וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 81:86 אחרי הארכה

הרכז המצוין של שמיר הפציץ 28 וסידר לקבוצתו ניצחון שלישי העונה על הצהובים, בדרך להגדלת הפער בפסגה. רייס הוסיף 23 ו-14 ריב'. אחרי ערב איום של שחקניו מהקו, ספאחיה בצרות לקראת השבוע הגורלי ביורוליג

one

הפועל חולון חגגה הערב (שבת) ניצחון שלישי העונה על מכבי תל אביב. לאחר שעשתה זאת בסיבוב הראשון בליגה, ביד אליהו, ולאחר מכן בגמר גביע המדינה, גברה קבוצתו של דן שמיר 81:86 על הצהובים אחרי הארכה, הגדילה את הפער שלה בפסגת טבלת ליגת העל והוכיחה שכרגע, אין ממש עוררין בנוגע לקבוצה הטובה ביותר בישראל.

הפתיחה במשחק הצמרת החם שהבטיח וגם קיים היתה שייכת לאורחת, שברחה ליתרון בן 8 נקודות בפתיחת הרבע השני, טו הולוואי וגלן רייס ג'וניור דאגו להשלים מהפך, נוריס קול, פייר ג'קסון ודיאנדרה קיין הגיבו עם רבע שלישי מצוין משלהם, ובסיום, אחרי מחדל שיפוט, נגררו שתי הקבוצות להארכה. שם, דאגו טו הולוואי (28 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) וגלן רייס ג'וניור (23 ו-14 ריבאונדים) הנפלאים שהניצחון יישאר אצל המוליכה.

מכבי תל אביב קיוותה להתאושש מההפסד הדרמטי לחימקי מוסקבה, אולם בדיעבד, קיבלה את התסריט הגרוע ביותר: הפסד ליגה נוסף, במשחק דרמטי ומורט עצבים, ועוד אחרי הארכה - חדשות רעות מאוד לקראת שבוע עמוס וגורלי ביורוליג, עם משחקים מול פנרבחצ'ה (שלישי) ופנאתינייקוס (חמישי). וכמובן שעם 12 מ-23 מהעונשין (52%) ו-20 איבודים, קשה מאוד לנצח את הקבוצה הטובה בישראל.

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, גיא פניני. קובי אליהו
שוב הכניע את האקסית. פניני עם רייס בסיום/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל חולון פתחה עם טו הולוואי, חנן קולמן, גיא פניני, גלן רייס ג'וניור וג'ו אלכסנדר, בעוד מכבי תל אביב העלתה את פייר ג'קסון, נוריס קול, כרם משעור, ג'ונה בולדן ואלכס טיוס. ג'קסון קבע 4:7 לצהובים, אלכסנדר הפך ל-7:9, קיין העלה את האורחת ל-10:15, בדרך ל-14:18 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

ג'ון דיברתולומאו קבע יתרון שיא של 14:22 ואילץ את דן שמיר לקחת פסק זמן. חולון הגיבה עם ריצת 0:8, תמיר בלאט צלף שלשה, פניני והולוואי השלימו ריצת 8:25 ומהפך בדרך ל-30:38, ל-35:40 עם הירידה לחדרי ההלבשה. הולוואי בלט אצל המוליכה עם 10 נקודות, דיברתולומאו צלף 11 בצד השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל חולון ג'ו אלכסנדר מטביע מול שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. קובי אליהו
אלכסנדר מטביע על כהן/קובי אליהו

רבע 3:

מבול שלשות של מכבי תל אביב, בניצוחם של קיין, קול וג'קסון, השלימו ריצת 0:8 מהפך והעניקו לה 49:54. יובל זוסמן הצטרף לחגיגה וקבע 55:60, בדרך ל-57:62 עם העליה לרבע המכריע, אחרי רבע שלישי של 17:27, בסיומו נקע קיין את הקרסול ודידה אל עבר הספסל.

רבע 4:

תומאס צלף שלשה וקבע 65:69, שבע דקות לסיום, הולוואי תפר שלשה אדירה בצד השני כדי להעניק לחולון 69:70, דיברתולומאו השיב עם שלשה ועבירה, ו-2:30 דקות לסיום עלו הצהובים ל-72:74. אלכסנדר הטביע והעלה את המארחת ל-74:76, דקה וחצי לבאזר, תומאס החטיא, רייס איבד והולוואי קבע 76:78, חצי דקה לסיום. ואז החל הבלגן הגדול: תומאס סחט עבירה לשלוש, אך השופטים גילו רק בדיעבד כי סחב שתי עבירות בלתי ספורטיביות, וצריך היה להיות מורחק. ברגע שגילו זאת הרחיקו את הפורוורד, ובמקומו נשלח פייר ג'קסון אל הקו. הרכז קלע פעמיים, קבע 78:78, ומנגד ניסיון השלשה של טו הוולוואי יצא החוצה. הולכים להארכה.

הארכה:

רייס ג'וניור המשיך להחטיא מחוץ לקשת, אך סל יפה של אלכסנדר העניק לחולון 81:82, שתי דקות לסיום. בולדן וקול איבדו, קיין המשיך את הערב החלש מהעונשין עם שתי החטאות גורליות ואף התעמת עם אוהד, רייס קבע 81:84 מהקו, 47 שניות לבאזר, ג'קסון הוסיף איבוד נוסף, ואלכסנדר הגדיל את היתרון ל-81:86, 20 שניות לסיום. זו גם היתה תוצאת הסיום.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם רגב פנאן. קובי אליהו
מה יהיה? שמעון מזרחי עם רגב פנאן/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי 28, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, גלן רייס ג'וניור 23 (0 מ-6 ל-3), 14 ריבאונדים ו-7 איבודים, גיא פניני 12, ג'ו אלכסנדר 10 (3 מ-10 מהשדה), טיישון תומאס 6, תמיר בלאט 3, טי ג'יי קליין 2, שלומי הרוש 2, חנן קולמן שותף (8 דקות) ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: נוריס קול 23, ג'ון דיברתולומאו 16, דיאנדרה קיין 14 ו-10 ריבאונדים, פייר ג'קסון 10 ו-4 איבודים, דשון תומאס 10 (1 מ-7 ל-2) ו-9 ריבאונדים, יובל זוסמן 4, ג'ונה בולדן 2. אלכס טיוס (15 דקות) ואיתי שגב (11 דקות) שותפו ולא קלעו.

גיא פניני, גלן רייס ג'וניור ושחקני הפועל חולון. קובי אליהו
פניני, רייס והחברים עם עוד ניצחון גדול/קובי אליהו
מאמן הפועל חולון דן שמיר עם מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. קובי אליהו
שמיר שוב גבר על ספאחיה/קובי אליהו
קפטן הפועל חולון שלומי הרוש. קובי אליהו
0:3 על מכבי תל אביב העונה. הרוש/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון מול שחקן הפועל חולון חנן קולמן. קובי אליהו
ג'קסון מול קולמן/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב כרם משעור מול שחקן הפועל חולון גיא פניני. קובי אליהו
משעור מול פניני/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס. קובי אליהו
תומאס/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין מתעמת עם אוהד הפועל חולון. קובי אליהו
התעמת עם אוהד חולון. קיין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully