וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד השחקנים המעורבים בסרטון לצד וארן: "הבחורה הייתה בהכרה והסכימה לכל"

19.3.2018 / 18:35

החקירה מתחילה: וארן ויתר הכדורגלנים יתושאלו, ועדות תיגבה גם מהאישה. אם לא תתלונן או תטען שהייתה מחוסרת הכרה, התיק ככל הנראה ייסגר. קבוצה של חברות כנסת דורשת להשעות מידית את החלוץ

עריכת וידאו:ניר חן

בעקבות החלטת המשטרה לפתוח בחקירת הסרטון בו לקח חלק אנתוני וארן, החליט החלוץ לשכור את שירותיו של העורך דין הפלילי חיים אברג'יל. אברג'יל היה מעורב בעבר בניהולה של מכבי קרית גת, כך שהכדורגל אינו זר לו. היום (שני) המשטרה אמורה להתחיל באופן רשמי בחקירה ולגבות עדויות מהשחקנים: אנתוני וארן מבית"ר ירושלים, בר מזרחי מהפועל מחנה יהודה, מישל רוס מבית"ר נורדיה ורותם בוסקילה ממכבי קרית מלאכי.

בשלב זה אברג'יל עדיין לומד את פרטי המקרה וממתין לראות האם יהיו התפתחויות בחקירת המשטרה. אגב, לטענת השחקנים יש בידיהם סרטונים נוספים ומסרונים מהאישה. כל הצדדים מעריכים כי אם האישה לא תתלונן או תטען שהייתה מחוסרת הכרה, החקירה תסתיים בלא כלום. מלבד האלמנט הפלילי שנבחן, ייתכן גם כי מצלם הסרטון ומפיצו ייתבעו על ידי האישה בתביעה אזרחית.

עוד בנושא

המשטרה פתחה בחקירה פלילית נגד אנתוני וארן
וארן הודה לאוהדי בית"ר: "הייתי חייב לברוח"
זנדברג: "אונס קבוצתי מתועב". מדז'יבוז': "הנהלת בית"ר אשמה"

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. ברני ארדוב
קו ההגנה שלו יהיה קביל? וארן/ברני ארדוב

שלושת השחקנים ששיחקו בזמנו בהפועל ירושלים נמצאים בימים האחרונים בקשר זה עם זה. ההערכה היא כי ב-48 שעות הקרובות יזומנו ארבעת השחקנים והאישה לחקירה. חלק מקו ההגנה של השחקנים אמור לכלול סרטון נוסף שנמצא ברשותם, בו נראית האישה בהכרה מלאה ואף משתפת פעולה. למרות זאת, גורמים משפטיים טוענים שלא בטוח שהסרטון יוכל לשמש את ההגנה, בטח לא ביחס לסרטון ה"מקורי" שהופץ, ובו היא היא נראית בחוסר תזוזה.

אחד השחקנים המעורבים אמר לוואלה! ספורט: "הכל היה בהסכמה מלאה ויש גם הוכחות לזה. הבחורה הייתה בהכרה והיו בינינו יחסים טובים, הכרנו הרבה לפני המקרה. היא הייתה מודעת להכל".

קבוצה של 13 חברות כנסת שיגרו היום מכתבים ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני ולהנהלת בית"ר ירושלים בדרישה להרחיק מידית את וארן ממגרשי הכדורגל. במכתבים נכתב בין היתר כי: "אנו סבורות כי הרחקתו של השחקן צריכה להיות מידית ועד תום חקירות המשטרה בפרשה. ברצוננו להוסיף, כי תגובות רפות, שתיקה ו/או היתממות והעדר מעשים, הינם מסר שגוי שעלול להתפרש כמתן לגיטימציה וסובלנות כלפי מי שחשודים בפגיעות מניות בנשים".


יש לציין כי המועדון החליט שעד שלא יתקבלו מסקנות המשטרה, הם לא ינקטו בשום צעד. ביום שישי האחרון אלי אוחנה נזף בשחקן בשיחה בארבע עיניים בבית וגן, אך לאחר התייעצויות עם הצוות המשפטי של המועדון הוחלט כי החלוץ ימשיך כרגיל עם הקבוצה והוא אף היה זה שסחט את הפנדל שהביא לשער השני בניצחון 0:2 על מכבי נתניה.

(עדכון ראשון 10:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully