וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר נפצע וירד בדמעות ב-0:3 של פ.ס.ז', יחמיץ את ריאל מדריד?

המוליכה חגגה בקלאסיקו על חשבון יריבתה המושבעת ופתחה פער של 14 נקודות בפסגה, אבל איבדה את הברזילאי שפונה על אלונקה ומירר בבכי. דיווח: הפציעה אינה קשה כפי שחשבו במועדון

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של ליון על ויאריאל בליגה האירופית

הקלאסיקו הצרפתי הסתיים הערב (ראשון) ב-0:3 חלק של פריס סן ז'רמן על מארסיי, אבל מוליכת הליגה הצרפתית יצאה מודאגת בעקבות פציעתו של ניימאר. ליון המשיכה ברצף האכזבות שלה בזירה המקומית עם 1:1 בדרבי מול סנט אטיין אחרי שספגה שוויון בדקת הסיום. בורדו וניס נפרדו ב-0:0.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן לאחר שנפצע. רויטרס
רגע מדאיג. ניימאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מארסיי 0:3

המוליכה הצרפתית העמידה את יריבתה המושבעת במקום והגדילה את יתרונה בפסגה ל-14 נקודות. מארסיי הפסידה רק פעם אחת בליגה מאז ספטמבר (2:0 בליון) וקיוותה לנצח קלאסיקו ראשון מאז נובמבר 2011, אבל פשוט לא היה לה סיכוי. הצרה של פ.ס.ז' עשויה לבוא מכיוונו של ניימאר, שסובב את הקרסול בדקה ה-78 אחרי שלקבוצתו לא נותרו חילופים. עד אז, הכול הלך חלק למארחת. קיליאן אמבפה ניצל טעות של ז'ורדן אמאבי כדי לכבוש בדקה ה-10 וניימאר סידר שער עצמי לרולאנדו בדקה ה-27. בדקה ה-55 הבישול כבר היה שייך רשמית לברזילאי עם מסירה מצד שמאל לאדינסון קבאני, שהסתובב על רולאנדו וירה פנימה את ה-24 שלו העונה בליגה. מאותו רגע המשחק התחמם ומארסיי ניסתה להשיג שער מצמק, עד שניימאר עשה תנועה לא טובה במרכז המגרש, עיקם את הקרסול והורד על אלונקה כשהוא ממרר בבכי.

אחרי המשחק החלו לעלות דיווחים לגבי חומרת הפציעה. על פי הערכות, הברזילאי, שסובב את קרסולו, לא סובל משבר או מנקע חמור ביותר. הוא בוודאות ייעדר ממשחק רבע גמר הגביע ביום רביעי נגד מארסיי, אך עדיין לא ברור האם יוכל להיות כשיר למשחק נגד ריאל מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ובמועדון, כמו גם בברזיל שחרדה לקראת המונדיאל בקיץ, מחזיקים אצבעות.

תקציר: פריס סן ז'רמן - מארסיי 0:3. ספורט 1
זהות המנצחת לא הוטלה בספק. אדינסון קבאני חוגג עם קיליאן אמבפה/ספורט 1
שחקני פריס סן ז'רמן סביב ניימאר הפצוע. רויטרס
שחקני פריס סן ז'רמן המודאגים סביב ניימאר/רויטרס

וזו התגובה של נאסר אל חלאיפי לאחר הפציעה של ניימאר

ליון - סנט אטיין 1:1

הקהל המקומי הציג כרזת ענק ובה רגע ההתגרות של נביל פקיר מהמפגש הראשון, אז הציג את חולצתו בהתרסה מול אוהדי סנט אטיין אחרי שקבע 0:5 וגרם למהומה גדולה, אבל ההתגרות הפעם הייתה מצד סנט אטיין. מריאנו דיאס, הסקורר הנפלא שהגיע לליון בקיץ מריאל מדריד, השתלט על כדור ארוך של מרסלו בדקה ה-19, הקפיץ לרגל שמאל, הסתובב על הקפטן האורח לואיק פראן ותוך כדי נפילה ירה פנימה את שער הליגה ה-15 שלו העונה. סנט אטיין חיפשה שוויון ומצאה אותו בדקה האחרונה, כשרמי קאבלה העביר מסירת רוחב מצד שמאל והמגן מתיו דבושי המשך פנימה מקרוב וחגג שער ליגה שני מאז הגיע מארסנל בינואר. ליון רביעית עם חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, סנט אטיין במקום ה-12 עם רצף זהה ללא הפסד.

בורדו - ניס 0:0

אוהדי ליון עם מחווה לקשר נביל פקיר. רויטרס
האוהדים לא שכחו את המפגש הקודם והחולצה של נביל פקיר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully