וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ו קייליני: "טוטנהאם קבוצה טובה, אבל לנו יש את הניסיון וניצלנו אותו"

בלם יובנטוס חגג את הניצחון בוומבלי והעלייה לרבע גמר האלופות: "לא מקרי שריאל עברה את פריס, אנחנו צוברים ניסיון שנה אחרי שנה". פוצ'טינו: "זה לא בגלל חוסר הניסיון". וגם: המספרים

שחקני יובנטוס חוגגים עם גונסאלו היגואין. רויטרס
הכי מתוק שיש. היגואין והחברים חוגגים/רויטרס

יובנטוס עשתה זאת. הגברת הזקנה העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות, לאחר שהפכה פיגור של 1:0 בוומבלי לניצחון 1:2 על טוטנהאם (3:4 בסיכום המשחקים). יונג מין סון כבש ראשון (39), אך גונסאלו היגואין (64) ופאולו דיבאלה השלימו מהפך (67).

עוד בנושא:

ליגת האלופות: יובנטוס עלתה לרבע הגמר אחרי 1:2 מול טוטנהאם

שחקני יובנטוס. רויטרס
כמה אופי/רויטרס

מספרי המשחק

* מסימיליאנו אלגרי ניצח את טוטנהאם לראשונה בקריירה.

* זו הפעם השנייה בלבד שיובה חוזרת מפיגור במחצית לניצחון בליגת האלופות.

* יובנטוס לא ספגה ב-2018 אפילו שער אחד מקבוצה שלא עונה לשם טוטנהאם.

* יונג מין סון הפך לשחקן טוטנהאם הראשון שמבקיע במשחק נוקאאוט ביתי בליגת האלופות מאז דני בלנצ'פלאוור, אי שם ב-1962.

* סון היה מעורב ב-22 שערים ב-23 המשחקים בהם שותף העונה בוומבלי - 14 שערים ו-8 בישולים.

*בשלושת המשחקים האחרונים שלו, כבש סון חמישה שערים (צמד מול רוצ'דייל, צמד מול האדסרפילד, ואחד היום).

* עד הערב, בעט פאולו דיבאלה 28 פעמים לשער בליגת האלופות, בלי למצוא את הרשת - יותר מכל שחקן אחר במפעל. עד הערב, כאמור.

* יובנטוס כבשה בשני הניסיונות הראשונים שלה למסגרת הערב.

* בשמונת משחקי הבית האחרונים שלה ספגה טוטנהאם שני שערים. הערב, תוך שלוש דקות, היא ספגה פעמיים.

* גונסאלו היגואין הצטרף לפאבל נדבד, פיליפו אינזאגי, דויד טרזגה ואלסנדרו דל פיירו, כשחקני יובנטוס היחידים שכבשו עשרה שערים או יותר בליגת האלופות.

* במפגש הראשון ספגה טוטנהאם מיובנטוס שני שערים תוך 6 דקות ו-57 שניות. הערב זה קרה תוך 2 דקות ו-48 שניות.

* שלושה מארבעת המשחקים שהתקיימו אתמול והערב הסתיימו ב-1:2 לקבוצת החוץ.

* ארבע האיטלקיות האחרונות ששיחקו באצטדיון וומבלי ניצחו (קדמו ליובה: 0:1 לפיורנטינה על ארסנל, 0:1 לאיטליה על אנגליה, 1:3 לפארמה על אנטוורפן).

* עד הערב, קבוצות הפרמיירליג הפסידו פעמיים בלבד ב-36 משחקיהן העונה בליגת האלופות.

* היגואין כבש תשעה שערים בשבעת משחקיו האחרונים.

* הפעם האחרונה שדיבאלה כבש ויובנטוס לא ניצחה? אי שם בחודש נובמבר.

* ולעומת זאת, הערב כבש דיבאלה את שער האלופות הראשון שלו מזה 330 ימים.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: יובנטוס עלתה לרבע הגמר אחרי 1:2 מול טוטנהאם

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
הצטרף לרשימה מכובדת. היגואין/רויטרס

התגובות

אנדראה ברצאלי, שפתח את המשחק כמגן ימני וסיים אותו כבלם, אמר: "אנחנו יכולים להשיג הכול עם אופי נהדר. שיחקנו רע מאוד במשך שעה ואז הפכנו הכול עם שני שערים נפלאים. היה לנו גם מזל, אבל אני חושב שמגיע לך מזל כשאתה מוכן להילחם ולהקריב כמו שאנחנו היינו הלילה".

בלם יובה ג'ורג'ו קייליני אמר: "היה משחק קשה, אבל זה היה המשחק שציפינו לשחק. בסוף המחצית הראשונה למרות הרבה קשיים שהיו לנו ושצפינו שיהיו לנו, ידענו שיהיו לנו הזדמנויות ונצטרך לנצל אותן. עשינו את זה וטוב מאוד, המזל הולך עם מי שמעז אז הרווחנו את המזל. שיחקנו כקבוצה מההתחלה ועד הסוף והגיע לנו. לטוטנהאם היו מצבים והיא קבוצה טובה מאוד, אבל לנו יש את הניסיון שלנו והצלחנו לנצל אותו בצורה מיטבית בנסיבות שנוצרו".

הבלם הוותיק הוסיף ודיבר על ניסיון: "צפינו במשחק הראשון בין ריאל מדריד לפריס סן ז'רמן ואם למישהו הגיע לנצח במשחק ההוא זה לפ.ס.ז'. זה לא מקרה שריאל מדריד מזייפת בלה ליגה, אבל תמיד תדע להיחלץ ולצאת טוב מסוג המשחקים הזה. שנה אחרי שנה, פעמיים, שלוש או ארבע פעמים, אנחנו לומדים ומרוויחים את הניסיון הזה. היינו ברי מזל ליהנות מהגרלה טובה, אבל הניצחון מול ריאל מדריד נתן לנו דחיפה משמעותית. שנה אחרי שנה אתה לומד, אתה גדל, אבל לאור האיכות שלנו אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. אנחנו מודעים לזה ומדברים על זה. אנחנו לא עיוורים. זה לא שאנחנו מבסוטים מהתוצאה וזה הכול. אנחנו בשלב הבא ונמשיך להילחם כך שיהיה קשה לכולם". קייליני התייחס גם למות חברו לנבחרת איטליה דוידה אסטורי כשאמר: "מחר יהיה יום קשה לאלה מאיתנו שהולכים ללוויה. זה נשמע כמו כלום להקדיש לו את הניצחון הזה. החיוך והחיוביות שלו היו יותר חשובים מכל דבר אחר ואני מקווה שהשחקנים הצעירים של איטליה ילמדו מהדוגמה החיובית שלו".

גונסאלו היגואין שכבש שלושה שערים בצמד המשחקים אמר: "זה היה משחק קשה מאוד מול קבוצה נהדרת שתמיד נותנת את הכול ומאוד אגרסיבית, אבל ידענו שקבוצות אנגליות משאירות מרחבים מאחור ושזה ייתן לנו הזדמנות להבקיע. ניצלנו את זה וניצחנו. אני מאוד שמח, לא קל לעשות קאמבק בוומבלי".

חלוץ צ'לסי לשעבר ופרשן BBC כריס סאטון אמר: "אני בהלם מוחלט וכך גם שחקני טוטנהאם. אלה היו שלוש דקות של טירוף מוחלט. טוטנהאם הייתה בשליטה מוחלטת במחצית הראשונה. יובנטוס אוהבת להתגונן, היא מתגוננת על החיים שלה וכך היא הצליחה לעלות. יובנטוס הייתה צריכה לשנות דברים כי היא לא איימה בכלל על השער. היגואין ניצל את ההזדמנות שלו והשער השני היה יפהפה. טוטנהאם תרגיש חסרת מזל במיוחד אחרי ההזדמנות של הארי קיין בדקה האחרונה. פוצ'טינו הוא חולם, אבל זה הפך לסיוט. טוטנהאם הודחה על ידי קבוצה שהייתה יותר מדויקת, בעלת יותר חוכמת רחוב וניצלה את המצבים שלה".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו סתר את טענותיו של קייליני ואמר: "זה לא חוסר ניסיון ולא חוסר ריכוז. אני חושב שבמשחק הראשון היו להם שלושה מצבים והם כבשו שני שערים. לנו היו היום המון מצבים וכבשנו רק שער אחד. התחרינו בצורה טובה מול קבוצה טובה כמו יובה, שלטנו. היינו טובים יותר בשני המשחקים, אבל ברמה הזו שלוש דקות מספיקות כדי שיובנטוס תעבור. אני גאה. אני מרגיש רגוע ומאושר, ברור שאני מאוכזב, אבל האיכות, היכולת וההופעה של הקבוצה היו טובים מאוד. סיוט היום? למה? זה כדורגל. אני חולם, כמובן שאני מאוכזב היום כי כשאתה משחק נגד קבוצה כל כך חזקה בליגת האלופות מאכזב להיות מודח בצורה הזו. היום הפסדנו, אבל אני שמח מהצורה בה הפסדנו. אני גאה מאוד בשחקנים שלי. כדורגל הוא לא סיוט. אנחנו מכבדים את הרעיון שלנו, יצרנו המון מצבים, אבל זה לא הספיק כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully