וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רביעייה אדירה למוחמד סלאח ב-0:5 של ליברפול על ווטפורד

העונה המדהימה של המצרי נמשכה עם עוד ערב שובר שיאים באנפילד, בו מצא את הרשת ארבע פעמים (4, 43, 77, 85) וגם בישל לפירמינו (50). פאלאס עלתה מעל הקו האדום עם 0:2 בהאדרספילד

שחקן ליברפול מוחמד סלאח חוגג. רויטרס
וואו. פשוט וואו! מוחמד סלאח/רויטרס

המחזור ה-31 בפרמיירליג נפתח בסוף השבוע ללא חלק מהקבוצות הבכירות שיתמקדו במשחקי הגביע, ומוחמד סלאח הפך לכוכב הגדול של הערב. המצרי הפציץ רביעייה מטורפת ב-0:5 של ליברפול על ווטפורד והמשיך בעונה שוברת השיאים שלו. עוד לפני כן, קריסטל פאלאס עלתה מעל הקו האדום עם 0:2 בהאדרספילד, בעוד האחרונות ווסט ברומיץ' (2:1 בבורנמות') וסטוק סיטי (2:1 בבית לאברטון) הפסידו.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
סלאח עם כדור המשחק/רויטרס

ליברפול - ווטפורד 0:5

בשני המשחקים האחרונים (אחד מהם כמחליף) מוחמד סלאח לא הצליח למצוא את הרשת, אחרי רצף נפלא של שבעה משחקים בהם כבש. בצורת? הצחקתם את המצרי, שסיפק הצגה גדולה מול הצרעות והעלה את המייטי רדז לפחות זמנית למקום השלישי, שתי נקודות מעל טוטנהאם, עם רביעייה אדירה שהשכיחה את ההפסד למנצ'סטר יונייטד. זה התחיל כבר בדקה ה-4, עם שער בתום מבצע אישי יוצא מהכלל, ובדקה ה-43 לסלאח כבר היה צמד מבישול יפה של אנדרו רוברטסון. מלך שערי הפרמיירליג (28, ארבעה יותר מהארי קיין) הוסיף גם בישול (העשירי שלו בליגה) לרוברטו פירמינו (50) שסיים נהדר עם העקב. השלישי שלו (77) שוב הגיע אחרי שהתעלל בשחקני ההגנה של האורחים והרביעי (85) מהריבאונד, אחרי הדיפה של השוער אורסטיס קארנזיס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ליברפול מוחמד סלאח חוגג. רויטרס
רשימת שיאים לא נגמרת. סלאח/רויטרס

עם ארבעת השערים הללו, סלאח עבר את לואיס סוארס (31 שערים ב-2013/14) ופרננדו טורס (33 ב-2007/08) והפך לראשון שמגיע ל-36 שערים בכל המסגרות בעונה אחת במדי ליברפול, מאז רובי פאולר שהבקיע אותה כמות בעונת 1995/96. הוא השחקן שכבש הכי הרבה שערים בעונת הבכורה שלו במרסיסייד אי פעם וגם הפך לאפריקאי שכובש הכי הרבה שערי פרמיירליג בעונה אחת אחרי דידייה דרוגבה (29 ב-2009/10).

רוצים עוד שיאים? סלאח הוא המצרי הראשון בהיסטוריה שכובש שלושער (לפחות) בפרמיירליג. הוא הראשון שכובש רביעייה במדי ליברפול בליגה מאז לואיס סוארס בדצמבר 2013 ולפניהם עשו זאת רק מייקל אואן ופאולר. אגב, הוא בעט רק ארבע פעמים לשער במהלך המשחק וכולן נכנסו, מה שלא קרה מאז הרביעייה של אנדריי ארשבין במדי ארסנל מול ליברפול, באפריל 2009 (יוסי בניון כבש צמד במשחק ההוא).

ג'יימס טומקינס שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
ניצחון קריטי מבחינת קריסטל פאלאס. ג'יימס טומקינס/רויטרס

האדרספילד - קריסטל פאלאס 2:0

שלוש נקודות חשובות לרוי הודג'סון במאבקי התחתית, כשהקבוצה שלו קטעה רצף של ארבעה הפסדים ושבעה משחקים ללא ניצחון, ועלתה אל מעל הקו האדום. הבלם ג'יימס טומקינס דחק מקרוב בדקה ה-23 והסרבי לוקה מיליבוייביץ' סגר עניין עם פנדל בדקה ה-67. קריסטל פאלאס במקום ה-16 עם 30 נקודות, רק אחת פחות מהאדרספילד.

ויין רוני שחקן אברטון נפגע מתיקול של צ'רלי אדם שחקן סטוק סיטי. רויטרס
פגיעה קשה שעלתה באדום. צ'רלי אדום מתקל את ויין רוני בשלג/רויטרס

משחקים נוספים

סטוק סיטי - אברטון 2:1
לסטוק: אריק מקסים צ'ופו מוטינג (77), צ'רלי אדם הורחק (30). לאברטון: ג'נק טוסון (69 ו-84).

בורנמות' - ווסט ברומיץ' 1:2
לבורנמות': ג'ורדון אייב (77), ג'וניור סטניסלס (89). לווסט ברומיץ': ג'יי רודריגז (49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully