וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאזה פאצ'וליה נפל על רגלו של ראסל ווסטברוק: "הוא שחקן מלוכלך"

כוכב הת'אנדר טוען שסנטר הווריירס, שפצע בעבר את קוואי לאונרד, תכנן ליפול עליו: "ברור שזה מכוון". אירווינג מסכים וגם פול ג'ורג': "אתם מכירים את זאזה". ג'ימי באטלר ייעדר 4-6 שבועות

עריכת וידאו: שניר דבוש

אחרי שהובסה בידיה פעמיים, נקמה הלילה (בין שבת לראשון) גולדן סטייט באוקלהומה סיטי עם 80:112 מהדהד. שיחת היום לאחר הישמע הבאזר היתה קשורה בזאזה פאצ'וליה, שנפל על רגלו ראסל ווסטברוק לאחר מאבק על ריבאונד. לטענת כוכב אוקלהומה סיטי, הסנטר הגאורגי עשה זאת במכוון. "ברור שזה במכוון", אמר. "אל תשאלו אותי אם זה מכוון. אף אחד לא נגע בו, הוא נפל על הרגל שלי וניסה לפגוע בי". כשנשאל האם פאצ'וליה שחקן מלוכלך, השיב הרכז: "כן, ברור".

פול ג'ורג' השמיע דברים דומים: "אני הולך עם ראס. ראיתם מה קרה? אתם מכירים את זאזה. אתם מכירים את ההיסטוריה שלו. אף אחד לא דחף אותו. הוא כיוון את הנפילה שלו, הוא פוגע בהרבה שחקנים".

עוד בנושא:

גולדן סטייט נקמה באוקלהומה סיטי, סל ניצחון ללילארד מול פיניקס

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. AP
זועם. ווסטברוק/AP

לפאצו'ליה היסטוריה של תקריות, בראשן הפציעה הספק-מכוונת שגרמה לקוואי לאונרד להיעדר משארית גמר המערב אשתקד, כבר במשחק הראשון בו הוליכה סן אנטוניו ב-23 הפרש על האלופה. על כן, גם ברחבי הליגה נתנו דעתם למהלך הלילה. "הליגה חייבת להסתכל על האיש הזה, החרא הזה מגוחך!" אמר קיירי אירווינג.

פאצ'וליה עצמו נשאל על התקרית בסיום המשחק ואמר: "אין תגובה. זה ילדותי. אני לא מגיב לזה". סטיב קר בחר להתייחס למשחק של פאצ'וליה ולא לתקרית: "הוא עבודה טובה, היה פיזי ובמקומות הנכונים - הדברים שהוא עושה עבורנו כבר שנתיים".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט נקמה באוקלהומה סיטי, סל ניצחון ללילארד מול פיניקס

לכתבה המלאה

במינסוטה נשמו לרווחה כשהתבשרו שכוכבם הגדול ג'ימי באטלר לא סובל מקרע ברצועה הצולבת כי אם בפציעה אחרת במיניסקוס, וישוב ככל הנראה בעוד כחודש-חודש וחצי, קצת לפני תחילת הפלייאוף. באטלר, שנפצע בהפסד ליוסטון, יבקש חוות דעת נוספת על הפציעה בברכו, ולאחר מכן ככל הנראה גם ינותח.

"אני חושב שהוא עדיין מנסה להשיג מידע", אמר מאמנו טום ת'יבודו. "ברגע שנקבל אותו, נדע לאן להמשיך מכאן. אנחנו רוצים לאפשר לו לדבר עם הצוות הרפואי ואז נראה מה עושים. אי אפשר להחליף אותו עם שחקן אחד, נצטרך לעשות את זה כקבוצה".

חברו של באטלר לקבוצה, טאג' גיבסון, ששיתף עימו פעולה עם בשיקגו, הוסיף: "הצד החיובי הוא שזה לא קרע ברצועה הצולבת, וזה טוב. זה עדיין מבאס שזו פציעה קשה. נראה בעוד כמה שבועות מה קורה".

ג'ימי באטלר, שחקן מינסוטה. רויטרס
זה היה יכול להיות גרוע יותר. באטלר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully