ולסכומים שחיפה תצטרך לשלם עליו. נשיא המועדון יעקב שחר לא מתכוון להגדיל את התקציב ובהתאם למדיניות הזאת אלאך יפעל. העיסוק בנושא הקשר האחורי מוביל למסקנה שגל אלברמן, גם אם יישאר, לא יהיה שחקן מפתח בקבוצה בעונה הבאה. לגבי המגן השמאלי, אלאך רוצה מגן זר בעמדה הזאת, אך אם מכבי חיפה לא תמצא שחקן כזה תיתכן פניה לגנט לגבי השאלת אופיר דוידזאדה שכבר הוזכר כמועמד מספר פעמים, כולל בקיץ האחרון.

במכבי חיפה היה מי שהביע פליאה על דבריו של אלאך השבוע, לפיהם הוא יערוך "עד חמישה שינויים במהלך הקיץ". גורם במועדון אמר כי "לפי התכנית, יגיעו לכאן ארבעה זרים" ובלי קשר ישנה כוונה להתחזק במספר ישראלים. כרגע, הזרים היחידים שמתנדנדים הם ארנסט מאבוקה ואליסון דוס סנטוס. הנטיה של אלאך היא להשאירם אך טרם התקבלה החלטה סופית בעניין. בצוות המקצועי כבר החליטו שקאיו וקלאוס יעזבו. גיורגי קוסטדינוב חתום על חוזה לעונה נוספת אך במועדון מעריכים כי לא יתקשה למצוא קבוצה. לגבי אטיין ריינן, ההחלטה תתעכב ותתקבל בהמשך. "לא בטוח שההצהרה של מו לגבי המהפכה בסגל תעמוד במבחן המציאות", אמרו אתמול.

בעקבות שמועות ביממה האחרונה לפיהן המנהל הטכני מוחמד אלאך נפגש במהלך השבוע עם מאמן ויטסה הנק פרייזר, במכבי חיפה הבהירו כי מדובר בפגישה חברית בלבד שאינה קשורה למכבי חיפה: "פרייזר ואלאך חברים קרובים ולפגישה בינהם אין קשר לעתידו של המאמן. פרד רוטן יאמן כאן בעונה הבאה". מאוחר יותר הוסיפו בחיפה כי פרייזר הגיע לארץ יחד עם בני משפחתו לחופשה פרטית. במועדון הגיבו גם באופן רשמי: "אין לחופשה הזאת שום קשר למכבי חיפה".

(עדכון ראשון: 11:10)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully