וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקומו של עומרי כספי בסגל בסכנה ממשית: הווריירס מאוהבים בקווין קוק

הסיכויים שהישראלי ישוחרר גוברים: גולדן סטייט צריכה להחליט עד ה-11 באפריל האם לרשום את "תגלית העונה" לפלייאוף, וכספי מוזכר שוב כמועמד העיקרי לעזוב. אפילו סטיב קר כבר חוזר בו ומתלבט

צילום ועריכה: נועם אשל

עם כל יום שעובר, נראה שהתרחיש שעומרי כספי ישוחרר מגולדן סטייט כדי לפנות מקום בסגל כבר לא כל כך מופרך. אמש זה עוד היה בגדר ספקולציה, אבל אחרי עוד משחק מרשים הלילה (בין שבת לראשון) של הרכז המחליף קווין קוק בניצחון 109:124 על פיניקס, גם שחקני גולדן סטייט מדברים על האפשרות הזאת בגלוי.

קוק, שחתם על חוזה דו צדדי בשורות הווריירס בחודש אוקטובר ומאז נע ונד בין גולדן סטייט לקבוצת הבת בג'י-ליג, מציג לאחרונה יכולת שיא ומחפה על היעדרו של סטף קרי הפצוע. במשחק הקודם מול סקרמנטו הוא קבע שיא קריירה עם 25 נקודות, והלילה הוא שבר אותו מחדש עם 28 ששכנעו את דריימונד גרין: הוא צריך להיות חלק מהקבוצה בפלייאוף.

"אני חושב שהוא מוכיח לכולם לאחרונה שהוא שווה מקום בסגל שלנו בפלייאוף. הוא בהחלט מעביר פה נקודה, ומראה לכולם שהוא שחקן NBA ראוי", אמר הפאוור פורוורד. סטיב קר הוסיף ש"קווין הוא כבר שחקן NBA שהוכיח שיש ביכולתו לשחק ברמה הזאת. ראיתם בימים האחרונים מה הוא מסוגל לעשות. ובנוסף לכל השחקנים מתים עליו, הם רוצים לצאת למלחמה איתו, אז..."

עוד בנושא

ניצחון שלישי רצוף לספרס, עוד ניצחון ליוסטון, עוד הצגה ללברון
עוד הלילה: גולדן סטייט הפצועה הביסה, קווין קוק שוב הצטיין
עומרי כספי סובל מנקע בקרסול, ייעדר כשבוע מהמגרשים

שחקני גולדן סטייט ווריירס ג'ורדן בל, קווין קוק. AP
ייקח לכספי את המקום? קווין קוק, מימין/AP

הסגל של הווריירס עמוס לעייפה וכולל נכון לעכשיו 15 שחקנים. כדי להשאיר את קוק לפלייאוף, הם יצטרכו לשחרר שחקן אחד. באופן טבעי, כספי הפצוע שממילא מוכיח את עצמו רק באופן חלקי בתקופה האחרונה, הוא החשוד המיידי. כך או כך, הפור ייפול עד ה-11 באפריל, היום בו העונה הרגילה תסתיים. "ברור שהמועמד הראשי לעזוב הוא עומרי כספי, שלאחרונה מאוד לא יציב ובנוסף לכל גם פצוע", נכתב ב"מרקורי ניוז". אגב, האפשרות לבצע שינוי בסגל לקראת הפלייאוף כלל לא עמדה על הפרק, לפחות לטענתו של סטיב קר שהתעקש שכספי יהיה חלק מהקבוצה בפלייאוף רק בשבוע שעבר. כעת, כך נראה, משהו השתנה.

קוק עצמו סיפר בסיום המשחק שלא קיבל שום מסר מהווריירס בנוגע לאפשרות שיהיה חלק מהקבוצה בפלייאוף, אבל בכל מקרה נראה שהימים הקרובים יכריעו, וייתכן שיוחלט לשחררו עוד לפני שתינתן לו ההזדמנות להראות כיצד הוא חוזר מהפציעה.

שחקן נוסף שעשוי "להתחרות" עם כספי על המקום האחרון בסגל לקראת הפלייאוף הוא פטריק מקו, שגם הוא סבל העונה משלל פציעות. טים קווקאמי המסקר את הווריירס עבור The Athletic, כתב: "עקרונית, זה או קוק או כספי, שאולי לא יהיה חלק מ-13 השחקנים שיירשמו לפלייאוף. ה-13 שאני צופה שיהיו בסגל: קרי, תומפסון, דוראנט, גרין, ג'בייל מגי, זאזה פאצ'וילה, אנדרה איגודלה, דייויד ווסט, שון ליבינגסטון, ג'ורדן בל, קוון לוני, ניק יאנג, ופטריק מקו/עומרי כספי, בהתאם לפציעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עומרי כספי, שחקן גולדן סטייט. רויטרס
יישאר ללא הופעה בפלייאוף? כספי אחרי הפציעה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully