וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה כבר החלה בהכנות לפרידה מאנדרס אינייסטה

ב"אס" טוענים שחרף ניסיונותיה להשאיר את הקשר האגדי בן ה-33, הבלאוגרנה מבינים שהקפטן לא ימשיך בעונה הבאה ויעזוב לליגה הסינית: "כל האינדיקציות מראות על עזיבה הרבה יותר מהישארות"

one

ברצלונה חגגה בשבוע שעבר את ה-0:3 על צ'לסי וההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם ה-11 ברציפות, אולם לאחר המשחק הזה אנדרס אינייסטה הטיל פצצה כשהודיע שהוא יחליט עד ה-30 לאפריל אם הוא נשאר בקבוצה או שעובר לליגה הסינית. בברצלונה הודיעו שינסו לשכנע את השחקן להישאר אך ב"אס" מדווחים היום שהקבוצה כבר החלה להכין את הקרקע לקראת פרידה מהקשר האגדי.

עוד בנושא:

עוסמאן דמבלה: "לא אכפת לי מהביקורות, כולם יכולים להמשיך לדבר"
ליאונל מסי בראיון חושפני: מה גרם לו "להתפוצץ מזעם" ומה מביא אותו לבכי
ניימאר גורלו? עוסמאן דמבלה מתאושש ומנסה לשנות את גורלו בברצלונה

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה על הספסל. רויטרס
"ברצלונה כבר נערכת לפרידה ממנו". אינייסטה/רויטרס

על פי הדיווח במועדון כבר השלימו עם העובדה שאינייסטה לא יהיה חלק מהמועדון בעונה הבאה והסיכום עם ארתור קשרה של גרמיו נעשה בידיעה שאינייסטה לא ימשיך במועדון. ארתור הוא לא המחליף הטבעי של אינייסטה אלא קשר יותר הגנתי, אבל הרעיון הוא שהברזילאי ייתן אלטרנטיבה לבוסקטס ואילו פליפה קוטיניו ייכנס לעמדה של אינייסטה והשלישייה הקדמית תהיה מורכבת ממסי, סוארס ודמבלה שנכנס לעניינים לאט לאט. ארתור בעצמו הביע את חלומו לשחק לצד אינייסטה וגם ואלוורדה וטר סטגן הביעו את רצונם שהוא יישאר, אך למרות הניסיונות הללו ולמרות העובדה שהקשר הוותיק חתם על "חוזה לכל החיים" רק באוקטובר 2017, כל האינדיקציות מראות על עזיבה יותר מאשר הישארות.

אינייסטה בן ה-33 גדל באלבאסטה הצנועה, אך הצטרף לקבוצת הילדים של בארסה ב-1996 ומאז הוא מככב במועדון עמו הוא זכה בכל התארים האפשריים. לאינייסטה יש לא פחות מ-434 הופעות בקבוצה הבוגרת של המועדון והוא כבש רק 35 שערים, אך נחשב למהנדס בקישור והמוח לצידם של בוסקטס וצ'אבי שעושה לביתו בקטאר. רגע השיא של אינייסטה היה כמובן בגמר מונדיאל 2010, אז הוא כבש את שער הניצחון לזכות ספרד מול הולנד. האם האגדה תסיים את הקריירה בליגה שבה מככב ערן זהבי? יש סיכוי מצוין שכן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully