וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "הניהול של בית"ר מצוין". שום: "טביב כבר הוכיח את עצמו"

השניים האחרונים שהצעידו את הקבוצה מהבירה לאליפות התראיינו ל"טוכמן וחמי". שום: "תראו את מאמנים היום ואת מהעבר ותבינו שיש בעיה". מזרחי: "לבית"ר אסור להתגונן נגד באר שבע"

מערכת וואלה!

יוסי מזרחי ויצחק שום היו שני המאמנים האחרונים שהצעידו את בית"ר ירושלים לזכיות באליפות. הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) עם ישבו מול הטלוויזיה ויצפו בקבוצה מהבירה מתארחת אצל הפועל באר שבע למשחק שיכול לענות על ההגדרה "משחק העונה". היום השניים התראיינו לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי" לקראת ההתמודדות בטרנר.

בתכנית היום יצחק שום התייחס גם להתפתחויות בהפועל כפר סבא בשבועות האחרונים

"לא חלמתי להיות בעלים של קבוצה. נוצר מצב שאם אני לא לוקח אותה, היא מתפרקת. כל זמן שאני יכול לעזור, אני אעזור. לפני חודשיים קיבלתי הצעה טובה מאוד מקבוצה באירופה, אבל הייתי צריך לוותר כי אני כל כך עסוק בהפועל כפר סבא.

"בעיה כשאתה מביא מאמן צעיר והוא אומר 'אני מוכן ללמוד ממך, החלום שלי לעבוד עם אחד כמוך'. אבל כנראה שהישראלים לומדים מהר ויודעים הכל אחרי שבוע. נתתי לדגו צ'אנס של החיים, הוא תפס אותו ובזכותנו הוא מאמן היום באשקלון. אבל בסופו של יום אתה לא יכול להגיד לבעל הבית 'אני מוכן לפרוש מכדורגל, רק לא לשמוע לך'.

"אומרים שהתערבתי באימונים? שום יצחק הוא המנהל המקצועי של האגודה ומה שחזיתי שיקרה בנובמבר, קרה בדצמבר-ינואר. ידעתי מראש שיהיו לנו הרבה פצועים בגלל האימונים. מותר לי לבוא להעיר למאמן על האימונים, זה תפקידי. כשהייתי בפנאתינייקוס, המנהל המקצועי בא אלי 2-3 פעמים ואמר לי 'אל תשכח שאתה בפנאתינייקוס ולא במכבי חיפה'. אני שמח שנתתי לדגו צ'אנס, אבל הייתי חוטא לעצמי אם לא הייתי עושה מה שטוב להפועל כפר סבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully