וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אנטואן גריזמן כבש רביעייה ב-0:4 של אתלטיקו מול לגאנס

הצרפתי, שרק לפני שלושה ימים כבש שלושער ב-2:5 מול סביליה, השלים שבעה שערים בתוך 72 שעות, הקולצ'ונרוס צימקו זמנית את הפער מברצלונה לארבע. רק 1:1 לוולנסיה, סביליה חזרה לנצח

one

המחזור ה-26 בספרד נמשך הערב (רביעי) ואתלטיקו גריזמן מדריד רקדה עם 0:4 מול לגאנס בזכות רביעייה של הצרפתי. עוד לפני כן, אתלטיק בילבאו ו-ולנסיה נפרדו ב-1:1, סביליה גברה 0:1 על מלאגה וחטאפה רשמה 0:3 קליל מול דפורטיבו לה קורוניה. אייבר ניצחה 0:1 את ויאריאל.

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 1:1

צפו בתקציר

העטלפים נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים ולא הצליחו לנצל את ההפסד של ריאל מדריד כדי לדלג מעליה בטבלה. פראן טורס הפך ליליד שנת 2000 הראשון שפותח בליגה הספרדית (ביום הולדתו ה-18) ובישל לג'ופרי קונדוגביה (23), שכבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. האורחים שמרו על היתרון גם בהפסקה בזכות החמצת פנדל של אריץ אדוריץ (36), ששסחט הצלה יפה מאוד מנטו, אך הבאסקים הצליחו בכל זאת לאזן את התוצאה משער של אוסקר דה מרקוס (49) ודאג ולחלוקת נקודות.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
החלוץ הלוהט באירופה. גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לגאנס 0:4

אנטואן גריזמן, אנטואן גריזמן, אנטואן גריזמן ו... שוב אנטואן גריזמן. הכוכב הצרפתי של אתלטיקו מדריד סידר לה ניצחון ליגה שישי ברציפות עם לא פחות מרביעייה שהגיעה שלושה ימים בלבד אחרי שהפציץ שלושער מול סביליה ב-2:5 ברמון סאנצ'ס פיחואן. גריזמן הפך לשחקן אתלטיקו הראשון שכובש לפחות שלושער בשני משחקי לה ליגה ברציפות במאה ה-21. בנוסף, הוא שחקן אתלטיקו השלישי שמגיע ל-100 שערים לפחות במאה ה-21 אחרי סרחיו אגוארו (101) ופרננדו טורס (124). בעקבות ההצגה הגדולה של הכוכב הצרפתי אתלטיקו מדריד הגדילה את הפער מריאל מדריד השלישית לעשר נקודות והקטינה את ההפרש מברצלונה הראשונה לארבע נקודות כשלבארסה יש משחק חסר מול לאס פלמאס. ביום ראשון ברצלונה מארחת את אתלטיקו בקאמפ נואו.

השער הראשון של גריזמן הגיע בדקה ה-26. קוקה הכניס כדור עומק יפה לצרפתי, שהרשית בקלות כדי לקבוע 0:1. תשע דקות חלפו וגריזמן בעט כדור חופשי נהדר מ-20 מטר לפינה כדי לקבוע 0:2. נגמר? ממש לא. בדקה ה-56 גריזמן הרשית בנגיחה אחרי הגבהה של פיליפה לואיס ובדקה ה-67 הוא השלים רביעייה אחרי מסירה של חברו לחוד דייגו קוסטה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פרנסיס קוקלן שחקן ולנסיה. GettyImages
הרצף נקטע. קוקלן/GettyImages

מלאגה - סביליה 1:0

אין כמו מפגש עם נועלת הטבלה כדי לחזור לעניינים, וזה בדיוק מה שעשו האנדלוסים כדי להתגבר על התבוסה לאתלטיקו מדריד במחזור שעבר. חואקין קוראה (15) כבש את השער היחיד במשחק אחרי בישול גאוני של נוליטו עם צ'יפ לרחבה. המארחים עם הפסד חמישי ברציפות, בדרך הבטוחה לליגת המשנה.

אייבר - ויאריאל 0:1

אחרי שני הפסדים ברציפות הצליחה המארחת לחזור לנצח בזכות שער של קיקה בדקה ה-16 אחרי בישול של פדרו לאון המתקמבק. ויאריאל המאכזבת נותרה שישית, שלוש נקודות בלבד מעל אייבר, וכבר תשע פחות מוולנסיה הרביעית. נראה שהצוללת הצהובה לא תשחק בליגת האלופות גם בעונה הבאה.

משחק נוסף:

חטאפה - לה קורוניה 0:3
לחטאפה: אנחל (40), אנקו בובדה (44, עצמי), חורחה מולינה (82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully