וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על כץ. קלינגר לשחקנים: "תהיו גברים ותדעו לקבל אגרוף בבטן"

25.2.2018 / 6:30

אווירה רעה בהפועל חיפה אחרי התבוסה: "מכבי פירקה אותנו באמצע". הבעלים שלח עקיצה למאמן: "לא באנו מוכנים. ככה לא משחקים נגד מכבי תל אביב", אך השחקנים זעמו על התנהלותו: "בחר להתעלם מהרצונות שלנו. שילמנו ביוקר"

ברני ארדוב

תחושות קשות בהפועל חיפה אחרי התבוסה אמש (שבת) למכבי תל אביב. השחקנים הסתגרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה ובקבוצה ישנו חשש גדול מאוד לקראת משחק הדרבי ביום חמישי. "הסיפור פשוט. אם נעוף מהגביע, אפשר לסיים את העונה בלי תואר, וזה הרבה פחות ממה שציפינו. התחושות לא טובות, נצטרך לדעת לנתק את הכל עד המשחק. לנצח, ואז לחשוב מה עושים בליגה", אמר אחד השחקנים אתמול. "הבעיה המרכזית אתמול הייתה כמובן באמצע. מכבי פירקה אותנו שם. הם עלו אגרסיבי. סויסטדט היה חסר מאוד, חבל שהיה פצוע". השבדי, אגב, תורגל בהרכב באימון המסכם אך לאחריו הודיע לקלינגר כי לא יהיה מסוגל לשחק.

הדברים הקשים שקיים ניר קלינגר אחרי המשחק מול רעננה לא פסחו על השחקנים גם הפעם. מיד בסיום המשחק המאמן כינס אותם לאסיפה ארוכה בה דיבר על התבוסה הכואבת. "מה שאפיין אותנו כל העונה לא היה אפיין אותנו הערב", אמר להם המאמן. "לא הייתם קרובים ולא ממושמעים טקטית. עכשיו תהיו גברים ותדעו לקבל את האגרוף הזה בבטן". הבעלים יואב כץ נשמע עצבני לאחר המשחק. "לא התכוננו טוב למשחק בכל הפרמטרים. מקצועית ומנטלית. לא באנו מוכנים", אמר אתמול כץ, "השחקנים לא באו מוכנים להרוג. ככה לא משחקים נגד מכבי תל אביב. מה עושים לקראת הדרבי? עדיין לא חשבתי על זה".

בנושא אחר: פרשת המענקים שנחשפה בוואלה! ספורט עדיין לא הסתיימה. יואב כץ אמנם הבטיח לשחקנים חלק מהמענקים עבור העפלה לאירופה, ולא מענקים מעבר ל-40 נקודות, אך גם הם מבינים שהדחה בחמישי כנראה לא תבטיח להם מענקים נוספים משום שהקבוצה עדיין רחוקה מלהבטיח את מקומה באחד משלושת המקומות הראשונים. "זה לא הזמן לדבר על זה, נעבור את הגביע ונראה מה עושים", אמרו שחקנים אתמול. כמה מהם ביקרו את ההתנהלות של הבעלים כשאמרו: "במקום לסגור חוזים של שחקנים מוקדם ולהבטיח מענקים בזמן, הוא בחר להתעלם מהרצונות שלנו וחשב שהכל יעבור. אבל זה לא הזמן לעשות בלאגן עכשיו. כדאי לתת לעניינים להירגע ולדבר שוב אחרי הדרבי. מה שבטוח זה שהקבוצה שילמה ביוקר".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חיפה במשחק הצמרת, צפו בתקציר
ניר קלינגר אמר בסיום המשחק: "זאת סטירה לא נעימה וכואבת"
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מכבי חיפה, צפו בתקציר

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מאוכזב מאוד. ניר קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully